Vatsan toispuoleinen kipu?!?

Vähä hankala muotoilla tota alotusta...Siis se kipu on vatsanahassa,ei lihaksessa ja tuntuu pelkästään oikealla puolella.Ei kutise,kuten venyessä,tunne on samanlainen kun ois saanu hyvän tällin esim. jalkaan ja siinä mustelma.Pelkkä paidan kosketus on kivulias.

Onkohan muilla ollu tämmöstä?Esikoisen aikaan ei ollu itellä.Sekavaa,mut joskohan joku jotain tolkkua sais!

Vimpula 32+0
 
täällä samanlaisia vaivoa, nyt viikkoja 30+5 ja pari viikkoa sitten ensimmäisen kerran, mutta meni itsestään ohi kun pääs huilaamaan. Välillä siis poissa ja sit uudestaan... Olisi kyllä kiva tietää mistä johtuu, täälläkään ei esikoista odottaessa ollut mitään vastaavaa... supistuksia myös jatkuvasti, mutta tämä kipu ei ole sellaista.... :attn:
 
Täällä sama juttu! Varsinkin joka puolella navan ympärillä on juuri tommoista kipua. Se tuntuu ihan niinkuin millinverran vatsanahan alapuolella. Ja just semmoinen kosketusherkkä.. Voiskohan johtua jotenkin siitä, että kohdunseinämät venyy ja vanuu koko ajan ja myöskin ohenee sitä mukaa kun vauvakin kasvaa? Ikävältä kyllä usein tuntuu.. Ja nyt kun on flunssaa, niin yskiessä ottaa myös kipeää vähän samalla tavalla navan yläpuolelle. Ja mulla myös supistuksia usein, mutta tosiaan tämä kipu ei oo semmoista.

mmiilia 28+5
 
Mulla vastaavia kipuja ollut viikoista 24 lähtien, nyt menossa 38+0. Sen takia saikulla ennen kesälomaa ku kivut kovia eikä muulla mennyt ohi kun levolla. Kaurapussilla "hautominen" auttanut pahimmassa kivussa. Rasituksessa pahenee. Kävin ylimääräsessä ultrassa tästä kivusta rv 35 ja lääkäri ei osannut sanoa muuta syytä kuin että johtuu vatsanpeitteistä. Mulla kipu ollut vasemmalla puolella rinnan alla enimmäkseen, kipukohta "siirtyi" masun keskelle joksikin ajaksi, nyt taas vasemmalla puolella. Mullakaan ei oo aikasemmissa raskauksissa ko vaivaa ollut, tämä on kolmas raskaus. Kai sitten on niin venyny vatsanahat ja -peitteet.... :LOL: En tiä sit, ei tätä raskausihanuutta enää kuitenkaan kauaa kestä, nautin täysillä tästä loppuajasta. En tiedä oliko tästä mitään apua muille mutta näin ollut mulla
 
Kiitoksia vastauksista.Tässä raskaudessa kaikki vaan tuntuu paljo voimakkaammin,ennakoivat supparitki välillä tosi kipeitä.Tiistaina olin ultrassa,mut ei siellä sillo mitään outoo näkyny.Tää kipuilu alko kyl sen jälkeen vasta.Yritin soittaa neuvolaan,yllättäen terkka ei ollu paikalla.Kyllähän tän kans elää,mut ei tää kivaa oo_Onneks ei oo enää pitkä aika ku nää kipuilut helpottaa!Kiitos ja jaksamisia mahojen kans! ;)
 

Yhteistyössä