Hakutulokset

  1. P

    Ovulaatio-kiinnittymiskivuista kysymystä?

    Kun menkkani alkavat , ne vain alkavat kuin salama kirkkaalta taivaalta, ilman mitään oireita, ei ole kipuja niiden aikana, mutta vuodan tosi paljon. Kun ovulaatioaika lähenee tulen todella kipeäksi, alavatsa kipeä, pää särkee, huono olo monta päivää, esim 3-4vrk. Ovulaatiosta noin 3 vrk...
  2. P

    Lugesteronista?

    Voisiko joku kertoa kokemuksistaan, mitä sivuvaikutuksia tai ihan mitä mieleen tulee aiheesta? Minä alan laittamaan Lugesteron emätinpuikkoja maanantai-iltana, vähän jännittää! Silloin siis 3 vrk ovulaatiosta. Nostaako Luge esim lämpöä, minulla nyt jo ilman pompannut 36,8, mitä muilla...
  3. P

    Pino noin kp 4-8/ 26-32 oleville;=)

    Hei ajttelin tulisiko tälläiseen pinoon muita, jotka olemme noin samassa kierron pituudessa ja tällä hetkellä nämä pvt ennen ovista;=) Plussaonnea tähän pinoon, ensin ovulaatioiden merkeissä ja joulukuun alussa myös raskaustestejenkin muodossa! :heart...
  4. P

    halvin ovulaatiotesti-raskaustesti tarjous olkaapa hyvät!

    http://www.babyplus.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Jylha/Products/20 -pikkumyy- :heart: :wave:
  5. P

    Kenellä kokemusta Lugesteroneista?

    Itse alan eka kerran käyttää niitä tässä kierrossani, tänään vasta kp 2/30, vähän aikaa saa vielä odottaa. Ne kun aloitetaan 3 pvää oviksesta ja sitä mittaan clearbluen digitaalisella mittarilla. Suosittelen sitä jokaiselle, on niin helppo ja luotettava! :heart: Jos jollain kokemusta tästä...
  6. P

    Näkyykö raskaus

    gynellä tehtävässä ultrassa, jos rv 5+3?
  7. P

    Predictorin varmuus?

    Mitä mieltä siis olette Predictorin luotettavuudesta testauksessa? Jos samana päivinä muissa testeissä näkyy plussaa ja predictorissa ei???? Mikä olisi hyvä raskaustesti, mitä suosittelette? Terveisin -myy- :heart: :D , :wave:
  8. P

    Hei

    Voiko olla raskaana? Eilen kp 29/29 ja menkat alkoi. Tänään kauhea migreenikohtaus ja tällä hetkellä ei vuotoa, mutta eilen kuitenkin oli normaalisti, mutta ei hyytymiä. Minkä verran joillain on ollut siis vuotoa, jos raskaus alkanut Kysyy epätietoinen myy :heart: , :wave:
  9. P

    Haaveilijat

    missä vaiheessa kiertoa menette, itse 8/29 :hug: :D , :wave:
  10. P

    aamu-unisuus

    Kuinka moni tunnustaa olevansa aamu-uninen? Minä tunnustan olevani ilta uninen :wave: :heart: , :wave:
  11. P

    Koillis-Suomen haaveilijat;=)

    Koillis-suomen alueella. Laitettaisiinko uusi pino meillekkin? =) . Itse aloitin kuumeilun heinäkuussa virallisesti :D . Perheessä kaikkiaan 5 lasta, osa ei asu kotona enää. Olemme uusioperhe. Mies 41 ja minä 42. Itse hoitoalalla, mies kirvesmies Tervetuloa uuteen pinoomme! :hug...
  12. P

    Milloin voipi tehdä

    Mahdollista raskaustestiä?..Jo ennen kuin menkkojen kuuluisi alkaa, onko sellaisiakin testejä?*kysyy ummikko* :kieh: ..Hei hei taas! :wave:
  13. P

    lämpö gallub

    minulla 37,0 kp 15,16 /28-30............yk 1...............4 toiveissa
  14. P

    Heräsin juuri

    Toistamiseen, eka herätys 5.00 , olin ihan pirtiänä, miehelle eväät jaaamupalaa tein. Sitten 8.30 takas nukkumaan ja 9.30 heräsin uudestaan. Kauhia kun väsyttää,eilen varmaan toi sateinen päivä, tänään joku muu. Ohjelmaa riittää tällekkin päivälle, asioiden hoitoa, äidin luona käyntiä...
  15. P

    mitä teette?

    Sateisena päivänä..Nyt alan leipomaan graham sämpylöitä, taikina hyvin noussut =)
  16. P

    Mitäs ruokana?

    Meillä hetken päästä gulassikeitttoa =)
  17. P

    ovulaation aikaan

    Maha on kipeä..lähdin kävelemään 5,5km sauvojen kanssa ajattelin, jos vaikka helpottaisi oloa. Alavatsa on myös turvonnut. Reippaita kävelijöitä muitakin? =) , :wave:
  18. P

    migreenistä

    Raskauden aikana. Vuosia ollut taukoa migreenistä. Nyt vauva haaveissaja mietin, miten käy, jos tärppää? Olen viimeisessä raskaudessani ollut viikon sisällä runsaan pahoinvoinnin-ainaisten migreenikohtausten vuoksi :| .Rv 10-11. Sen jälkeen kotiuduttuani ei ollut migreenikohtauksia...
  19. P

    Aamupala gallub ;=)

    Mitä aamiaisena, joka päivä sama vai mitä milloinkin? Itse syön joka aamu 4-viljan puuroa ja yhden omenan laitan kuorittuna , pilkottuna joukkoon.Siis tähän mun omaan annokseen se koknainen omena ja mikrossa teen aina, ellei mies innostu syömään puuroa =) .Pari-kolme lasillista vettä ja kuppi-...
  20. P

    muillakin?

    Innokkaita kokkimiehiä tai leipomisesta pitäviä miehiä? Tänään avomies taas teki pullataikinan ja siitä mustikkapiirakan(pellillisen) ja pikkupullia =) . Täytyy tunnustaa, että hän saa taikinan paremmin onnistumaan kuin minä*iso hymy*. Kirvesmies on ammatiltaan, ehkä "työkalut/ taikinat sen...

Yhteistyössä