Hakutulokset

  1. ninaTT

    En tekisi tätä ellen olisi epätoivoinen...

    ...mutta siis mulla on TOOOOOOOOOOOOOOOSI tylsää, niin aattelin perinteiseen tapaan tarjota halukkaille tilaisuuden kysellä multa kaikenlaista turhaa jos tahtoo :D Antakaa tulla vaan! Tunnin lupaan teitä viihdyttää.
  2. ninaTT

    Olis ehkä muuten tullu uni ihan hyvin...

    Mutta minä tyhmä menin facebookiin ja tajusin, että niin, tänäänhän se oli, erään läheisen itsemurhan kolmas vuosipäivä. http://www.youtube.com/watch?v=fDQIGraR3aI
  3. ninaTT

    Ohi on!

    Vielä äitiyslomalla ollessa tuntui välillä siltä, että ei musta ikinä mitään tule - saankohan edes lukion loppuun. Nyt jälkikäteen se pari vuotta mikä siihen meni ei tunnukaan ihan kauhean pitkältä ajalta! :D Yritän pitää tän tunteen mielessä seuraavat 5-8v kun tuntuu siltä, että en mä "ikinä"...
  4. ninaTT

    Lapsien vai lasten?

    Koulussa olen oppinut, että sanan lapsi genetiivin monikko olisi lasten, ei lapsien. Tätä lapsien-muotoa kuitenkin näkyy paljon täällä palstalla. Olisiko ketään kielitietäjää paikalla joka osaisi kertoa, että onko tuo lapsien ihan yhtä oikea muoto kuin lasten? Mun korvaani se kuulostaa niin...
  5. ninaTT

    Mä olen niin rakastunut lapseni päiväkotiin <3

    Tänään laps oli ensimmäistä kertaa ilman äitiä päiväkodissa. Tai olin mä aamupalan ajan seurana. LTO laittoi mullekin puuroa ja keitti vielä teetä kyytipojaksi :heart: Ainoa huono puoli tähän mennessä on ollut se, että mun lapsi on ollut ainoa hoidokki koko tän viikon ajan. Voi lapsiparkaa...
  6. ninaTT

    Kevään ylioppilaskokeiden lopulliset tulokset saapuivat...!

    Äikkä L Ruotsi L Fysiikka E Eli tuli se E sieltä fysiikasta :D Olin jo melkein varma, että M:ksi jää, jolloin olisin uusinut sen syksyllä. Mut nyt ei kyllä jaksa, kyllä E saa riittää :D Muita keväällä kirjoittaneita, kokonaan tai hajautettuna? :)
  7. ninaTT

    Hei mä pääsin telkkariin :D

    Mä näyn ehkä kokonaisen sekunnin ajan kohdassa 5:34 :xmas::ashamed: Ne on ne halvat huvit... Uutiset - Kaikki videot | Nelonen.fi Mutta itse asiaan, mitä mieltä olitte Pride-iskujen tekijöiden tuomioista? Tuomioksi tuli siis 4kk ehdollista vankeutta 2v koeajalla, vahingonkorvauksia...
  8. ninaTT

    Jee, lapsi sai paikan ihanasta päiväkodista!

    Olin ajatellut hoitaa kotona nelivuotiaaksi kun siihen oli teoreettinen mahdollisuus, mutta pari kuukautta sitten löysin aivan IHANAN päiväkodin, ja mieli muuttui. Hakemus tehtiin kuitenkin aika myöhään, ja henkilökunta "varoitti", että hakemuksia on tullut useita, joten asennoiduin vielä yhteen...
  9. ninaTT

    Minun lapseni on nyt velho :D

    Vanhan kansantarun mukaan lapsesta tulee velho, jos hän on saanut rintaa kolmena perättäisenä pitkänäperjantaina :heart: Miul on sit nyt pieni velho perheessä :D
  10. ninaTT

    Kuvia pienistä noidista :)

    Laitettaisko kuvia virpojista? :) Tässä meiltä:
  11. ninaTT

    Mulla on kauhea hinku töihin o.O

    Kattelen usein huvin vuoksi työpaikkailmoituksia, työministeriön sivuilta ja milloin mistäkin. Teen mä nyttenkin töitä, mutta vain sitä ainaista lastenhoitoa. Jotenkin yhtäkkiä iski kauhea hinku johonkin muihin töihin :D Mikä mua vaivaa? :laugh: Harmittaa yhä, etten aikoinaan ottanut vastaan...
  12. ninaTT

    Mikä teitä vaivaa?

    Miksi täällä palstalla pitää kerta toisensa jälkeen törmätä niin helvetin typeriin ihmisiin? Multa on pikkuhiljaa usko ihmiskuntaan mennyt kun täällä tulee kerta toisensa jälkeen vastaan niin vitun idiootteja ihmisiä, että tekis mieli ihan kirjaimellisesti takoa järkeä päähän. Noniin...
  13. ninaTT

    *Tuuletus*

    Tänään siirsin säästötilille summan, joka toi saldoksi tarpeeksi ison rahan jotta saadaan tytön kanssa syksyllä menopaluu liput Intiaan :D:D Jee! Aika alkoi hieman käydä vähiin kun työtilanne on kesällä hyvin epävarma. Jossakin vaiheessa hoitolisä jäi pois kun en ollut tajunnut jotain lippusia...
  14. ninaTT

    Osaa miehet olla aika suloisia <3

    Mulla kävi eilen ja tänään yksi mies siivoamassa ja toinen tuli jelppimään rikkinäisen astiapesukoneen kanssa :D Eikä mun tarvinnu ku hymyillä nätisti ja tarjota teetä ;) Nyt täällä on puhtoiset lattiat, tiskit tiskattu ja mä olen lähinnä istunut takamuksellani ja palstaillut :whistle: Kaiken...
  15. ninaTT

    Tää on ihan ku joku muurahaispesä :D

    Ei tänne uskalla mitään kirjottaa kun sitten tulee kuusi muuta ketjua ja sitten en kuitenkaan ehdi kaikkiin vastailla. Et en sit vastaa mihinkään. Nih. :vampire: Jutellaanko jotain mukavia vaihteeksi? Vaikkapa kaaosteoriasta, luen aivan ihanaa kirjaa aiheesta just.
  16. ninaTT

    *Hehkutus-turhis*

    Kirjoitin tänä keväänä ylioppilaskokeita, ruotsi A:n, äidinkielenä suomen ja reaalista fysiikan. Alustavien tuloksien mukaan tulisi laudaturit kahdesta ensimmäisestä. Fysiikka meni ihan pieleen :( joten siitä vaan E tai M, on ihan noiden rajoilla. Uusin sen syksyllä jos tulee M :xmas: Kun...
  17. ninaTT

    D-kuppia isomman varustuksen omaavat, mistä bikinit?

    Edelliset ostin ulkomailta jo seitsemän vuotta sitten, alkavat olla hieman kulahtaneen näköset. H&M ym rättikaupoista saa sellasia postimerkkejä joissa on narut, Changessa valikoimaa on rintsikoissa paljon, mutta bikineitä tuntuu olevan aina se 2-3 jotka ovat joko vääränmallisia, rumia tai ei...
  18. ninaTT

    Mulla on tylsää, kyselkää jotakin...

    Nih.
  19. ninaTT

    Mitä mieltä monisuhteilusta? :)

    Miltä tämä teksti sinusta näyttää: Monta samanaikaista suhdetta - miksipä ei? &#8212; Kaj Sotala - Näkökulmia mieleen ja maailmaan
  20. ninaTT

    ASO-asuminen, TA-yhtiöt

    Minkälaista on ollu asua asumisoikeusasunnossa? :) Harkitsen sellaista mutta olen kuullut paljon negatiivista tästä asumismuodosta. Katselemassani kohteessa on ihan kohtuullinen käyttövastike, asumiskulut olisivat mun laskelmien mukaan pienempiä kuin mitä vuokralla asuminen. Silti...

Yhteistyössä