Hakutulokset

  1. M

    Apuja lakin vuoren ompeluun?

    Miten päin ne vuorikangas ja päällikangas piti laittaa, että siitä saa siistin?
  2. M

    Yle Teemalla näkyy nyt ohjelma pedofiileistä

    Joku mielisairaala, jossa niitä pidetään
  3. M

    Kyllä miehet on puusilmiä

    Hain eilen uudet silmälasit ja kun tulin kotiin, mies ei edes huomannut että lasit on vaihtunut. Ja ero entisiin huomattava kun entiset oli harmaat ja nää uudet on kirkkaanpunaiset. Suutuin ja sanoin että katsotko sinä edes mua koskaan vai katotko mun ohi tai jotain kun et tuommoista huomaa...
  4. M

    Paikkakuntien lämpötilagalluppi

    Oulu, harmaata ja pilvistä lämpötila +15 (oho, luulin että on kylmempää )
  5. M

    MODEET; OIS VÄHÄN SIIVOTTAVAA!!!

    Kaikenlaisia täällä pyöriikin, just tällaisen takia tänne pitäis olla rekisteröitymispakko :headwall: :headwall:
  6. M

    Surullista, että jo pienet tytöt ottavat paineita ulkonäöstään

    Tyttöni koulukaveri oli joutunut sairaalahoitoon kesäloman aikana ja syynä anoreksia. On edelleen osastolla hoidossa. Oli kuulemma keväällä jo tosi laiha ja sanonut, että hänen pitää vielä laihduttaa. Tähänkö tämä maailma on mennyt, että jo nuoret tytöt ottavat paineita ulkonäöstään? :(
  7. M

    Auttakees, porsaan filepihvi miten valmistan?

    Minä kun en kasvissyöjänä osaa oikein liharuokia valmistaa, niin kertokaas te ketkä paremmin tiedätte. Kyse siis valmiiksi maustetuista porsaan filepihveistä.
  8. M

    Minkä kokoisia vauvoja 2kk?

    Meidän piikku mies kävi eilen nlassa, pituutta 59,5cm ja painoa 6820g (oli noussut kk:ssa 1500g) :heart:
  9. M

    MM-futis on jo vaatinut yhden lapsiuhrin :(

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2218592&pos=hl-ul-1 Sairasta, että yksi futis peli voi johtaa tuollaiseen tekoon..
  10. M

    Meidän pojasta tuli..

    Lukas Antero (toinen nimi on sama kuin isällä) poika veteli sikeitä koko toimituksen ajan :heart:
  11. M

    Meille syntyi..

    ti 4.5. neljäs lapsi joka on poika :heart: Ihana, vaaleahiuksinen pikkumies :)
  12. M

    sanokaa, joko lähden synnärille

    käymään vaikka näytillä. Monta päivää tullut kipeitä epäsäännöllisiä supistuksia, viime yönä n. 15-20min välein aamuyöstä asti. Koko päivän 5-30min välein ja nyt tulee pääsääntöisesti 10min välein tosi kipeitä (tullut n. 2h) Jotenkin vaan ei kehtais "turhaa" mennä. Edellisestä muksusta sama...
  13. M

    Huumoria perjantaiaamuun muoks -iltaan

    Kerätäänkö hyviä vitsejä perjantain piristykseksi :D Psykologi piti istuntoa neljälle esikouluikäiselle lapselle ja heidän äideilleen.Psykologi aloitti:"Meillä on alitajunnassa tarve nimetä lapsemme mieltymyksiemme mukaan.Esimerkiksi Sadun äiti pitää lukemisesta.Ruusun äiti taasen...
  14. M

    Saas nähdä onko se nyt menoa synnärille

    Harrasteltiin miehen kans seksiä ja sen jälkeen alkoi jo heti supistella jonkin verran, ne harveni ja ajattelin mennä nukkumaan tunti sitten. Heti kun menin makuulle alkoi kipeät supistukset ja niitä on tullut koko ajan alle 10min välein, ei tullut sitten nukkumisesta mitään. Nyt kivuliaat...
  15. M

    Olisin jo aivan kypsä synnyttämään..

    Nih :whistle:
  16. M

    G: Joko simat on käymässä?

    Minä pullotin eilen, sunnuntaina on valmista :p :p
  17. M

    Ihmetyttää naapurin kasvatuskeinot

    Meidän naapurin poika (8v.) käy usein toisten lasten kimppuun, lyö tms selkkauksia sattuu useita kertoja viikossa. No tänään oli ilman syytä lyönyt pienempää poikaa sählymailalla kurkkuun, niin että se toinen poika oli kaatunut ja lyönyt päänsä asfalttiin. Tekijän äiti oli nähnyt ikkunasta ja...
  18. M

    kokemuksia Zumba dvd:stä?

    Minä tänään hurahdin Ostoskanavalta tilaamaan Zumba dvd paketin odottelemaan sitä vaihetta kunhan olen synnyttänyt ja voin aloittaa kuntoilun kunnolla. Onko oikeesti niin hyvä ja tehokas? Kellään kokemuksia? Nimimerkillä tahtoo vatsalihakset :whistle:
  19. M

    G:Joko tiedät miten viime vuoden verotus meni?

    Mulle tuli perhana mätkyjä 1200e kun en ollut älynnyt laskea tuloihini kotihoidontukea mukaan. Pelkät työtulot ois jääneet just siihen mitä laskinkin, mutta tuki ylitti tulot 5000 eurolla. Kiva joulukuussa maksella takaisin...
  20. M

    Lauantain rv-pino ja fiilikset

    Mulla on nyt 36+0, vauva painaa jos tosi alhaalla, kömpelö olo. Yöt katkonaisia kun pitää vaihtaa asentoa ja käydä wc:ssä. Lapsi liikkuu tosi paljon ja koko maha heiluu kun potkii :heart: Odotan jo malttamattomana, että syntyis..

Yhteistyössä