Hakutulokset

  1. V

    Maidon juonti nokkamukista ei onnistu!?

    Hei, Olisiko vinkkejä, miten saisin neitimme 1 v 1 kk juomaan nokkamukista maitoa ruuan yhteydessä? Olemme tähän asti juoneet ruualla vettä nokkamukista ja maito juotu pullosta erikseen. Hoitoon lähdön aika olisi huhtikuussa ja maidon juonti ruokailun yhteydessä olisi lienee helpoin tapa...
  2. V

    1-vuotis synttärikutsu

    Kiitos! Tän runon laitan kutsukorttiin... meinasin ensin vaan viestitellä mutta tää runo on niin ihana että tekasin kortit ja kirjottelen tämän siihen. :flower:
  3. V

    1-vuotis synttärikutsu

    Moikka, Olisiko kellään mitään hyvää runoa/rimpsua, jonka voisi tekstiviestillä lähettää tyttölapsen 1 vee synttärikutsuna? Kiitos etukäteen jos joltain jotain kivaa löytyy :flower:
  4. V

    1-vuotis synttärikutsu

    Moi, Minkälaisia kutsuja olette lähettäneet 1-vuotis synttäreille? Itse ajattelin laittaa ihan vain tekstiviestillä kutsut, mutta olisiko jollakin jotain kivaa rimpsua / runoa, jota voisi kutsuna käyttää tyttölapselle? Kiitos etukäteen! :flower:
  5. V

    Mistä löydän tytölle tonttupuvun n. 74 cm

    kiitos vastanneille!!! Ei oo tullu pahemmin kaupungilla kaupoissa kierrelyä joten täytynee lähteä kierrokselle! Toi Elloksen mekkokin on kyllä tosi nätti ja edullinen! Kiitos vielä ja mukavaa joulunodotusta kaikille :heart:
  6. V

    Mistä löydän tytölle tonttupuvun n. 74 cm

    Tarkotatko sitä piparkakkuhametta? Minä en löytäny muuta. Mulla ois sama idea, että ottasin kuvat ja teettäsin joulukortit :heart:
  7. V

    Mistä löydän tytölle tonttupuvun n. 74 cm

    Siinäpä asiani tulikin jo, eli mistä mahtaisin löytää tonttupuvun n. 74 cm? Elloksella näyttäisi olevan, mutta se on sellainen housupuku ja haluaisin mielummin sellaisen jossa olisi mekko tai hame. Osaisiko joku antaa vinkkiä mistä sellaisen löytää?
  8. V

    influenssa rokote

    Me käytettiin 8 kk:n ikäinen tyttömme eilen influenssarokotuksessa. Itse olin kans ensin ei-linjalla rokotteen ottamisen kanssa, mutta kun neuvolatädin kanssa juttelin niin hän korosti nimenomaan näiden jälkitautien, kuten korvatulehdusten ja keuhkokuumeiden merkitystä, eli kun rokotteen ottaa...
  9. V

    "Luufinnejä" poskissa / pulauttelu jatkuu ikä 8 kk

    nostelen tätä jos joku osais kommentoida noista näpyistä...
  10. V

    "Luufinnejä" poskissa / pulauttelu jatkuu ikä 8 kk

    Kiitoksia vastanneille! Meillä ei pulauttelu ole älyttömän runsasta eikä joka ruokailun jälkeistä, mutta aika usein kuitenkin, päivittäin joka tapauksessa. Mitään kitinää tai nielemisvaikeuksia ei kyllä ole joten en usko että meillä kyse on refluksista. Kaipaisin vielä kommentteja noihin...
  11. V

    "Luufinnejä" poskissa / pulauttelu jatkuu ikä 8 kk

    Hei, Osaisiko joku sanoa mikä voisi aiheuttaa tai mistä johtuu 8 kk ikäisen "luufinnin" näköiset näpyt sekä pieni punoitus poskissa? Meidän tytöllä on ollut niitä jo kuukauden päivät, neuvolassa sanottiin vaan että iho on kuiva! Olen rasvannut ihoa päivittäin moneen otteeseen perusrasvalla...
  12. V

    onko kukaan muu VÄSYNYT!?

    Väsyneitä ollaan joo. Tyttö nyt 7 kk ja en ole koko aikana nukkunut 3 tuntia putkeen. Olen normaalistikkin vähäuninen, hyvin on riittänyt ennen vauvaa 6 tunnin yöunet. Mutta kun ne on saanut nukkua yhteen kyytiin. Nyt heräilen öisin joka tytön tuhahdukseen ja hän on myös todella herkkäuninen...
  13. V

    Rikkonaiset yöunet 6,5 kk:n ikäisillä!

    Moikka! Löytyykö kohtalotovereita?! Meillä tähän asti nukuttu tosi hyvin yöunet, muutama viikko menty jo ilman yösyöntejäkin. Nyt 4 yötä sitten alkoi yöt olla todella rikkonaisia, tuntuu että ei nukuta juuri laisinkaan. Tyttö pyörii ja "änisee" ja tuttia saa laittaa suuhun melko tiuhaan...
  14. V

    Muskarit Oulussa!?

    Nostelen tätä viestiä josko joku huomais ja osallistus :) Niin tuli kirje meillekkin, tosi harmi jos ryhmää ei saada kokoon :( Täytyy varmaan sitte yrittää mennä johonkin toiseen ryhmään, mutta ois ollu kiva olla suurinpiirtein samanikäisten kanssa. Kaikki innokkaat mukaan!!!
  15. V

    Muskarit Oulussa!?

    Niin ja piti vielä kysymäni sinulta Pepsukka että mitä on vauvojen värikylpy??? :)
  16. V

    Muskarit Oulussa!?

    Pepsukka81: Tuo muskari ei kuulemma ala vielä ens viikolla kun eivät ole saaneet tuohon 2007 syntyneisiin tarpeeksi osallistujia :( Siksikin houkuttelin sinua/teitä mukaan että ryhmä saataisiin kasaan, kun sanoivat MLL:sta, että muutama osallistuja vielä lisää tarvittas niin sitte toteutus toi...
  17. V

    Muskarit Oulussa!?

    Pepsukka81, ilmottauduhan sinäkin mukaan tuonne =) Vielä oli tilaa tuossa 2007 syntyneissä. Hinta tässä oli 75 ?/12 kertaa. Eli minun vertauksissani muihin muskareihin tämä on suht edullinen.
  18. V

    Muskarit Oulussa!?

    Voi tuhannet kiitokset linkistä! :hug: Heti otin ja ilmottauduin tuonne kun näytti tilaakin olevan :)
  19. V

    Muskarit Oulussa!?

    Hei, Kertokaapa mitä eri vaihtoehtoja on Oulussa käydä musiikkileikkikoulussa 6,5 kk ikäisen kanssa? Asustellaan täällä Maikkulassa päin, eli mielellään lähettyviltä. Ja jos tiedätte hintoja ja aikoja milloin on niin auttas valinnassa. Kiitos jo etukäteen teille jotka viitsitte vastailla :)...
  20. V

    Oululaiset! Äiti-vauva jumppaa???

    Nostelen tätä kysymystä...eikö kukaan tiedä vai eikö niitä jumppia ole? Itsellä 6 kk:n ikäinen muksu, olis kiva jotain touhuta yhdessä...

Yhteistyössä