Hakutulokset

  1. Ä

    uusia ystäviä Länsi-Vantaalta

    Moikka, Haen uusia ystäviä Länsi-Vantaalta. Poikani on 7 kk vanha. Kaipaan juttu ja lenkkeilyseuraa. Jos olet positiivinen, huumorintajunen ja tykkäät liikunnasta niin ota yhteyttä: innessa@netti.fi :flower:
  2. Ä

    mäntysuopaako suuhun?

    Olisiko jollakulla hyvää konstia, jolla saisi tuhmat sanat pois parivuotiaan suusta? Suuta olen "pessyt" hammastahnalla ja äkäpäissäni pari kertaa jopa sinapillakin. Tätä jälkimmäistä vähän hirvittelin siihen asti, kunnes nuori isäntä kirosi ja sen päälle PYYSI itse, että saisko nyt sitä...
  3. Ä

    Lapset joilla isyyttä ei oo selvitetty?

    Ite oon tässä miettinyt että tekiskö vaiko ei? Tiedän että isä ehdokkaat joita on 2 pakostikin vaikka ulkonäöstä tiedän kyllä kumpi. Se vaan on ajatellu kun ei kumpikaan oo halukas ja ei ois ku paperilla se isyys. että mitäs sitten kannattaako ollenkaan sit koko homma?
  4. Ä

    Espoosta ystäviä

    2 vuotiaan pojan kotiäiti PohjoisEspoosta etsii uusia ystäviä. Harrastuksia ovat käsityöt ja kaikenlainen askartelu,viherpeukalointi,luontokuvaus,lintubongaus ja lemmikkien hoito. olisi kiva tutustua uusiin ihmisiin ja saada tuttavuuksia kun nämä päivät menevät yleensä vain kahden pojan kanssa...
  5. Ä

    purukumi

    Minkä ikäisenä olette antaneet lapselle purkkaa? Annatteko koko palan vai murto-osan siitä? Annatteko nielasta lopuksi?
  6. Ä

    Maito- ja vilja-allergisen ummetus

    Hei, Nyt kaipaan apua. Mitä voi 1,5 vuotiaalle maito- ja vilja-allergikolle antaa ummetukseen? Käykö Levolac ? Onko jollain teistä lääkärin varmistamaa tietoutta asiasta ? En saa omaa allergialääkäriä kiinni, hän on lomalla . APUA!
  7. Ä

    Äitiyslomalla, esikoinen tarhassa

    Mitä mieltä olette siitä, että äiti hoitaa vauvaa kotona äitiyslomalla ja esikoinen on tarhassa? Meillä tämä on ajankohtaista ensi vuoden alussa. Mies tekee reissuhommia, joten päävastuu lastenhoidosta arkiviikolla on minulla. Ajattelinkin, että esikoinen (nyt 1v.) voisi jatkaa tarhassa ainakin...
  8. Ä

    Virtsan takaisinvirtaus/ kokemuksia?

    Hei, Olisin kiitollinen, jos kertoisitte omia kokemuksianne virtsan takaisinvirtauksesta munuaiasiin lapsilla. Minulla on kolmekuinen poikavauva, jolla oli ensimmäinen pissatulehdus kymmenpäiväisenä. Nyt kolmen kk iässä hänelle tehtiin varjoainekuvaus munuaisiin ja löydös oli lievä kolmannen...
  9. Ä

    Oulu-Kiiminki

    Hei :wave: ! Olen kahden lapsen työssä käyvä30-v äiti. Odotan perheeseen syntyväksi kolmatta lasta heinäkuussa. Vanhin aloittaa syksyllä koulun. Onko muita kotona olevaa/kotiin jäävää äitiä, jonka kanssa aika kuluisi mukavasti silloin tällöin tapaillen. Asutaan Kiimingissä
  10. Ä

    onko tietoa?

    Meillä on edessä pojalla kitarisan leikkaus. Minua vähän hirvittää sinne meno, mutta turhaan kai minä sitä jännitän..2- vuotiaasta on siis kysymys. Me saimme sieltä esitteen, jossa oli kerrottu yksityiskohtaisesti tapahtumien kulku, aina sinne menosta kotiin lähtöön asti. Minä olen onnistunut...

Yhteistyössä