Hakutulokset

  1. A

    lapsen tähystys

    Tota mulla ois sellanen kysymys, että onko kenenkään lapselle tehty peräsuolesta tähystystä?Kun meidän vajaa 2.v pojalla ollut pitempään peräsuoli ongelmia, siis tulee kellertävää limaa ja joskus verta!Tuo veri kyllä luultavasti tulee kun vatsa kovalla...Nyt käytin lasta lastenlääkärillä ja hän...
  2. A

    nivustyrä

    Heippa! Meillä nyt sellanen tilanne että keväällä terveyskeskus lääkäri oli sitä mieltä että 4 vuotiallaa tytöllä on nivustyrä ja laittoi ultraan, jossa olivatkin sitä mieltä ettei ole tyrä!Heinäkuussä oli sit lastenlääkärille aika astma-asioissa ja tämä sanoi heti että ihan selvä tyrä. Nyt on...
  3. A

    Vauvan painoarvio rv 31-32?

    Paljoko teille muilla on ollut vauvan painoarvioi n.viikolla 31? Mulla eilen rv 31+4 ja vauvan painoarvio oli 1850g? Ihan mielenkiinnosta kyselen...
  4. A

    Selkä ja jalkakivut/säryt!Onko muilla?

    Mulla nt rv 21+4 meneillään ja oon jo useamman viikon aina välillä kärsiny hirveistä jalkakivuista; välillä on vaan toinen jalka ja välillä molemmat kipeinä!Ja toisinaan säteilee selästä ihan jalkapohjaan asti, toisinaan taas polvesta alaspäin! Lääkärissäkin olen vaivan takia käynyt ja siellä...
  5. A

    Kaatuminen raskauden aikana?

    Uskallanko olla ihan huoleti: Olen rv 16+1 ja liukastuin portaissa: jalat vähän revähti, mut muuten ei oikeastaan mitään. pikkasen tärähti ja säikähdin ehkä enenmmän, kuin että olis käynyt kuinkaan! Seuraava neuvola aika mulla on keskiviikkona ja soitinkin neuvolaan eivätkä siellä ainakaan...
  6. A

    Onko teillä muilla ollut tällaista?

    MUlla on nyt luultavasti jotain paniikkikohtauksia ja pelkotiloja ym...Meillä menehtyi vauva 4kk sitten ja pari viikkoa sit kuoli mun mummo! Nyt mulla on tullut kaikkia fyysisiä oireita jalka- rintakipu, ahistaa henkeä, tuntuu ettei saa happea, kädet ja jalat turrana!Hartiat on kyllä tosi...
  7. A

    korvien putkitus?

    Meillä kohta 2.Vuotiaalla pojalla on ollut useita korvatulehduksia, kesän aikanakin kaksi, lastenlääkäri suositteli korvien putkitusta ja laittoi jonoon! Sanoi että korvatulehdukset jää yleensä siihen! Millasia kokemuksia teillä on putkituksesta?
  8. A

    Alkuraskauden verenvuodot!

    Mulla sellanen tilanne, et menin parisen viikkoa sit lääkäriin huonon olon takia ja siel selviskin että olen raskaana, vuotoa mulla oli ollut parisen viikkoa:aluksi enemmän ja sit vähäistä...Lääkäri meinas että todennäkösesti menee kesken! No tänään oli sit neuvolassa ultra ja siellä näkyi...

Yhteistyössä