MODEET; OIS VÄHÄN SIIVOTTAVAA!!!

Argh!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei jaksais tätä.... eikö noita saada kuriin....
Kyllähän ne sais kuriin jos modeilla olis siihen tahtoa mutta ei näköjään:(
Niin peesi! Mäkin oon monta kertaa valittanut ja kysellyt miksi sitä ei bannata oikeasti, enkä vielä koskaan ole saanut muita vastauksia kuin että "ei siitä kannata välittää". Vähän vaikeeta on olla välittämättä, kun sen takia EI PYSTY kukaan muu palstailemaan! |O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei jaksais tätä.... eikö noita saada kuriin....
Kyllähän ne sais kuriin jos modeilla olis siihen tahtoa mutta ei näköjään:(
no tätä eniten ihmettelen... ei kerta kaikkiaan.. mä olen aiemmin pitänyt tätä suht fiksuna keskustelupalstana, (n.5vuotta sitten) mutta tänne on tissiketjujen jälkeen pesiytyny niin ihme porukkaa, että ensin päätin etten koskaan enää mustana täällä käy, enkä ole käynyt, ja sen jälkeen vaan kirjoittaminen on harventunut ja harventunut, kun ei tätä touhua viitti katella...
 
niin
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Jaa ei modet olis muuten asiaa huomannu? :xmas: :D
No ei näköjään:(
Modet ei edelleen päivystä täällä 24/7, joten eiköhän joku heistä paikalle tullessaan huomaa et joku on loman tarpeessa.
Tuo teki tuota samaa eilenkin, eikä se ole mitään lomaa saanut. Joten tuskinpa bannia tulee tänäänkään. :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Jaa ei modet olis muuten asiaa huomannu? :xmas: :D
No ei näköjään:(
Modet ei edelleen päivystä täällä 24/7, joten eiköhän joku heistä paikalle tullessaan huomaa et joku on loman tarpeessa.
Tuo teki tuota samaa eilenkin, eikä se ole mitään lomaa saanut. Joten tuskinpa bannia tulee tänäänkään. :headwall:
Hö! Tuollaisesta Pitäis kyllä saada banaania. Pilaa koko palstan. Eihän tänne viitti tulla edes.
 
Neith
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Neith:
eihän tuota ole vasta kuin joku 34 sivua...
kiusa se on pienikin kiusa näköjään..
On sitä jo paljon enemmän.
jaa, mie löysin vaan noita yön aloituksia sieltä.. mutta juu, typerää on tällänen muiden kiusaaminen typerällä aloituksella
46 sivua.. ja jos ei tuosta saa bannia niin sitten on jo kumma |O
 
torikahvila
Alkuperäinen kirjoittaja Argh!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei jaksais tätä.... eikö noita saada kuriin....
Kyllähän ne sais kuriin jos modeilla olis siihen tahtoa mutta ei näköjään:(
Niin peesi! Mäkin oon monta kertaa valittanut ja kysellyt miksi sitä ei bannata oikeasti, enkä vielä koskaan ole saanut muita vastauksia kuin että "ei siitä kannata välittää". Vähän vaikeeta on olla välittämättä, kun sen takia EI PYSTY kukaan muu palstailemaan! |O
Joo, ei saisi. Se banni on helppo kiertää. Sen tehdäkseen ei tarvitse nero olla. Sen lisäksi modet poistavat päivän mittaan uskomattoman määrän tavaraa täältä ja bannailee mennessään porukkaa. Minäkin sain auottuani päätäni palstalaisten tyhmyydestä. Meni 10 minuuttia ja naps. Jep, olen trollannut tahallaan. Pelkkä tahto ei riitä, yrittäkään nyt ymmärtää.
 
!!
Alkuperäinen kirjoittaja torikahvila:
Alkuperäinen kirjoittaja Argh!:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ei jaksais tätä.... eikö noita saada kuriin....
Kyllähän ne sais kuriin jos modeilla olis siihen tahtoa mutta ei näköjään:(
Niin peesi! Mäkin oon monta kertaa valittanut ja kysellyt miksi sitä ei bannata oikeasti, enkä vielä koskaan ole saanut muita vastauksia kuin että "ei siitä kannata välittää". Vähän vaikeeta on olla välittämättä, kun sen takia EI PYSTY kukaan muu palstailemaan! |O
Joo, ei saisi. Se banni on helppo kiertää. Sen tehdäkseen ei tarvitse nero olla. Sen lisäksi modet poistavat päivän mittaan uskomattoman määrän tavaraa täältä ja bannailee mennessään porukkaa. Minäkin sain auottuani päätäni palstalaisten tyhmyydestä. Meni 10 minuuttia ja naps. Jep, olen trollannut tahallaan. Pelkkä tahto ei riitä, yrittäkään nyt ymmärtää.
No kai se nyt vähän edes hidastaisi tuon touhua, jos sen ip bannattaisiin ihan joka kerta kun se jotain tänne postaa?! Mut kun ei, sen vaan annetaan olla. Mikä helvetin mielenterveyspotilaiden hyysäyspalsta tää oikein on?!
 

Yhteistyössä