Mitä kotityötä inhoat eniten....

  • Viestiketjun aloittaja kyselen...
  • Ensimmäinen viesti
kyselen...
Mä inhoon astianpesukoneen tyhjennystä ja pyykkien kuivumaan laittamista (narulle ) Sekä kuivien vaatteiden kaappiin viikkaamista...

JA MITÄ KOTITYÖTÄ TAAS "RAKASTAT"? :D

Mä imurointia :)
 
Silittämistä
Silittämistä. Se on vaan niin arsesta, kun silitysrautaa ja -lautaa ja kaiken maailman härdelliä on alettava siirtelemään eikä mikään pysy käsissä. Usein jätänkin silittämättä. Esim. lakanat, ryppyynhän ne vaan heti menee... Eikä jaksa mankeliakaan ostaa.
 
Mä vihann kaikkia kotitöitä nykyään. :D Kun ne jää kesken kuitenkin.

Mut oikeesti silitys on inhottavimpia ja pyykkien hakeminen narulta ja kaappeihin järjestely.

Imurointi on munkin mielestä kivaa. Ja ruoan laittaminen ja leipominen jos ne saa tehdä rauhassa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Silittämistä:
Silittämistä. Se on vaan niin arsesta, kun silitysrautaa ja -lautaa ja kaiken maailman härdelliä on alettava siirtelemään eikä mikään pysy käsissä. Usein jätänkin silittämättä. Esim. lakanat, ryppyynhän ne vaan heti menee... Eikä jaksa mankeliakaan ostaa.
Mä en kans silitä jos ei ole aivan pakko :)
 
Kävelevä katastrofi
Alkuperäinen kirjoittaja kyselen...:
Mä inhoon astianpesukoneen tyhjennystä ja pyykkien kuivumaan laittamista (narulle ) Sekä kuivien vaatteiden kaappiin viikkaamista...

JA MITÄ KOTITYÖTÄ TAAS "RAKASTAT"? :D

Mä imurointia :)
Mulla täsmälleen samat. :)
 
vieras
Lattioiden moppausta. Ilmankos meillä mopataankin luvattoman harvoin. Silitys on myös toinen, ja siksi ostan sellaisia vaatteita, joita ei niin tarvitse aina silittää. Yleensä meillä silitetään vain juhlavaatteet, joten onneksi silitysrautaa ei tarvitse kaivaa esiin kovinkaan usein.
 
Kaikkein inhottavinta on kerätä toisten levittämiä tavaroita lattioilta ja pöydiltä, myöskään tiskaamisesta en kauheasti pidä. Pyykkihuolto on taas mun mielestä ihan jees, pesuineen ja viikkauksineen. Ruoanlaittoa ja leivontaa taasen en edes pidä pakollisena kotihommana lainkaan.
 
vieras
Sitä inhoan, kun ennen siivoamista täytyy järjestää tavarat paikoilleen. Olisihan se kiva joskus vaan alkaa imuroimaan, kun ei tarvisi ensin uhrata montaa tuntia siihen, että saa lattiat tyhjäksi.
 
vieras
Mä vihaan ruokapöydän pyyhkimistä! Meillä ei sitä kukaan muu tee ja aina kun alat kattamaan pöytää, on se ensin pyyhittävä. Hitto kun noi ei opi, että pöydän siivoukseen kuuluu myös se pöydän pyyhliminen.
Toinen on imurointi, siinä tulee hiki.
 
äippä
Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:
Alkuperäinen kirjoittaja kyselen...:
Mä inhoon astianpesukoneen tyhjennystä ja pyykkien kuivumaan laittamista (narulle ) Sekä kuivien vaatteiden kaappiin viikkaamista...

JA MITÄ KOTITYÖTÄ TAAS "RAKASTAT"? :D

Mä imurointia :)
Mulla täsmälleen samat. :)
samat mullakin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kävelevä katastrofi:
Alkuperäinen kirjoittaja kyselen...:
Mä inhoon astianpesukoneen tyhjennystä ja pyykkien kuivumaan laittamista (narulle ) Sekä kuivien vaatteiden kaappiin viikkaamista...

JA MITÄ KOTITYÖTÄ TAAS "RAKASTAT"? :D

Mä imurointia :)
Mulla täsmälleen samat. :)
:wave: täällä myös juuri samat...mutta inhokkilistalle voi lisätä silittämisen |O
 
Imuroinnista en kauheasti tykkää, kun se vaatii huonekalujen siirtelyä tai siis ei voi vaan tehdä mutkattomasti tosta noin vaan. Rasittavaa. Pyykkien kanssa touhuilu on ihan mielipuuhaa, samoin tiskaaminen! Kaikista hauskinta on puhdistaa peltejä tai tosi likaista hellaa pata-padalla, harmi kun ne ei niin likaisiksi kovin usein tulekaan:)
 

Yhteistyössä