Missä muualla kuin Apulassa vois ilmoittaa myytävistä eläimistä?

koiria viis ja kaks lasta
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
mä luovuin eilen toisesta koirasta,ku se puri tyttöä. Ja joo tiedän et koirassa ei vikaa,mut koiralle parempi näin,vaikka itteä ahistaa ihan hulluna.
Minkä rotuinen?ikä?kuin siin niin kävi?
jaksuja sulle
 
Alkuperäinen kirjoittaja koiria viis ja kaks lasta:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
mä luovuin eilen toisesta koirasta,ku se puri tyttöä. Ja joo tiedän et koirassa ei vikaa,mut koiralle parempi näin,vaikka itteä ahistaa ihan hulluna.
Minkä rotuinen?ikä?kuin siin niin kävi?
jaksuja sulle
No rotu on sellanen et ei se isoa vahinkoa saanu aikaan,pieni kokoinen ja lapsi tahattomuuttaan säikäyttää koiraa. mut tosiaan koira ressaa lapsesta ja eikä mulla ole mahdollisuutta niitä kotona pitää erillään 24/7 tai valvoa jatkuvasti kumpaakin,ni katoin koiran parhaaks et se muuttaa. Se kyllä muutti mun isän luo,että ei kovin kauas, silti itteä itkettää ja vituttaa,ku kuitenkin mulle tärkeä otus on ja on siis ollu mulla ennen lapsia. ikää n.4vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
mä luovuin eilen toisesta koirasta,ku se puri tyttöä. Ja joo tiedän et koirassa ei vikaa,mut koiralle parempi näin,vaikka itteä ahistaa ihan hulluna.
Tiedän tunteen :'( Me jouduimme luopumaan meidän rakkaasta koirasta alkukesästä kun se ei vaan sietänyt lasten meluamista vaan näykki jne :(
Ihan ongelmakoirakouluttajien ja eläinlääkärien kehoituksesta koirasta luovuimme, mutta edelleen on paha mieli :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja tripptrapp:
mä luovuin eilen toisesta koirasta,ku se puri tyttöä. Ja joo tiedän et koirassa ei vikaa,mut koiralle parempi näin,vaikka itteä ahistaa ihan hulluna.
Tiedän tunteen :'( Me jouduimme luopumaan meidän rakkaasta koirasta alkukesästä kun se ei vaan sietänyt lasten meluamista vaan näykki jne :(
Ihan ongelmakoirakouluttajien ja eläinlääkärien kehoituksesta koirasta luovuimme, mutta edelleen on paha mieli :(
Siis meillä ei koira ollu ongelma,vaan lapsi. Näykkimistä meilläkin on ollut ja sit puras poskesta niin,et jos ois erilaiset hampaa,ni mitään ei ois poskesta jäljellä. Lapsi vaan ei jättäny koiraa rauhaan,ku se ei koskaan ennen ooo tehny mitään tollasta,vaik sitä on vähän halattukki jne.
No se on nyt meän papalla ja käytetään se el.lääkäris,et jos se on kipee tai jotain,ku tekee noin. Yks syy voi olla myös se et se vaan ei enää siedä tota tyttöä.
 

Yhteistyössä