Hakutulokset

  1. P

    Miten kuratahra pois?

    Uppista :attn:
  2. P

    Miten kuratahra pois?

    Minulla on aina ollut vaikeuksia noiden kuratahrojen kanssa. Kaikki muut ketsuppi-, kahvi-, mustikka- jne. jne. tahrat olen saanut helposti pois, mutta nämä eivät ole ensimmäiset housut, jotka ovat menneet pilalle kuratahrojen takia.
  3. P

    Miten kuratahra pois?

    Poika kompastui eilen pihalla ja valkoisiin karatepuvun housuihin tuli polviin kuratahrat. Hinkkasin heti tahroja sappisaippualla, ei auttanut. Sitten kaadoin Domestosta (klooripitoinen) suoraan tahroihin ja laitoin vielä housut Domestosveteen likoamaan. Parin tunnin päästä katsoin ja...
  4. P

    Mediheli yhdistys

    Samaa mieltä. Periaatteessa hyvä tarkoitus, mutta minunkin mielestäni nuo pitäis kustantaa verorahoilla.
  5. P

    Tietääkö kukaan Sinkkuelämää sarjasta...

    Sinkkuelämää-sarjan saa muuten ostettua dvd-boxina, vink. vink. jos ette tienneet. *nimim. mulla on se jo :D
  6. P

    Nyt käsi sydämelle, huijaatko kaupan vaa`alla jos punnitset hedelmiä/karkkia/kasviksia?

    En huijaa punnituksissa, en tarkista vaihtorahoja.
  7. P

    äitiyspakkaus

    Suosittelen pakkausta. Ihana lahja aivan ilmaiseksi. Ihmettelen, miten haalari ei muka mahdu alle vuoden vanhalle. Mun muksu oli melkein 2v. kun vielä siinä 80-senttisessä haalarissa leikki pihalla. Vaihdoin vain pitempää kuminauhaa lahkeisiin, eipä se lyhyehkö lahje saappaan alta näkynyt :D
  8. P

    Mikä olis kivoin pussilakana 9v pojalle?

    Mun 9v. poika ei tykkäis varmaan mistään noista. Sen mielestä esim Hämähäkkimies on ihan tyhmä ja Turtlesit pikkulasten juttu... Ehkä tuo Autot menisi. Itse olen ostanut pojalle kissa- tai koira -aiheisia lakanoita ja niistä muksu on tykännyt.
  9. P

    Ostaisitteko koiran kasvattajalta tahi muutenvaan-myyjältä, joka

    No ei anna luotettavaa kuvaa tosiaankaan... En ostaisi muutenkaan eläintä keltaisesta pörssistä. Kissankin ostin sellaiselta kasvattajalta, jota kaveri suositteli.
  10. P

    ONKO OIKEIN?

    No kyllä minä olisin ottanut töihin tuon vastavalmistuneen...
  11. P

    Mitä salaattiin?

    Pinjansiemenet ja suolapähkinät maustavat myös kivasti salaattia.
  12. P

    Eilen tuli sitten haettua äippäpakkaus

    Tuosta kietaisupaidasta tulikin mieleen yksi juttu... Vein pariviikkoista vauvaani neuvolaan vuonna miekka ja kilpi. Neuvolan th riisui pojan ja sanoi, että katsopas kun olet keksinyt näppärän tavan pukea kietaisupaidan lapselle. (Olin laittanut siten, että edestä pujotetaan kädet hihoihin ja...
  13. P

    IIK! NYT SITTEN TULI KUTSU SH PÄÄSYKOKEISIIN...MILLAINEN LIENEE...???????

    Mene ihmeessä kokeisiin, sitten voit pähkäillä kun tiedät menikö läpi vai ei :D Minulla ainakin oli yli 10 vuotta sitten tällaista: - ryhmätilanne, jossa annettiin aihe ja siitä keskusteltiin. Piti osata olla tarpeeksi puhelias, muttei liikaa. Plussaa oli myös jos ilmoittautui...
  14. P

    Miten pitkään kanit elää? Poika vai tyttö helpompi?

    Yli 10v. voi elää. Minulla oli tyttökani, eikä se ainakaan ruikkinut, osasi käydä hiekkalaatikolla. Muuten se oli kyllä täystuho, söi kaiken mitä eteen tuli :D
  15. P

    Englannin taitajat: mikä on HOITOVAPAA englanniksi?

    hoitovapaa = nursing leave
  16. P

    Joukkoirtisanoutunut sairaanhoitaja

    Nyynä: hoitaja ei ole mikään kutsumusammatti enää nykyään. Ihan tavallinen ammatti siinä missä joku muukin.
  17. P

    Kani, marsu vai kesyrotta 8v pojalle...

    En osaa sanoa, mikä näistä olisi lapselle kivoin, mutta eivätkös nämä kaikki ole laumaeläimiä, joita olisi hyvä olla ainakin kaksi?
  18. P

    Joukkoirtisanoutunut sairaanhoitaja

    Ihan sen verran haluaisin huomauttaa tähän keskusteluun kieliasioiden osalta, että suomalaiselta hoitajalta vaaditaan ruotsinkielinen virkamiehen kielitutkinto. Jos siis tänne tuodaan hoitajia ulkomailta, heidän pitäisi oppia suomen lisäksi myös ruotsia, ennenkuin päästetään töihin (ellei sitten...
  19. P

    Millä/Miten saa pyykistä pehmeää?

    Meduusa: olen tilannut pesupähkinöitä tuolta: http://www.luontokauppa.com/index.php?id=tuote&catId=x&grpId=x&search=pesupähkinät&start=2&prdId=1120 Lisää infoa löytyy googlella. Mutta noin lyhyesti kerrottuna: 4-5 pähkinää laitetaan kankaiseen pussukkaan ja pussi pyykin joukkoon...

Yhteistyössä