Väsyttää P*rkele!

No ei vissii!Kun vauva nukkuu aamulla niin musta olis ihana nukkua kans kun joudun nousemaan yöllä imettämään.Vuosikas taas heräs jostain syystä kolme kertaa yän aikana.En mie tiijä miksei tuo ukko anna mun nukkua!Huomenna en herää! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja MultiMamma:
No ei vissii!Kun vauva nukkuu aamulla niin musta olis ihana nukkua kans kun joudun nousemaan yöllä imettämään.Vuosikas taas heräs jostain syystä kolme kertaa yän aikana.En mie tiijä miksei tuo ukko anna mun nukkua!Huomenna en herää! |O
nimenomaan... joskus on pakko olla itsekäs... sun mies on luultavasti jo sen verran iso poika, että osaa kahvit keittää ja juodakin ne sottaamatta... ja jos ei onnistu niin olkoon sit ilman kahvia tai opetelkoon...
 
ÄLÄ.... mä kuuntelin kaverin murheita yhteen asti sen jälkeen muksut heräs ja ei millään nukkumaan. ja aamulla ukko lähdössä töihin ja kakki mahdolliset valota päällä. ja muksut heräs kuudelta ,kun koirat haukkuu kuorossa ,kun pihalla tallustaa kolme hirveä, että makoisat yöunet.... :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häjyynen:
Jutelkaahan kun ukkos kotiutuu ;)
Eihän tuo nyt oo mistään kotoisin että sä heräilet yöllä ja sit vielä heräät aamulla ukon kans aamukahville :eek:
Onneksi mun ei tarvi herätä aamulla viiden aikaan kahville :whistle:
Siis koomisinta tässä on se että mies ei oo edes töissä!!! |O
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prinsessa vaippapeppu:
ÄLÄ.... mä kuuntelin kaverin murheita yhteen asti sen jälkeen muksut heräs ja ei millään nukkumaan. ja aamulla ukko lähdössä töihin ja kakki mahdolliset valota päällä. ja muksut heräs kuudelta ,kun koirat haukkuu kuorossa ,kun pihalla tallustaa kolme hirveä, että makoisat yöunet.... :headwall:
No ei mee sullakaan kauheen hyvin.*tarjoaa kahvikupillisen*
 
Alkuperäinen kirjoittaja MultiMamma:
Alkuperäinen kirjoittaja Häjyynen:
Jutelkaahan kun ukkos kotiutuu ;)
Eihän tuo nyt oo mistään kotoisin että sä heräilet yöllä ja sit vielä heräät aamulla ukon kans aamukahville :eek:
Onneksi mun ei tarvi herätä aamulla viiden aikaan kahville :whistle:
Siis koomisinta tässä on se että mies ei oo edes töissä!!! |O
:eek:
No se on sit sillä ens yöstä lähtien se vuosikkaan hoito.piste.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Häirikkö:
Alkuperäinen kirjoittaja MultiMamma:
Näin täytyy tehdä!Pitäisköhän mun silti vaatia että saan nukkua aamulla vauvan kans ja mies hoitaa vuosikkaan aamupuuhatkin.. :whistle:
No eipä oo kauhee "vaatimus".
Musta tuntuu että paapon liikaa tuota miestä,oon vähän semmonen kanaemo!En osaa VAATIA mitään itselleni..josko olis hyvä aika aloittaa....
 
vieras
no huh huh..eipä tulis mieleenkään herätä ukon kanssa aamukahville jos vauva kerranki nukkuu!! Eikä sillekään tulis mieleen tulla mnua herättää...ja vkl aamuisin kyllä mies herää lasten kanssa, että mä saan nukkua!!

Kyllä äititkin tarttee unta!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
no huh huh..eipä tulis mieleenkään herätä ukon kanssa aamukahville jos vauva kerranki nukkuu!! Eikä sillekään tulis mieleen tulla mnua herättää...ja vkl aamuisin kyllä mies herää lasten kanssa, että mä saan nukkua!!

Kyllä äititkin tarttee unta!!
Saisko sitä sun miestä lainaan? :whistle:
 

Yhteistyössä