Tylsästi matkien Rieputirallaa, kysy mitä haluat, vastaan mihin haluan!

"eeeee"
Oletko negatiivinen? Oletko hiv-positiivinen? Mikä on kiva väri? Montako kertaa päivässä käyt paskalla? Kumpi käyttää enemmän vessapaperia sinä vai miehesi? Millasista meikeistä pidät? Juoruatko muiden asioita eteenpäin? Oletko ärsyttävä? Tykkäätkö, että ruoassa on juustokatto? Mikä on hyvä pimpinnuolentanopeus? Entä suihinottonopeus?
 
[QUOTE="eeeee";25433272]Oletko negatiivinen? Oletko hiv-positiivinen? Mikä on kiva väri? Montako kertaa päivässä käyt paskalla? Kumpi käyttää enemmän vessapaperia sinä vai miehesi? Millasista meikeistä pidät? Juoruatko muiden asioita eteenpäin? Oletko ärsyttävä? Tykkäätkö, että ruoassa on juustokatto? Mikä on hyvä pimpinnuolentanopeus? Entä suihinottonopeus?[/QUOTE]
Taidan olla aika perusnegatiivinen, mutta en kuitenkaan hiv-positiivinen. Kivat värit tällä hetkellä on musta, hopea, violetti ja punainen. Varmaan kerran, pari käyn päivässä. Minä käytän ehdottomasti enemmän vessapaperia. Millaisista meikeistä? Mulla on päivittäin käytössä meikkivoide, puuteri, ripsari, kulmakynä, huulikiille ja luomiväri. Olen varmaankin joidenkin mielestä ärsyttävä, itseni mielestä en ole. Suus uhan ehdottomasti pitää olla juustokatto kaikissa laatikkoruoissa. Mä en tykkää, et mun pimppiä nuollaan, joten vastaan et nolla ja tohon toiseen pitäisi varmaan kysyä vastaus mun mieheltä.
 

Yhteistyössä