Aamupala gallub ;=)

Mitä aamiaisena, joka päivä sama vai mitä milloinkin?
Itse syön joka aamu 4-viljan puuroa ja yhden omenan laitan kuorittuna , pilkottuna joukkoon.Siis tähän mun omaan annokseen se koknainen omena ja mikrossa teen aina, ellei mies innostu syömään puuroa =) .Pari-kolme lasillista vettä ja kuppi- pari mustaa kahvia. Olen niin tottunut aamiaseeni, että kauhiaa , jos ei ole omenia :) , maistuu pahalle*iso hymy*,
 
Nyt meni 2 paistettua kananmunaa, päällä mozzarellasiivuja ja kalkkunafilettä. Jälkkäriksi mokka-aromilla maustettua turkkilaista jogurttia ja kuppi kahvia :p Oli nyt vähäsen normaalia suurempi aamupala, yleensä en syö jälkkäriä, mut nyt oli "pakko" saada jotaki makeaa.
 
mitä milloinkin, arkiaamuina kyllä töihin lähtiessä itse syön pari leipäviipaletta, mukin teetä, ehkä hedelmän tai sitten maustamatonta jugurttia myslillä tai ilman. lapset myös leipää ja maitoa/mehua tai jugurttia/yosakautahapatemössöä tai puuroa. Viikonloppuina puuroa (riisi, kaura, manna, neljä viljaa tms) kiisselin tai tuoreiden marjojen kerta tai ilman niitä tai sitten se arkiaamun leipäaamiainen jos ylösnousu menee myöhäksi ja taas lounas on jostakin syystä viikonloppulounasta aikaisemmin. joskus mies tekee pekonia ja paistettuja munia tai munakokkelia mutta nyt tuntuu että on ainakin puolen vuoden pekoni ja munakiintiö täynnä eikä kotona heti mieli tee!
 
aamiainen
Kolme ruisleipää,päällä voita kurkkua ja keittokinkkua,lisäksi n.5dl kahvia;) ja 2dl tuoremehua..kuolettavaa kun ei eilen kerennyt kauppaan ja jukurtti on loppu!
joka aamu syön melko varmasti leipää ja kahvia aina,muuten vaihtelee + jukurttikin on aika vakio,mut toisinaan puuroa tai muroja..tuoremehuja juon yleensä korkeintaan vaan v.loppuisin aamulla lasillisen..toisinaan kananmunaa keitän/paistan.joskus jos oikein herkkua viikonloppuna niin makrillia leivälle ;)
 

Yhteistyössä