Hakutulokset

  1. C

    Mitä kotityötä inhoat eniten....

    :wave: täällä myös juuri samat...mutta inhokkilistalle voi lisätä silittämisen |O
  2. C

    Voi ei..tiiättekö mistä tietää lihoneensa?*aika turha*

    Älä välitä, anopit on :l ..Mutta miettikääpä, että olette raskaana kuudennella kuulla ja maha on kuin rantapallo, mutta anoppi ei huomaa, että olet raskaana......silloin kyllä piti miettiä, että jessus olihan mulla muutama kilo ylipainoa ennen raskautta mutta.. :whistle: |O
  3. C

    Jotain helppoa/nopeaa makeaa ristiäisiin!

    No ei tuulihatut mitään atomitiedettä ole, mutta jos koet hankaliksi niin tekase pasteijoita vaikka valmistaikinasta. Yhtälailla saat makeita ja suolaisia helposti.
  4. C

    Moniko palstailijoista on itse pelannut jääkiekkoa missään mittakaavassa

    En jäkistä niinkään, mutta kaukalopalloa. Ja pakki olin ma. Oi niitä aikoja....
  5. C

    Jotain helppoa/nopeaa makeaa ristiäisiin!

    Tuulihattuja..niistä on helppo täytellä makeita ja suolaisia. Meillä niitä ainakin menee AINA kaikki. :p
  6. C

    Turpaan tuli!!! *muoks*

    MUTTA NYT JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE :D :D :D Jatketaan poijaat tätä linjaa jookos?
  7. C

    Turpaan tuli!!! *muoks*

    Ihan uskomattoman hölömöjä jäähyjä otetaan |O |O |O
  8. C

    G: Mitä ÄIDILLE äitienpäivälahjaksi?

    Toivotaan, että äippäkin on yhtä riemuissaan :D Ajateltiin tosiaan antaa jotain käytännöllistä ja tarpeellista. ;)
  9. C

    G: Mitä ÄIDILLE äitienpäivälahjaksi?

    me annetaan tylsästi lahjakortti kenkäkauppaan, mutta kun tulee tarpeeseen.
  10. C

    Pieta, tytön vai pojan nimi?

    Tunnen pikkutytön nimeltä Pieta. :)
  11. C

    Jos mies tietää, että susta puhutaan jotain sun selän takana

    Varmaankin utvaisin mieheltä kyllästymiseen asti mitä puhutaan, ja mikäli ei kertoisi niin herne menisi kyllä nenään |O muoks. ja todennäköisestihän se olisi jotain 'ikävää' jos ei suostuisi kertomaan. Ja mikäli mies ei olisi puolustanut minua, niin saisi vielä potkunkin persuuksiinsa.
  12. C

    Ystävä petti

    Jos kyseessä hyvä ystävä, ehkä kysyisin varovaisesti asian paikkaansa pitävyydestä. Ja mikäli kuulopuheet ovat totta, kehottaisin ystävääni kertomaan itse miehelleen.
  13. C

    Ystävä petti

    Vaikea tilanne.. Itse olen aina ajatellut, että jos olisin siinä petetyn roolissa, niin haluaisin tietää. :|
  14. C

    Ärsyttävin mainos?

    Se hammastahna mainos(ko?)! Missä lekuri kertoo hampaiden vihlonnasta. Se kuvaustapa ja ne kuvakulmat ärrrrsyttää |O
  15. C

    vinkkejä leville

    kylpylään polskimaan ??? :D
  16. C

    Vatutuksen multihuipennus (Luhdan vuodevaatteet)

    Tässä taannoin ostin itselleni Luhdan trikoopaidan, ja se meni kyllä tosi nuhjuisen näköiseksi ihan muutamassa kuukaudessa. Ja paitaan tuli reikä nepparin viereen. Se siitä laadusta! :|
  17. C

    seuraako kukaan muu lentopalloa?

    Liigamestareita kannatetaan...ja mestaruushan tulee jälleen meille :D :D Eli rollosta! :wave:
  18. C

    seuraako kukaan muu lentopalloa?

    :wave: Täällä kans tykätään :wave: :D
  19. C

    Siis pöh, miksi ei voi sisarukset olla samaa kaliiperia

    No en mie haluais olla veljeni näkönen..tuskin sekään minun. :D
  20. C

    Mitäs syöt just nyt?

    Purkkaa.

Yhteistyössä