Hakutulokset

  1. U

    Että voi ihminen mennä pienestä sekaisin

    Ulkona on nimittäin aivan käsittämättömän kaunista! Ainakin meillä päin. Olen koko päivän hokenut luonnon kauneutta niin että työkaverit ja omat lapsetkin sanoivat että joo joo, asia on tullut jo selväksi! :ashamed: Mutta kun siellä on vaan niin huikaisevan kaunista! :ashamed: :ashamed:
  2. U

    80-luvun musalinkki

    Tahon jonkun piiiitkän 80-luvun musalinkin, olisko kellään heittää hatusta just nyt joku tällä palstalla pyörinyt linkki, tai niitähän on ollut useampia.
  3. U

    Coastal Scents, onko kukaan tilannut?

    :wave: Eli: http://www.coastalscents.com/shop/index.cfm
  4. U

    Nexteve.com, onko kukaan tilannut?

    :attn:
  5. U

    Juhlapuvun kaavoja?

    Onko kellään tietoa mistä saisi naisten juhlapuvun kaavoja? Siis muita kuin Burda ja Still.
  6. U

    Levotonta

    Olo on jostain syystä levoton. En pysty keskittymään töihin, ajatukset harhailee. Tekis mieli tehdä jotain. Ääh, turhaa, kunhan jupisen.
  7. U

    Karppaus ja Callanetics?

    Onko kukaan kokeillut?
  8. U

    Lihamylly, onko kellään?

    Ja tekeekö sillä mitään?
  9. U

    Vastustuskyvyn parantaminen

    Osaiskohan joku valaista tyhmää, eli kun minulla on sairaus ja siihen lääkitys, joka heikentää samalla vastustuskykyä, auttaako esim. vitamiinitankkaus, ravinto, liikunta paikkaamaan vajetta? Vai puputanko turhaan sellerinvarsia?
  10. U

    Minne viedä vanhat kirjat?

    :wave: Nurkissa pölyttyy vanhoja oppikirjoja yms. mihin niitä voi viedä?
  11. U

    Muistaako kukaan tätä 80-luvulta?

    Olenko ainoa? :ashamed: http://www.youtube.com/watch?v=aUTbmmTv2j4
  12. U

    Kenelläkään Hiidenvirtaa dvd:llä?

    Muistaako kukaan tällaista sarjaa 80-luvulta? Tuli pari vuotta sitten Teemalta uusintana ja huomasin sen tietenkin liian myöhään, enkä saanut talteen. Olisko niin hyvä tuuri että jollain olisi se tallessa? Laittaisitko yv:tä :wave:
  13. U

    Nivelreumaan apua ruokavaliosta, akupunktiosta, homeopatiasta vai mistä?

    Onko kukaan nivelreumaa sairastava kokeillut akupunktiota? Eräs tuttu kehotti kokeilemaan, mutta hänellä ei ollut omakohtaista kokemusta. Mitä ruoka-aineita pitää ehdottomasti välttää nivelreumalaisen jne.? Kaikki vinkit tervetulleita :wave:
  14. U

    Haamun arvoitus, muistaako kukaan?

    :wave: :ashamed:
  15. U

    2,5 vuotiaan uhma ja kuinka kauan kestää?

    Esikoinen on oppinut uuden sanan ja se on EI! Kuinkahan kauan tämä taivaallinen aika kestää?
  16. U

    Kuvankäsittelyexperttejä paikalla?

    Voisiko joku viisas kertoa minulle millaisella ohjelmalla saa muunnettua jpeg-kuva wmf:ksi?
  17. U

    Vitamiineista

    Osaisko joku näin äkkiä sanoa löytyykö yhdestä valmisteesta: b5 vitamiinia magnesiumia ja kalsiumia?
  18. U

    Pastori!

    Otitkos kuva siitä puvusta? *tahtoo nähdä*
  19. U

    Lähtikös se home millään pois rattaista?

    Saakeli kun pitikin säilyttää noita rattaita väärässä paikassa, kuomut homepilkkuja täynnä, lähtikös ne millään pois?
  20. U

    Kerronpa nyt kuitenkin...

    ...että minä lähden tästä raksalle rakentamaan jotain, mitä mies saa huomenna purkaa. Olkaahan kiltisti :wave:

Yhteistyössä