Onko teillä muilla ollut tällaista?

MUlla on nyt luultavasti jotain paniikkikohtauksia ja pelkotiloja ym...Meillä menehtyi vauva 4kk sitten ja pari viikkoa sit kuoli mun mummo!
Nyt mulla on tullut kaikkia fyysisiä oireita jalka- rintakipu, ahistaa henkeä, tuntuu ettei saa happea, kädet ja jalat turrana!Hartiat on kyllä tosi jumissa, että sekin kai vaikuttaa!
Maanantaina kävin lääkärissä: Otettiin sydänfilmi, niissä ei mitään poikkeavaa, jalat kahtoi ettei veritulppaa ole...Sit sano tosta hengenahdistuksesta et jos jatkuu ja tulee yskää, niin uudelleen lääkäriin, ettei ole keuhkiveritulppaa, kuunteli keuhkot muttei kuullunut ainakaan mitään poikkeavaa!(Nyt mä sit kuvittelen et henkeä ahistaa, yskittää ym, mul kyl flunssaakin on!)Yöllä en saanut nukuttua, nyt pari yötä mennyt hyvin!
Lääkäri oli sitä mieltä että on henkistä pahoinvointia, kun pienen ajan sisällä sattunut kaikenlaista ja soitinki ajan psykologin juttusille...
Niin ja olen raskaana jotain rv11+, että sekin saattaa vaikuttaa asiaan!
Sekavaa sepustusta, mutta...
 
Sun kannattaa ehkä lukea tuota "ahdistuneisuuden fyysiset oireet" -keskustelua! Musta ainakin tuntuu, että sun oireet viittaa tuohon ahdistukseen, joka voi oireilla tosi monella tavalla. Eikä ois kyllä sun kohdalla ihme, kun oot joutunut noin rankkoja juttuja käymään läpi. Hyvä että oot menossa juttelemaan psykologille. Tsemppiä ja jaksamista kovasti!!
 
Niin siis lisäyksenä vielä, että kärsin itse raskausaikana ahdistuksesta, joka ilmeni monella tapaa; heikko olo, unettomuutta, paineen tunnetta rintakehässä, kihelmöintiä lihaksissa ja vaikka mitä...Söinkin sitten pientä annosta masennuslääkettä ja kävin psykologilla ja olo alkoi kohentua nopeasti.
 
Luepa tosiaan tuota "ahdistuneisuuden fyysiset oireet" keskustelua. Itse olen avautunut siinä aika paljon vaikken koskaan ole halunnut mitään henk.koht. itsestäni tänne bittimaailmaan kertoakaan; ajattelin sitten kuitenkin että jos joku suinkin vain saa itselleen apua minun kokemuksistani niin olen iloinen. Niin kovan kesän kävin lävitse!
 

Yhteistyössä