Kuvankäsittelyexperttejä paikalla?

Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Mun Photari (10.0 - CS3) ei tunne kyseistä tallennusmuotoa lainkaan.
Miksi se pitää saada metafileksi?
Odotas kun mietin, olen kaverin asialla... Se oli joku sellainen juttu että kuva piti saada siksi sellaiseen muotoon, kun joku ohjelma (jonka nimeä en nyt muista) osasi "piirtää" kuvasta matafile muodosta ääriviivat, jolloin ääriviivallisen, mustavalkoisen kuvan pystyi muuntamaan taas edelleen kätevämmin erään erikoisohjelman muotoon lisäjalostettavaksi. Selitinköhän tarpeeksi monimutkaiseksi :ashamed: . No yhtä kaikki, pitäisi saada joko jpg tai gif muotoinen kuva muunnettua mustavalkoiseksi ja ääriviivalliseksi.
 
Pix
No hitto, en kyllä osaa auttaa. Olen NIIIIN kaukana koko windows-maailmasta, että en saata ymmärtää mihin tuota wmf:aa voi tarvita.

Mutta ääriviivoja saa mm. Image --------> Adjustments --------> Threshold,
ja sieltä arvoa muuttamalla.
Myös Sketch filter antaa ääriviivoja, mutta en sitä lähtis kokeilemaan, ainakaan ilman tietoa mihin ohjelmaan/ohjelmiin sopivaksi kuva pitäis saada.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
No hitto, en kyllä osaa auttaa. Olen NIIIIN kaukana koko windows-maailmasta, että en saata ymmärtää mihin tuota wmf:aa voi tarvita.

Mutta ääriviivoja saa mm. Image --------> Adjustments --------> Threshold,
ja sieltä arvoa muuttamalla.
Myös Sketch filter antaa ääriviivoja, mutta en sitä lähtis kokeilemaan, ainakaan ilman tietoa mihin ohjelmaan/ohjelmiin sopivaksi kuva pitäis saada.
No mutta tänks enivei :) . Mun täytyy katsoa löytyykö tuosta omasta photaristani nuo samat jutut, se kun on vanhempaa versiota kuin 10, mutta katellaan. Saanko muuten heittää sulle yv:tä jos ilmenee jotain kysyttävää, kun sie tiedät noista kuvankäsittelyjutuista vähän enemmän :) :ashamed: flower:
 
Pix
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
No mutta tänks enivei :) . Mun täytyy katsoa löytyykö tuosta omasta photaristani nuo samat jutut, se kun on vanhempaa versiota kuin 10, mutta katellaan. Saanko muuten heittää sulle yv:tä jos ilmenee jotain kysyttävää, kun sie tiedät noista kuvankäsittelyjutuista vähän enemmän :) :ashamed: flower:

Laita ihmeessä, jos kysyttävää on
=)
Oon kyllä vähän hidas vastaamaan, kun en välttämättä käy täällä joka päivä, mutta yritän parhaani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:
Alkuperäinen kirjoittaja Unissakävelijä:
No mutta tänks enivei :) . Mun täytyy katsoa löytyykö tuosta omasta photaristani nuo samat jutut, se kun on vanhempaa versiota kuin 10, mutta katellaan. Saanko muuten heittää sulle yv:tä jos ilmenee jotain kysyttävää, kun sie tiedät noista kuvankäsittelyjutuista vähän enemmän :) :ashamed: flower:

Laita ihmeessä, jos kysyttävää on
=)
Oon kyllä vähän hidas vastaamaan, kun en välttämättä käy täällä joka päivä, mutta yritän parhaani.
Kiva juttu :)
 

Yhteistyössä