Jotain helppoa/nopeaa makeaa ristiäisiin!

  • Viestiketjun aloittaja tyhmä kokki
  • Ensimmäinen viesti
tyhmä kokki
Hjälp, kaikki mun tähän astiset leipomusyritykset on menny ketulleen. Antakaas vinkkejä jostain helposta MAKEISTA leipomuksista, jota voisin lauantain ristiäisissä tarjoilla!!! Ei kakkua tai piirakkaan, niitä löytyy jo. Mut jotain muuta?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja case:
Tuulihattuja..niistä on helppo täytellä makeita ja suolaisia. Meillä niitä ainakin menee AINA kaikki. :p
No jos ei ole mikään jauhopeukalo niin ei kannata tehdä tuulihattuja. Tee Muffinsseja, korvapuusteja, kääretorttua, mutakakku.,. tms.
Joo. En oo mikään jauhopeukalo enkä koskaan tehnyt tuulihattuja. Muffinsseja yritin tänään tehdä, mutta lässähtivät ja tursuivat vuoista yli. :/ Korvapuustit vois olla yks vaihtoehto kyllä.

 
vieras
Vadelma-valkosuklaahyydykekakku. En muista missä ohje, mutta siinä ei ollut mitään leipomista, jääkaappiin vaan. Juhlavan näköinen myös, jos koristelee vadelmilla ja valkosuklaalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
miten olis hedelmäsalaatti
Vaahdotetun vaniljakastikkeen kanssa. Tosi ihana idea nuo hedelmät!
Hei tos voiski olla ideaa! Kun kaikki ei halua syödä ällömakeita leivonnaisia. Mitä hedelmäsalaattiin vois laittaa, vai voisko ostaa valmiita säilykehedelmiä (onko niistä mihinkään?)?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Jessiinah:
Alkuperäinen kirjoittaja case:
Tuulihattuja..niistä on helppo täytellä makeita ja suolaisia. Meillä niitä ainakin menee AINA kaikki. :p
No jos ei ole mikään jauhopeukalo niin ei kannata tehdä tuulihattuja. Tee Muffinsseja, korvapuusteja, kääretorttua, mutakakku.,. tms.
Joo. En oo mikään jauhopeukalo enkä koskaan tehnyt tuulihattuja. Muffinsseja yritin tänään tehdä, mutta lässähtivät ja tursuivat vuoista yli. :/ Korvapuustit vois olla yks vaihtoehto kyllä.
No ei tuulihatut mitään atomitiedettä ole, mutta jos koet hankaliksi niin tekase pasteijoita vaikka valmistaikinasta. Yhtälailla saat makeita ja suolaisia helposti.
 
joo
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
miten olis hedelmäsalaatti
Vaahdotetun vaniljakastikkeen kanssa. Tosi ihana idea nuo hedelmät!
Hei tos voiski olla ideaa! Kun kaikki ei halua syödä ällömakeita leivonnaisia. Mitä hedelmäsalaattiin vois laittaa, vai voisko ostaa valmiita säilykehedelmiä (onko niistä mihinkään?)?
pohjaksi voit toki käyttää noita säilykehedelmiä. Lisäksi rypäleitä, mandariinia, ananasta, omenaa tms. Banaani on hyvä, mutta kannattaa lisästä vasta ennen tarjoilua ettei tummu.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kääretorttu! EI vaan voi epäonnistua :)
Tiiätkö: ikää mulla 34 vee, enkä koskaan oo kääretorttua tehnyt. :LOL: VOIN epäonnistua. Todellakin. :)

Kannattaa silti kokeilla!
Mua jännitti kun tänään tein elämäni ensimmäistä kertaa siskonmakkarakeittoa - ja onnistuin!! :D
Hyvä sinä. Mä olen edistyksellinen, kun oon tosta tehvätästä jo moneen kertaan suoriutunut. :D

No ku mä tein tänään elämäni kolmannen kerran muffinsseja ja epäonnistuin. Otti NIIIN paljon päähän, että mur mur... Mikä hitto siinä on et väkisin pitää itte yrittää tehdä, kun niitä sais leipomosta valmiina?!

 
siis vaikka ihan omena banaani ( laita vasta juuri enen tarjoilua ettei mee ruskeaks) päärynä ja sitte sälykkeenä persikka ananas tai joku hedelmä coctail....jotkut panee appelsiiniakin mutta sitrushedelmä allegisia löytyy ja se on makuasia....vanija kastike tai ripaus ( aitoa) vaniljasokeria tekee hyvän lisän...
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Alkuperäinen kirjoittaja iltatähtien äippä:
miten olis hedelmäsalaatti
Vaahdotetun vaniljakastikkeen kanssa. Tosi ihana idea nuo hedelmät!
Hei tos voiski olla ideaa! Kun kaikki ei halua syödä ällömakeita leivonnaisia. Mitä hedelmäsalaattiin vois laittaa, vai voisko ostaa valmiita säilykehedelmiä (onko niistä mihinkään?)?
pohjaksi voit toki käyttää noita säilykehedelmiä. Lisäksi rypäleitä, mandariinia, ananasta, omenaa tms. Banaani on hyvä, mutta kannattaa lisästä vasta ennen tarjoilua ettei tummu.
Joo hei. Toi voiski olla. :) :) Mut kait silti pitää jotain leipookki. :kieh:

 

Yhteistyössä