Hakutulokset

  1. Bleecker

    En ymmärrä vammaiskilpaurheilua

    Näinpä, joku on toista vammaisempi. Mutta luin rivien välistä, että ymppäät kaikki vammat samaan luokaan ja vammaisemmat saisivat tasoituspisteitä vammattomiimpiin nähden kilpaurheilussa. Näin ei asia ole kuitenkaan. On olemassa eri sarjoja eri vamma-asteisiin nähden. Otetaan esimerkiksi...
  2. Bleecker

    En mennyt sovittuun tapaamiseen aknen vuoksi

    Olen 30-vuotias ja kärsinyt todella kovasta aknesta ja ruusufinnistä kasvoissa. Mulla oli siis nenä, leuka, otsa ja poskipäät todella huonossa kunnossa; punaiset, paiseiset ja välillä ne hilseilivät ja olivat todella kipeät. Kävin ihotautilääkärillä (olin hypännyt eri lääkäreillä monet eri...
  3. Bleecker

    Puhtaat ja raikkaat hajuvedet pinoon

    Täältäkin lähtee ääni.
  4. Bleecker

    Brad Pitt, jees vai noup?

    ihan ehdoton noup
  5. Bleecker

    xxx BAARI ON AUKI xxx

    Joo!! :D
  6. Bleecker

    xxx BAARI ON AUKI xxx

    No hyi yök! Tästä tulee mieleen Kuikka, kun se anto mulle joululahjaksi tän cd:n..
  7. Bleecker

    Kaikkien aikojen Euroviisulempparisi?

    Aisha - What For? - Latvian kappale 2010 Aisha - What For? (Only Mr. God Knows Why) (Latvia) - YouTube
  8. Bleecker

    Päivän menuu?

    Texas XXL-pihvejä, keitettyjä perunoita ja ranskankermaa, suvisalaattia, tomaattia, mozzarellaa ja patonkia. Ja kuiva siideri.
  9. Bleecker

    Maailman tyhmin kysymys (matikkaa)

    No siten, että joku toinen ei osaa sitten taas sanoa ruotsiksi lausetta esim. "Mikä sinun nimesi on?" ja tämä lasku taas menee päässälaskien kuin vettä vaan. Katsos, ihmiset ovat erilaisia. Ja se ei ole tyhmä, joka kysyy..
  10. Bleecker

    Päivän ruokaostokset sanoina tai kuvina?

    - Smurffi päärynälimsa - irtokarkkeja - katkaravut chili & korianteri - katkaravut valkosipuli & yrtit - broilerin fileesuikale, natural - vihreitä papuja * 2 - maksalaatikko * 2 - katkaravut - ranskanleipä - klementiinejä - limejä - Turunmaa kermajuusto
  11. Bleecker

    Missä Alkon tuotteessa paras hinta/laatusuhde?

    Cycles Gladiator Syrah - punaviini
  12. Bleecker

    Tonmi kuollut

    Vrk:V Joten tästä on varmaan turha enää kiistellä.
  13. Bleecker

    Ruoka jauhelihasta?

    Minä teen soppa con carne, mutta siihen tarvitaan kylläkin ruskeita papuja ja lehtiselleriä, jotka ei välttämättä kuulu jokaisen peruselintarvikkeisiin.
  14. Bleecker

    xxx FRIDAY13th DISCO xxx

    http://www.youtube.com/watch?v=wgY2hl0BI3Q&feature=related
  15. Bleecker

    Tylsästi matkien Rieputirallaa, kysy mitä haluat, vastaan mihin haluan!

    Taidan olla aika perusnegatiivinen, mutta en kuitenkaan hiv-positiivinen. Kivat värit tällä hetkellä on musta, hopea, violetti ja punainen. Varmaan kerran, pari käyn päivässä. Minä käytän ehdottomasti enemmän vessapaperia. Millaisista meikeistä? Mulla on päivittäin käytössä meikkivoide, puuteri...
  16. Bleecker

    xxx FRIDAY13th DISCO xxx

    http://www.youtube.com/watch?v=OiwDHHcHPh0
  17. Bleecker

    Tylsästi matkien Rieputirallaa, kysy mitä haluat, vastaan mihin haluan!

    Elämä on mulle tällä hetkellä päivästä päivään yhtä selviämistä.
  18. Bleecker

    Tylsästi matkien Rieputirallaa, kysy mitä haluat, vastaan mihin haluan!

    Olen, en lähtenyt mihinkään. Kaikki meni/menee päin.. jotain.. Ja ikus suakin, kosk me nähtäis??!!
  19. Bleecker

    työttömyyspäivärahasta!

    Pystyisin siis tekemään työtä alalle, johon olen kouluttautunut, mutta töitä ei vain tahdo löytyä. Uudelleenkouluttautumista olen harkinnut, mutta en saisi kuulemma siihenkään mitään tukea, sillä kela on maksanut minulle jo yhden koulutuksen ja muuta ei maksa. Neurologilta ja nefrologilta en...

Yhteistyössä