Puhtaat ja raikkaat hajuvedet pinoon

  • Viestiketjun aloittaja tuoksutyttö
  • Ensimmäinen viesti
tuoksutyttö
Ikuisuus-ketju :) Mutta kun näitä ei koskaan ole liikaa ;D

Aloitan itse, tässä ovat minun suosikkini, pidän siis puhtaista ja raikkaista jopa hieman saippuaisista mutta naisellisista tuoksuista.

Body Shopin White Musk on ikuisuussuosikkini, oikealla iholla tuoksu on kuin puhtaan pyykin tuulahdus.

Burberry Brit Sheer on hivenen sitruunainen, jollain tavalla myös saippuainen tuoksu, jossa kuitenkin on hienostunutta naisellisuutta mukana. Kevyt tuoksu, joka ei voi ärsyttää kenenkään nenää.

Avonilta olen löytänyt Summer-tuoksun, josta olen saanut monta kohteliaisuutta. Yksinkertainen tuoksu, joka tuoksuu puhtaalle pyykille. Joku joskus sanoikin minulla olevan oikein ihanan tuoksuista pyykinhuuhteluainetta :D Kukkaistuoksu, jossa pohjalla valkoista myskiä, siksi ehkä suuri suosikkini.

Body Shopin Passion Flower oli aikoinaan runsaasti kehuja saanut suursuosikkini, harmi ettei sitä enää valmisteta...

Mutta nyt muutkin puhtaalle tuoksuvat hajuvedet pinoon, jos jollain on kokemuksia Elizabeth Ardenin Green Tea Cherry Blossom tuoksusta, niin kuulisin mielelläni :) En ole päässyt vielä nuuhkimaan, mutta kuulostaa lupaavalta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ölö;27770397:
Onko tuo Donna Karan kuinka makea tuoksu? Itselleni ei makeat tuoksut sovi ollenkaan, niistä tulee kissanpissan lehahdus heti :D
Ei semmoinen ällö öllö makea. Vaan semmonen sopivan kevyt makea. Ite oon hyvin herkkä tuoksuille että harvat käy mut toi on jees.
 
minnee
Cleanin tuoksut ovat nimensä mukaisesti puhtaita ja raikkaita tuoksuja. Mun suokkarini on Cleanin Warm Cotton. Se on ehkä vähän liian pesuainemainen hetken sen jälkeen, kun sitä on iholleen suihkauttanut. Mutta ainakin mun ihollani se vaan paranee ajan kanssa. Tuoksuu siis puhtaalle pyykille. Samalta merkiltä on muitakin ihan miellyttäviä tuoksuja.
 
"Maarit"
on Salvador Dalin Dalissime. Lisäksi Yves Rocherin edt Vanilja, Karhunvatukka ja Päärynä (aivan ihania kevyitä tuoksuja). Harmi, että Body Shop on lopettanut tuoksuöljyt Strawberry'n ja Fuzzy Peach'n. Nuokin oli aivan ihania.
 
"Vieras"
Cleanin tuoksut ovat nimensä mukaisesti puhtaita ja raikkaita tuoksuja. Mun suokkarini on Cleanin Warm Cotton. Se on ehkä vähän liian pesuainemainen hetken sen jälkeen, kun sitä on iholleen suihkauttanut. Mutta ainakin mun ihollani se vaan paranee ajan kanssa. Tuoksuu siis puhtaalle pyykille. Samalta merkiltä on muitakin ihan miellyttäviä tuoksuja.
Näitä piti myös minun suositella :)
 
clean
Mä oon miettinyt noita Cleanin tuoksuja, mutta jokin kuitenkin tökkii, ehkä juuri se tavallisuus, ei kai aikuinen nainen halua kuitenkaan huuhteluaineelta tuoksua? Pitäähän tuoksussa kuitenkin olla vähän jotain naisellisuutta ja salaperäisyyttä? Toki sehän on makukysymys miltä haluaa tuoksua, mä kyllä pidän puhtaista tuoksuista, mutta ehkä Cleanit on vähän tylsiä.
 
clean
[QUOTE="vieras";27771422]Eivät Cleanin tuoksut ole tylsiä, ainakin itse olen saanut todella paljon kehuja ja monet ovat kehuneet tuoksua, toki makunsa kullakin :)[/QUOTE]

Ehkä niistä voisi jonkun ottaa ihan mielenkiinnosta kokeiluun, missäköhän hintahaitarissa ne nykyään pyörivät, muistaakseni olivat jossain vaiheessa aikamoisissa hinnoissa.
 
"Haisuli"
Armanin Acqua di Gio oli todella raikas, mutta sen tilalle tullut Acqua di Gioia ei ihastuta ollenkaan samalla tavalla. Mutta tuota saa näköjään vielä netistä tilattua, on vaan aika tyyris. Lancomen Hypnose on myös hyvä.
 

Yhteistyössä