äitiyspakkaus

  • Viestiketjun aloittaja odottaja
  • Ensimmäinen viesti
Suosittelen pakkausta. Ihana lahja aivan ilmaiseksi.

Ihmettelen, miten haalari ei muka mahdu alle vuoden vanhalle. Mun muksu oli melkein 2v. kun vielä siinä 80-senttisessä haalarissa leikki pihalla. Vaihdoin vain pitempää kuminauhaa lahkeisiin, eipä se lyhyehkö lahje saappaan alta näkynyt :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikaktus:
Suosittelen pakkausta. Ihana lahja aivan ilmaiseksi.

Ihmettelen, miten haalari ei muka mahdu alle vuoden vanhalle. Mun muksu oli melkein 2v. kun vielä siinä 80-senttisessä haalarissa leikki pihalla. Vaihdoin vain pitempää kuminauhaa lahkeisiin, eipä se lyhyehkö lahje saappaan alta näkynyt :D
Niin niin samaa mieltä! :)

Meil kans esikonen mahtuu niihin haalareihinsa vaik ikää on 1v7kk ja pituuta kumminki melki 85cm. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikaktus:
Suosittelen pakkausta. Ihana lahja aivan ilmaiseksi.

Ihmettelen, miten haalari ei muka mahdu alle vuoden vanhalle. Mun muksu oli melkein 2v. kun vielä siinä 80-senttisessä haalarissa leikki pihalla. Vaihdoin vain pitempää kuminauhaa lahkeisiin, eipä se lyhyehkö lahje saappaan alta näkynyt :D
No ei se vaan kaikille mahdu kun lapset on eri kokoisia ja eri muotoisia :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piikkikaktus:
Suosittelen pakkausta. Ihana lahja aivan ilmaiseksi.

Ihmettelen, miten haalari ei muka mahdu alle vuoden vanhalle. Mun muksu oli melkein 2v. kun vielä siinä 80-senttisessä haalarissa leikki pihalla. Vaihdoin vain pitempää kuminauhaa lahkeisiin, eipä se lyhyehkö lahje saappaan alta näkynyt :D
Meillä lapset syntyessään pieniä, 2835/46 ja 2500/45, kuopukselle haalari olisi ollut sopiva vasta 2-vuotiaana, eikä enää laadultaan vastaa sitä mitä leikki-ikäinen tarvitsee. Ei pidä yhtään kosteutta ja vauvamalli on todella hankala.

Molemmille lapsilleni olen joutunut ostamaan haalarit erikseen.

Samoin noi vaatteet on olleet kaikki isoja, eli 44 ja 50 cm vaatteita olen joutunut ostamaan joka tapauksessa isot niput. Kyllähän ne siinä 6 kk kieppeillä alkoivat pysyä jo päällä.

Käytännöllistä ovat olleet peitto ja pussilakana, samoin olen tykännyt kynsisaksista. Tälle kolmannelle taidan ottaa rahana, sillä saa ostettua jo niitä pikkujuttuja paljon.. Vaatteita kuitenkin saa käytettynä muualtakin.
 
Yrtti
meillä lapset on olleet syntyessään 3100/47 ja 3400/48 ja ihan hyvin olen voinut pitää äp:n 60cm vaatteita. -pienempiä minulla ei ole ollutkaan. Olen vain kääntänyt hihoja, ja laittanut sukkia jalkaan, ettei lahkeet roiku.

Meillä nuo äp:n haalarit on menneet vielä 1-vuotiaallekin.
(tosin käytössä on ollut jo silloin parempaa kangasta oleva puku, ettei ole likomärkä heti) ja meidän syksyvauvolla (syyskuu ja marraskuu) on kyllä äp:n haalaria pidetty ihan alusta asti. Eihän se haalarin iso koko vaunuissa makaavaa vauvaa haittaa!
Autoillessa olen pitänyt kevytvanu pukua, joka on "pienempi" niin turvavyöt saa tarpeeksi kireälle.
 

Yhteistyössä