Tykkääkö joku muu tuosta ykköseltä tulevasta murha mielessä- sarjasta?

  • Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti
Turkilmas
Joskus ihan sattumalta aloin jotain jaksoa katsoa ja tykästyin kovasti. Samoin mies tykkää siitä, tänään vaan oli liian väsynyt katsoakseen sitä.

Onko muita joihin sarja kolahtaa?
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Viis sarjasta. Mitä teille kuuluu? Ihanaa "nähdä" :D .
Oih ihanaa!!!! Pitkästä aikaa :hug: .

Mitäs tässä, mahataudista toivutaan, Peikkis on viime sunnuntaista asti ollut kipeänä ja me muut tässä välissä vähän vähemmän aikaa. Samalla koitetaan rempata esikoisen huonetta ja kaikkea muutakin jotta saadaan tää kämppä myyntiin. Sitten muutetaan vuokralle ja aletaan rakentaa. Unelmien tontti on jo olemassa, kauppakirjat vaan tekemättä.

Mitäs teille? Ainakin olet kaiketi pitänyt reilua palstailutaukoa vai ollaanko me oltu täällä eri aikaan?
 
Turkilmas
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Nämä taitaa olla uusintoja? Katsoin sillon kaikki jaksot kun tuli sunnuntaisin. Hyvä sarja juu. Mutta nyt en jaksa katsoa kun tuntu tutulta jakso. Ja onkin.
Joo taitaa olla uusintoja. Vaan ei haittaa kun en oo läheskään kaikkia jaksoja nähnyt :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirvash:
Viis sarjasta. Mitä teille kuuluu? Ihanaa "nähdä" :D .
Oih ihanaa!!!! Pitkästä aikaa :hug: .

Mitäs tässä, mahataudista toivutaan, Peikkis on viime sunnuntaista asti ollut kipeänä ja me muut tässä välissä vähän vähemmän aikaa. Samalla koitetaan rempata esikoisen huonetta ja kaikkea muutakin jotta saadaan tää kämppä myyntiin. Sitten muutetaan vuokralle ja aletaan rakentaa. Unelmien tontti on jo olemassa, kauppakirjat vaan tekemättä.

Mitäs teille? Ainakin olet kaiketi pitänyt reilua palstailutaukoa vai ollaanko me oltu täällä eri aikaan?
Mä oon joo pitänyt kunnon taukoa. Enkä nytkään ole "takaisin". Päätin vain piipahtaa. Mä käyn koulua täysien työpäivien ohella, valmistun lokakuussa ja lähden sitten korkeakouluun. Ammattikin on jo valittuna :D .

Tyttö voi hyvin tätä nykyä, putket korviin saatiin joulukuussa ja sen jälkeen ollut tasan yksi tulehdus. Mies painaa töitä, tyypillisesti se on kotona vasta seitsemän, kahdeksan aikaan illalla *huokaus*.

Tarkoitus olisi ensi vuoden alussa ottaa laina ja ostaa oma asunto/talo. Kaikesta huolimatta haaveilen pikkukakkosesta. Niin, ja mä käyn perheneuvolassa koska mulla on ollut todella vaikeata äitiyden ja vanhemmuuden kanssa. Tässäpä nämä tiivistettynä.

Mä en oo sun blogissakaan käynyt ikuisuuksiin, mä oon ihan vieraantunut kaikesta. Taidan inhota tosielämää. Jos sulla vaan on uusia kuvia Peikkiksestä ja isoveljestä niin täytyy käydä katsomassa.

Meillä oli paha mahatauti viime vuoden puolella. Aivan järkkyä. Tyttö sai eka ja sit me miehen kanssa. Tyttö lähti anoppilaan hoitoon kun ei me jaksettu (10 min välein lensi laatta ja kuume hipoi 40*c). Puolitoista vuorokautta myöhemmin soitti anoppi ja sanoi että hakekaa pois, nyt hän sairastui. Muistan koko lopun elämääni miten kävelin ton päälle kilometrin ja oksensin koko matkan hankeen. Yök.
 
Turkilmas
Vautsi Kirvash, sullahan on hurja meno päällä :flower: :flower: .

Käy katsomassa vaan, on siellä uusia kuvia taas :).

Usko tai älä, mäkin oon vähentänyt tosi paljon palstailua. Ei tässä hässäkässä oikein enää ehdi. Vaikka kyllä mä silti edelleen täällä roikun liiaksi asti :snotty:
 

Yhteistyössä