Hakutulokset

  1. H

    Osaatteko kertoa...

    mistä tällaisia tai tämän tyyppisiä verhoja voi ostaa http://www.huuto.net/kohteet/-valkoinen-uusi-laskosverho-teksteilla-tanskalaistyylinen-/123634662 ? Siis muuta kuin huuto.netistä silloin kun siellä sattuu niitä olemaan.
  2. H

    Kuinka nuoren/pienen lapsen ootte laittanut...

    polkupyörän kärryyn? Minkä ikäisesta saakka vois siis kuskata kärryssä?
  3. H

    Polkupyörän kärrystä kysymystä...

    Missä malleissa selkänojaa saa kallistettua???
  4. H

    Onko teillä kokemusta...

    siitä, että pojalla ei ole kives/kivekset laskeutunut? Kuinka kauan asiaa on seurattu ennen kuin on leikattu? Millainen toimenpide tuo leikkaus on?
  5. H

    Miten kauan joulukuusi pysyy hyvänä kaatamisen jälkeen?

    Siis jos sitä pidetään ulkona. Onkohan se edes päässyt kunnolla jäätymään vielä tänä talvena? Jos tulee plus asteita niin saako heittää hyvästit?
  6. H

    Mitä te teette lastenne kanssa näillä ilmoilla?

    Alkaa jo turhauttaa, kun yksinkertaisesti ei ole yhtään mitään kivaa tekemistä tuolla ulkona. Lapsetkaan ei haluis sinne enää, kun nuo perus puistot ei ole aikoihin niitä kiinnostanut ja metsät (lue pusikot) on täynnä koiran kakkaa. Kukaan meistä ei tykkää seistä tuolla sateessa tekemättä mitään...
  7. H

    Vyöhyketerapiasta tietäviä paikalla???

    Olisin kiinnostunut vyöhyketerapian vaikutuksesta, jos ottaa hoitoja raskaana ollessa. Miten vaikuttanut synnytykseen ja millaisia hoitoja niitä on?
  8. H

    Mitä sanotte tästä kangasmateriaalista?

    http://www.suomisoffa.fi/php/tuotteet/sohvat/blues_divaani.php Hakusessa edullinen sohva... Onkohan tuossa hinta-laatu-suhde kunnossa?
  9. H

    Missä muualla kuin Apulassa vois ilmoittaa myytävistä eläimistä?

    Me joudutaan pojan ellergian takia luopumaan marsuista :( . Tiedän, että varsinkin pojalla tulee kova itku, eikä itsellekään luopuminen ole helppoa :'( . Nyt vaan pitäis löytää veljeksille hyvä koti. Ison häkin saa mukaan yms tarvikkeet.
  10. H

    Onko KERAVAN hoplopo kuinka suuri?

    Suositteletteko kyseistä paikkaa? Tuntuu aika lyhyeltä ajalta tuo 2 tuntia minkä siellä saa leikkiä :/ ...
  11. H

    Mitäs luulette, tuleeko Etelä-Suomeen tänä "talvena" ollenkaan lunta???

    Mä niin kaipaan niitä lapsuuden valkoisia hankia :( . Toivottavasti tästä talvesta ei tule samanlainen kuin viime talvesta!!!
  12. H

    Suositelkaa jotain erittäin hyvää silmänympärysvoidetta!

    Mikä olis oikein laadukas ja hyvä silmänympärysvoide herkälle/normaalille iholle? =)
  13. H

    Korvakuumemittarista...

    Ostettiin tänään apteekista Omronin mittari. Ootteko muuta saanut korkeampaa lämpoä tuollaisella mittarilla kuin mitä on ollut odotettavissa? Mittasin itseltä lämmön ja se näytti 37.6. Ja siis EN ole nyt kipeä, joten normaali lämpö mulla kaiken järjen mukaan pitäis olla.
  14. H

    Auttakaas!

    Mä ostin aivan mielettömän ihanat saappat itselleni lauantaina :saint: , mutta kun ne on keinonahkaiset niin miten niitä kannattaa hoitaa, että ne pysyisi mahdollisimman pitkään mahdollisimman hyväkuntoisina? Oli niin ihanat, että piti ostaa vaikka ei ollukaan aitoa nahkaa :whistle: . Tosin...
  15. H

    Kertokaa pian, liittyy maksaruokiin...

    Oliko esim maksalaatikon syöminen raskaana ehdottomasti kielletty vai oliko se sallittua kohtuudella?
  16. H

    Mitä askartelette alle 5 vuotiaiden lasten kanssa?

    Mulla on niin huonosti ideoita, että nyt kaipaisin apua :ashamed: . Onko netissä mitään askartelusivuja, joissa ei olis liian vaikeita juttuja noin pienille? Mitä te askartelette lastenne kanssa? Meillä toistaiseksi käytössä vain vesivärit, muovailuvaha ja sormivärit :/ .
  17. H

    Ongelma tämäkin...

    On tää kanssa, kun tulee lapset pienellä ikäerolla... Meille tulossa neljäs vuoden vaihteen jälkeen ja esikoinen täyttää joulukuussa 5. No siis ongelma on se, kun ei ole mitään miten valmistella vauvan tuloa, kun kaikki on jo valmiina :kieh: . Olis niin ihana kierrellä kaupoissa ja hankkia...
  18. H

    Saakohan nyt näin syksyllä mistään edullisesti leikkimökkiä?

    Siinä otsikossa se kysymys tulikin... Etelä-Suomessa asutaan. Ei ole ainakaan mun silmiin osunut mitään mainosta...
  19. H

    Pyörryttääkö muita raskaana ollessa?

    On aika surkea olo, kun tuntuu ettei pystyis oikein muuta kuin istuun :( . Mulla menee näin aina aamusta aika pitkälle iltapäivään... Helpottaa vasta kun raskaus on selkeesti yli puolen välin. Mä oon muutaman kerran ihan pyörtynyt, joten pelkkä tunne se ei ole. Nyt osaan jo ajoissa mennä istuun...
  20. H

    Pitääkö paikkansa, että Vero Modaan olis tulossa äitiysvaatemallisto?

    Oon kuullut huhua, mutta onko kukaan nähnyt, että olisko niitä?

Yhteistyössä