Hakutulokset

  1. K

    Pippurimamma sai pojan

    Pippurimamma sai pojan tänään kello 14.44. Tarkempia mittoja odotellaan vielä hetki. Onnea :flower: :heart:
  2. K

    Yv:t kuntoon

    PIAN |O
  3. K

    Saisivat nyt tän samperin palstan toimimaan...

    Tahtoo laittaa yv:tä :D
  4. K

    Ihana :lol:

    LEMMIKKIEN SÄÄNNÖT Ripustettavaksi lemmikkien luettavaksi ERITTÄIN MATALALLE esimerkiksi jääkaapin oveen- eli n. kirsun korkeudelle. Rakkaat koirat ja kissat, Astiat, joissa on tassunkuvia ovat teidän ja sisältävät teidän ruokaanne. Muut astiat ovat minun ja ne sisältävät minun ruokaani...
  5. K

    NB kestovaippa

    Hei jos olet kiinnostunut kestoilusta ja olet juuri synnyttänyt tai laskettu aikasi on pian kannattaa kurkata, näillä sivuilla on kuoret ja sisävaippa jotka etsivät testikäyttäjää. Ilmaiseksi...
  6. K

    Missä kaikki on?

    TAidan riehua täällä ihan yksin... :wave:
  7. K

    Kertokaa mulle

    Mimmi tossa taannoin kirjotteli tänne ja mulla on siitä asti pyörinyt mielessä ihan outo juttu. Kertokaa mulle miehet miltä se tuntuu kun "menette" naisen sisään? Onko kerroissa eroa? Ja onko eri kertojen laukeamisen "voimakkuuksissa" miehilläkin eroja? Yritän kysellä mun mieheltä mutta se ei...
  8. K

    SOKERIKLUBIN KEVYET

    Tähän pinoon saa laitta kevyitä ruoka ohjeita tai kevyt versioita herkuista jotka tavallisesti on tosi lihottavia. Ohjeen voi laittaa myös ilman tarkkaa reseptiä (2dl sitä ja 135g tota) jos ei sitä satu muistamaan :) Pääasia on että saadaan kevyttä herkkua ja kotiruokaa. Salaatteja...

Yhteistyössä