Hakutulokset

  1. I

    hyvä vauvakirja?

    Kyllä lähtisin itse Suomalaiseen Vauvakirjaan, joka on Kaksplus tiimin tekemä, ilmestyi viime maaliskuussa. Todella kattava ja ihan oikean vauvaelämän makuinen. Harmittaa ettei teosta tehty aiemmin, siinä tuli ilmi vinkkejä ja asioita joista olisi ollut kiva lukea kun oli itse raskaana. Todella...
  2. I

    Tämmönen tarina vaan...

    Ja jätti myös lapsensa lopullisesti. Tuosta noin? Mielenkiintoista.
  3. I

    Mikä hyvä vaippa n.12kg ja yli 80cm lapselle?

    Riippuu onko lapsella pitkä selkä vai ei. Meidän tytöllä on aina ollut, ja näin ollen Liberon Comfort Fitit eivät ole tulleet tarpeeksi ylös. Pampersin Active Fit on ollut parempi valinta. Nyt vanhemmiten 16 kg/96 cm (23kk) on otettu käyttöön Liberon housuvaipat.
  4. I

    Miksi miehen nimi lapselle?

    Ei ole pakko antaa isän nimeä jos ei tahdo. Valintakysymys. Jokaisella on omat toiveensa ja tapansa toimia. Ystäväni on päättänyt ettei jonain päivänä anna lapselle isän sukunimeä. Perusteena se, että hänellä on harvinainen sukunimi ja pyrkii sillä takaamaan että nimen suku jatkuu.
  5. I

    Toimitus kysyy: Joudutko venyttämään penniä?

    Ei jouduta. Päinvastoin, rahaa on enemmän kuin koskaan. Sain kaksi liiton ajamaa palkankorotusta ja juuri velatkin maksettua. Miehen työsuhde muuttui vakituiseksi ja näin ollen talous on vakaa. Vihdoinkin tuntuu siltä että talous on kunnossa.
  6. I

    kun valitsette lapsellenne nimeä....

    Ei ole yleisyys/harvinaisuus vaikuttanut. Lähtökohtana se, että nimi miellyttää eikä ole ristiriidassa sukunimen kanssa. Mies halusi suomalaisen nimen, minä taas kansainvälisen (paljon syntyperältään ulkomailla asuvia ystäviä/sukulaisia) ja meidän sukunimi on supisuomalainen. Mietimme kahta eri...
  7. I

    Ikäsi, pituutesi ja painosi?

    24. 187. 106.
  8. I

    Elotaaperot 2007

    Heippa täältäkin! Ajattelin että ehkä munkin täytyisi kertoa kuulumisia. Nella on... Nella :laugh: :kieh: :heart: Omaa höpinää ja kunnon sanoja sekaisin, ja kamala kälätys päällä jatkuvasti. Sanoja ja tekemisiä matkitaan. Aamu- ja iltapissat tulee pottaan, joskus sanoo itse...
  9. I

    1,5v mitat?

    1,5-v neuvolassa oli mitat 90 cm ja 13,5 kg meidän tytöllä. Pää 50,5 cm. Painoa tullut 1,5 kg puolessa vuodessa, pituutta taasen kahdeksan senttiä. Hyvinhän tuo kasvaa :D
  10. I

    Elotaaperot 2007

    Moikka. Onpas taas vierähtäny aikaa. Mulla painaa työt ja koulu päälle, onneksi torstaina alkaa kahden viikon loma jonka korkkaan kolme päivän reissulla Lontooseen, ilman miestä ja lasta. Nella on aktiivinen ja kovaääninen. Ja oi niin tuittupäinen. Nella tykkää tosi paljon siivota, korjaa...
  11. I

    Tykkääkö joku muu tuosta ykköseltä tulevasta murha mielessä- sarjasta?

    Mun täytyy tulla höpisemään sulle paremmalla ajalla, joko turinoihin tai sitten feissariin.
  12. I

    Tykkääkö joku muu tuosta ykköseltä tulevasta murha mielessä- sarjasta?

    Mä oon joo pitänyt kunnon taukoa. Enkä nytkään ole "takaisin". Päätin vain piipahtaa. Mä käyn koulua täysien työpäivien ohella, valmistun lokakuussa ja lähden sitten korkeakouluun. Ammattikin on jo valittuna :D . Tyttö voi hyvin tätä nykyä, putket korviin saatiin joulukuussa ja sen jälkeen...
  13. I

    Tykkääkö joku muu tuosta ykköseltä tulevasta murha mielessä- sarjasta?

    Viis sarjasta. Mitä teille kuuluu? Ihanaa "nähdä" :D .
  14. I

    Kuka muu tietää olevansa jumalaisen hyvä sänkyhommissa..

    Mä oon tooosi hyvä suustani B)
  15. I

    Kuka muu tietää olevansa h**vetillisen huono sänkyhommissa..?

    En mää nyt *helvetillisen* huono ole... Mutta mutta.
  16. I

    Mä en ymmärrä ihmisiä jotka

    Käsittääkseni esim. lesken eläkettä ja lapselle "orvon rahaa" ei saa jossei vanhemmat ole naimisissa? Saatan olla väärässäkin. Ei se mun mielestä ole naimisiinmenon paikka jos saa lapsen.
  17. I

    Miten te muut hoidatte asian kun töistä voi olla lapsen sairauden takia vain 3 päivää pois?

    Meillä on kaikki päivät palkatonta jossei ole lääkärintodistusta lapsesta. Sitten onkin ihan sama että onko sitä päivän vai kuukauden pois. Kuukauden jälkeen taitaa vain mennä jo Kelan piikkiin. Jos joudun lähtee kesken päivän pois ku tarhasta soitetaan että muksu on sairas niin saman tien pitää...
  18. I

    ihanko tosissanne luulette että SINÄ olet miehesi paras seksipartneri???

    Hmm. En varmaankaan. Ainahan sitä vaois parantaa "suoritusta", mutta tiedän olevani ainoa. Kai mä jotain teen oikein kun ei kerran ole muualtakaan joutunut hakemaan.
  19. I

    onhan puolivuotias vielä vauva?

    On mun 16 kk:kin vauva mulle, vaikka se jo juoksee ja on omatoiminen. Mutta kun se on ainoa lapsi niin se on vauva varmaan vielä teini-iässäkin.
  20. I

    Miksi kauniilla naisilla on aina ruma lässykkä miehenä>?

    ...mä oon. Katsos kun ei se rakkaus katso rahapussia tai ulkonäköä. Aina.

Yhteistyössä