Kertokaa mulle

Mimmi tossa taannoin kirjotteli tänne ja mulla on siitä asti pyörinyt mielessä ihan outo juttu.
Kertokaa mulle miehet miltä se tuntuu kun "menette" naisen sisään?
Onko kerroissa eroa?
Ja onko eri kertojen laukeamisen "voimakkuuksissa" miehilläkin eroja?

Yritän kysellä mun mieheltä mutta se ei oikeen osaa vastata. *kyselen muka vaikeita* :D
 
ehkäpä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.08.2006 klo 07:41 Kipinätär kirjoitti:
Mimmi tossa taannoin kirjotteli tänne ja mulla on siitä asti pyörinyt mielessä ihan outo juttu.
Kertokaa mulle miehet miltä se tuntuu kun "menette" naisen sisään?
Onko kerroissa eroa?
Ja onko eri kertojen laukeamisen "voimakkuuksissa" miehilläkin eroja?

Yritän kysellä mun mieheltä mutta se ei oikeen osaa vastata. *kyselen muka vaikeita* :D
Jos toinen pitää suunsa kiinni suhteellisen rennosti ja on kostuttanut reilusti huulensa ja sitten toinen työntää hitaasti kielensä siitä sisään. Se tuntuu vähän samanlaiselta, paitsi tietenkin se mielihyvä on huomattavasti isompi ja se tuntuu ihan eri paikassa. Tuolla alapäässä on aika paljon enemmän tuntoa.
 
Mies
On sisääntuloissa eroa, muunmuassa eri kosteusasteista johuten. Ja joskus saa paljon voimakkaaman orgasmin, kuin joskus toiste. On myös eroja tuntemuksessa, joskus tuntuu aivan "sairaan hyvälle" ja joskus ei niin hyvälle rakastelun aikana.
 
M 78
Jatkaisin tätä keskustelua vielä.
Olen ollut matkahommissa ja kun tulee viikonjälkeen kotiin, niin orgasmi on taivaallinen.
Kotiin tullessa ensin lasten hereillä olo aikana tulee touhuttua hedän kanssaan kaikenlaista ja sitten kun ilta ehtii ja on kahdenkeskistä aikaa, niin se on ihanaa.
 

Yhteistyössä