Olisin jo aivan kypsä synnyttämään..

Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
mitkä viikot menossa??
38+0, mutta vauva on ollut jo kuukauden kiinnittynyt, neljäs muksu jo ja olo on kuin ryhävalaalla kuivalla maalla. Liitoskivut ja alavatsakivut alkaa olla jo aikamoisia. Edellinen syntyi 38+3. Todennäköisesti tässä menee vielä aikaa kuitenkin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
mitkä viikot menossa??
38+0, mutta vauva on ollut jo kuukauden kiinnittynyt, neljäs muksu jo ja olo on kuin ryhävalaalla kuivalla maalla. Liitoskivut ja alavatsakivut alkaa olla jo aikamoisia. Edellinen syntyi 38+3. Todennäköisesti tässä menee vielä aikaa kuitenkin..
me ollaan 40+4 ja tää on minun ensimmäinen. Liitoskivut on täälläkin aivan mahtavat, kun ei oikein liikkeelle pääse, eikä voi ulkona ottaa pitkiä askelia.
Joka ilta nipistelee alavatsaa ja tulee todella kipeitä vihlasuja, mutta ei niin ei se vaan sieltä tule.

ja jatkuvasti jo koko ajan puhelin soi "joko joko joko joko?????" :kieh:
luuleeko ne oikeesti että mie unohdan sitten kertoa millon vauva on syntynyt... "hyvää kuuluu joo, ainiin, meille synty vauva viikko sitten..." :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma-78:
Alkuperäinen kirjoittaja heliht:
mitkä viikot menossa??
38+0, mutta vauva on ollut jo kuukauden kiinnittynyt, neljäs muksu jo ja olo on kuin ryhävalaalla kuivalla maalla. Liitoskivut ja alavatsakivut alkaa olla jo aikamoisia. Edellinen syntyi 38+3. Todennäköisesti tässä menee vielä aikaa kuitenkin..
me ollaan 40+4 ja tää on minun ensimmäinen. Liitoskivut on täälläkin aivan mahtavat, kun ei oikein liikkeelle pääse, eikä voi ulkona ottaa pitkiä askelia.
Joka ilta nipistelee alavatsaa ja tulee todella kipeitä vihlasuja, mutta ei niin ei se vaan sieltä tule.

ja jatkuvasti jo koko ajan puhelin soi "joko joko joko joko?????" :kieh:
luuleeko ne oikeesti että mie unohdan sitten kertoa millon vauva on syntynyt... "hyvää kuuluu joo, ainiin, meille synty vauva viikko sitten..." :D
Toivottavasti pian pääset tositoimiin, odottavan aika on oikeesti PIITKÄ. Mulle ei onneksi ole vielä tullut kyseilyitä. Toivon vaan että sitten kun tää synnytys käynnistyy se käynnistyis kerralla kunnolla eikä niin kuin viimeksi että kolme vrk kipeitä epäsäännöllisiä supistuksia.
 

Yhteistyössä