Hakutulokset

  1. O

    Siitepölyallergia ja lääkkeet

    Mitä sumutetta voin antaa siitepölyallerkiaa sairastavalle 7veelle? Tyhmänä en ottanut AMAVYS (tai joku semmoinen) suihketta, kun aikasisemmin on pärjätty ilman. Poika niiskuttaa ja valittaa kun räkää tulee ja tulee, vaikka mitään ei valu..Auttaako siihen sumutteet??? Tabletit ja silmätipat...
  2. O

    Joulahjat netistä

    En ole koskaan tätä testannut, mutta josko tänä vuonna säästäis hermoja ja aikaa.. Niin, mistäs te niitä lahjoja tilaatte?? Mikä on suosittu tuote, lelu vai vaate vai joku muu??
  3. O

    Höyrypesuri, kannattaako satsata??

    Kertokaahan hyvät puolet.. Olen miettinyt, kannattaako laittaa satasia, jos ei olekaan oikeesti hyvä. Meillä laattalattiat ja haluaisin noi saumat puhtaaksi enempää konttaamatta... Tätä ajattelin: NetAnttila - Kärcher Sc1402 Höyrypuhdistin | Kodinhoito ja siivous Toivottavasti näkyy...
  4. O

    Lasten rooliasut

    Kädessäni on kanneton lelulehti. AMO-sivulla on palomiehen rooliasu. Mistähän kaupasta semmosen löytäis? Kävin BR:n kaupassa, sielä ei ollut kuin tytöille keijuasuja. Amon sivuilla kävin, sieltä en samaa asua löytänyt. Poika toivoo semmosta synttärilahjaks. Kaveri mainitsi Etolan, voisko olla?
  5. O

    7v yökastelija

    Olemme käyneet nyt alkuvuodesta ultrissa, pissakokeita otettu ja kaikki on ok. Nyt menossa toista lääkettä. Reilu viikko sitten loppui vaipat ja päätimme kokeilla ilman vaippaa, poika kun ei siihen ole aiemmin suostunut.. Lupasin herättää yöllä pissalle. Herätin, mutta ei unissaan suostunut...
  6. O

    Työttömänä jälleenmyyjäksi

    Mua on kyselty erään tuotteen jälleenmyyjäksi. Olin innostunut, mutta mietin, miten menetellä liiton suhteen. Sinnehän ilmoitetaan tulot? Kuinka sekavaksi menee?? Pohdituttaa ja kovasti koitetaan saada mukaan, kun alkaa joulusesonki ja kutsuja olis paljon.
  7. O

    Edelleen kysyn HEITÄ TIKKAA

    pelistä, miksi siihen ei pääse? Klikkaan Heitä tikkaa-kohtaa eikä siitä mitään aukene, viikkoarvonnan voittajat saan näkyviin. JOs joku nyt oikeesti vois kertoa, piileekö siinä joku kikka, vai eikö se vaan aukene mulla...
  8. O

    LEGON tikkapeli

    Toimiiko se teillä? Mä en saa sitä mitenkään auki... onko edes voimassa enää??
  9. O

    Virossa Prismasta

    saako S-bonusta? En saanut selvyyttä S-kanavan sivuilta.
  10. O

    Hassut hatut

    Onko muualla tilattavissa hassuja hattuja kuin Tinttu-hatut?

Yhteistyössä