Hakutulokset

  1. V

    Viikoilla 35+ jotain synnyttäneitä?!?

    Mahtaskohan teitä löytyä tältä puolelta? Mulla on itelläni menossa nyt 35+1 ja nyt on parin päivän ajan tuntunu,et vauva puskee itteensä ihan väkisin ulos!Vessassaki joudun ramppaamaan yhtä usein ku esikoista synnyttäessä...Kivut on nyt jo aikasta hyvät. Semmonen lähinnä mietityttää,et...
  2. V

    Vatsan toispuoleinen kipu?!?

    Vähä hankala muotoilla tota alotusta...Siis se kipu on vatsanahassa,ei lihaksessa ja tuntuu pelkästään oikealla puolella.Ei kutise,kuten venyessä,tunne on samanlainen kun ois saanu hyvän tällin esim. jalkaan ja siinä mustelma.Pelkkä paidan kosketus on kivulias. Onkohan muilla ollu...
  3. V

    Kysissä polikliinisesti synnyttäneet!

    Kokeillaan tälläki puolella kepillä jäätä,täällä kuitenki vilkkaampaa tää keskustelu,ku synnytys osiossa! Eli miten hyvin on onnistunu,vai joutuuko asiasta kädenvääntöön?
  4. V

    Kysissä polikliinisesti synnyttäneet

    Oon mietiskelly tämmöstä vaihto-ehtoo...ja haluaisin nyt muiden kokemuksia kuulla!Mahtasko mennä mimmoseks kädenväännöks?
  5. V

    Äipät vm-75

    Ihan rupesin vaan huuteleen,ku tuntuu et muita kyl löytyy,mut missä seiskavitoset luuraa? :D Vai oonks mä ihan yssikseen??? :wave:

Yhteistyössä