Pino noin kp 4-8/ 26-32 oleville;=)

Hei ajttelin tulisiko tälläiseen pinoon muita, jotka olemme noin samassa kierron pituudessa ja tällä hetkellä nämä pvt ennen ovista;=)

Plussaonnea tähän pinoon, ensin ovulaatioiden merkeissä ja joulukuun alussa myös raskaustestejenkin muodossa!

:heart: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:

Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:



 
En taida tänne kuulua, vai?

Nyt kp 6/??.. Eli kierrot olleet 26-30pv teroilla, 40-51 päivää primoilla ja luomuna 51-86.. Mutta nyt toinen clomikierto menossa, huomenna viimeiset tabletit..

En aio ovista testailla, koska viimeksi sain kolme heikkoa haamua ja yhden selvääkin selvemmän plussan, mutta en kuitenkaan ovuloinut.. Joten en lähde itseäni kiusaamaan, koska viimeksi toiveet nousi kattoon, kun kp 17 ovistesti oli plussa ja kierto meni yli 40pvn.. Mutta kp 10 on ultra, jospa siellä näkyisi 1-3 johtofollikkelia :)

Niin ja yritystä tuli vuosi täyteen :ashamed:
 
Kiva olla tälläinen pino, missä olemme alkumetreillä taas! :heart:
Onnea jokaiselle ja tervetuloa kaikille vaan! :hug:

Ja digitestiä aloitan kp 10;=)

Heippa nyt leipomaan karjalanpiirakoita :p

Rakkaudella -pikkumyy- :heart: :wave:
 
kovat on kriteerit mutta tuppaudun silti :LOL:
täähän on hyvä niin voi vertailla oikeesti muiden kanssa miltä eri kierroissa tuntuu ja mitä tuntemuksia tulee milloinkin...
ja jos on jotain "oiretta" voi täältä kurkkia onko ollu samanlaista esim. edeltävässä kierrossa. :)

kööpeet on 6/30.. :)
 
Nibblerkin , tervetuloa vaan;=). Kuka vaan ehtii voi sitten
päivitellä tuota kp listaa, olisi kiva kun sen joka pv joku päivittäisi;=)

Heippa ja jokaiselle onnea oviksen metsästykseen nyt ensiksi! :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 
Täällä lähetty iloisin mielin uudelle kierrokselle, aloimme menkkojen jälkeen pöllytykset pe iltana, eilen aamulla, tänä aamuna....jatkossa en usko, että ihan joka pv, sanotaan vaikka joka pv-2:n pvn välein;=))..siinä tavoitetta. Ja minulla eka kerran ovulaatiosta 3n pvn kuluttua lugesteronit tukena 15 vrkn ajan= keltarauhashormonia, vahvistaa kohdun limakalvoa ja auttaa mahdollista alkiota nappaamaan kiinni hyvin kuulemma, näin sanoi gyne ja neuvolan terveyden hoitaja :D

Toivoen siis parasta lopputulosta taas! :heart:

Onnea jokaiselle tasapuolisesti jännäilyymme!
:flower: ++++++++++++++++++++++++++++++++ :heart:
-pikkumyy- :heart: :wave:
 
heippa

myy sain ne ovistikut tänään, ohjeissa on että ne pitää laittaa imemättömälle alustalle odottamaan tulosta, mutta ootko laittanut ne siis makuulleen?
vai pitääkö ne olla vielä pystyssä?

tuo ei selvinny ohjeista.

tikutus siis alkakoon kun on kp10
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamu k:
heippa

myy sain ne ovistikut tänään, ohjeissa on että ne pitää laittaa imemättömälle alustalle odottamaan tulosta, mutta ootko laittanut ne siis makuulleen?
vai pitääkö ne olla vielä pystyssä?

tuo ei selvinny ohjeista.

tikutus siis alkakoon kun on kp10
Onko sulla mitkä tikut käytössä? Mä oon testaillu tuolla clearbluen digitestillä.
Heti kastamisen jälkeen oon antanu ton tikun olla pystyssä hetken ja sit laittanu vaakatasoon.Kannattaa olla tarkka et sitä pissaa tulee tarpeeks siihen tikkuun,kun muuten pistää ton virheilmotuksen.Mulla oli nimittäin liian vähän ekassa tikussa ja tuli tuo virheilmoitus.
 
Taidanpa minäkin liittyä tähän pinoon. Elikkäs nyt kp 9/33 ja nyt sitten ensimmäinen kierto ilman imetystä, jonka lopetin viime kierron puolivälissä. Viime kierto tosiaan ton 33 päivää ja sitä ennen 40 ja 41 päivää, joten alkaa pikkuhiljaa laskemaan oikeaan suuntaan synnytyksen jälkeen, josta tässä kuussa on 8kk aikaa. Takana kaksi kemiallista raskautta, jotka olleet tosi vahvoilla raskausoireilla ja nyt toiveissa se oikea raskaus.
 
Nennakin mukaan jännäilemään;=)
Pamuk ajattele, tilasin ne jo viime viikolla, ei vieläkään tulleet, miulla sampo pankkina, kestää muutaman pvn kun saavat maksun kai sitten?..Noo onneksi on tuo digitaalinen myös, samoin kuin julilla, ettei hätää ole;=)
Niin sama var´maan kaikissa, että tarpeeksi pitää kastua tikun pään ja vähän aikaa pitää alaspäin sitä päätä mikä kastettu ja sen jälkeen vaan vaakatasoon odottamaan vastausta. Joskus kun haluatte hienon digitaalisen , ostakaa clearblue, se on sataprosenttisen varma :heart: ..Hetki joo se onkin jo keskiviikkoaamuna kun testaus alkaa, kiva,kiva!..Jee sain tänäänkin mieheltä miljoonia lahjaksi! :heart: :D
*kuiskaa hiljaa, miulla on synttärit* :ashamed: , en edes töissä kelleen kertonut :kieh:

Heippa ja nyt vaan odottelemaan jokainen ovista, milloinkas teillä yleensä on nyt viime kierrossa miulla oli kp 13 ja kp 14, kiva kun kahtena peräkkäisenä oli plussaa :heart:

Voikaamme kaikki hyvin. Ps miulla vähän tuolla oikealla puolen nippailee, ilm munasolu siellä kypsyy, minulla onkin aina aika kovat reaktiot, ovulaation aikaan, migreeniä ja kipuja :heart: *kaiken kestää, kunhan lopputulos olisi ihana* :heart:
-pikkumyy- :heart: :wave:
 
myy
ovistestit oli siitä sun tarjouksesta!
enköhän mä onnistu testaamaan! hope so.
mihin aikaan päivästä sä oot testannu, siinä sanottiin että EI heti aamusta.

mutta mulla on nyt jo ollu musta ihan ovisoireita...
??
voiko olla? vaikos ne onkin noita kypsymisjuttuja...
hmmm varmaankin koska yleensä aina on ovis menny tohon samaan kp 14/15 saa ny nähä mitä testit sit sanoo.

:flower: hyvää syntymäpäivää!!
 
virtsasta;=)
Kiitos onnitteluista! :D ....
Niin miulla kanssa tuntuu aika lailla kipuja jo jos siellä vaikka 2 munasolua kypsyttelee ihteään ja siitä kivut, mutta ke aamuna eka kerran tikutan;=)

Ja lenkillä kävin täälläkin, että kivut olis helpottaneet ja tätä tämän kierron liukkautta ihmettelen;==)))

Nyt elokuvan pariin!

Voikaamme kaikki hyvin! :hug: +++++++++++++++++ :heart:

-pikkumyy- :heart: :whistle: :wave:
 

Mulla on kanssa ne babyplus.fi.n vistikut käytössä. Tänään testasin ekan, tuloksena oikeastaan vain yksi viiva.... nyt kp 6 /26-32 menossa. Saas nähdä riittääkö jäljelle jääneet 5 kpl tähän kiertoon, kun tosiaan sitä viivaa ei vielä näkynyt. Ehtiihän se vielä.-)
 
Olipa todella kylmä päivä, tilasin ne babyplussan tikut muistaakseni viime viikon ke tai to ja vieläkään eivät tulleet! Lähetin sinne aika kuumaa sähköpostia, liitteenä maksettu lasku!..Auttaakohan?

Huomenna alan tikuttaa clearbluen digitaalisella mittarilla :heart:
Pojaltakin eilen kysyin, eikö minulle mitään postia tullut eilen tai perjantaina, sanoi ei tullut ja lisäsi mitä olisi pitänyt tulla-en kertonut :D

Ovisjahtionnea kaikille! :heart: +++++++++++++++ :heart:

-pikkumyy- :heart: :wave:
 

Yhteistyössä