Hakutulokset

  1. emmie

    HELMET2008! Jumitinko mää ketjun?! :D

    laiton tuohon viestin tuohon ketjuun ja aivan valkosta näyttää sivu 14 mulle, onko muilla sama? e
  2. emmie

    Mistä ulkomailta nettikaupasta Phil&Teds-rattaat??

    Kun kuulin että monet nettikaupat ei enää nykyään myy Phil&Tedssejä ulkomaille? Mistä ootte ostaneet? tai siis mikä nettikauppa myy vielä (halvemmalla kuin suomesta siis) ?
  3. emmie

    .

    .
  4. emmie

    Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

    Eli moi kaikki! =) :wave: Tässä nyt (taas) uusi pino Pk-seudun mammatreffiläisille. (en tajua mitä tolle eilen perustemalleni pinolle kävi mut en ainakaan saa sitä enää auki :/ ) Elikkäst: Siirryttiin tuolta "odotusaika"-puolelta. Eli shiva, anna, oikukas, vanamo (tilsu, kanelityttö...
  5. emmie

    Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat)

    Moi kaikki! Laitan tälle puolelle uuden mammatreffi-ketjun! Eli shiva, anna, oikukas, vanamo, (tilsu, kanelityttö, hjördis sitten kun siirrytte :) ) ja muut "odotusajasta" siirtyneet mammatreffiläiset, jatketaan nyt sitten tällä puolella! =) Uudet saa toki tulla mukaan! Olis mukavaa...
  6. emmie

    Kantoliina vai rintareppu? Gallupin tynkää...

    Hei kaikki! :wave: Itse surffailen toistaiseksi vielä tuolla Odotusaika-puolella, mutta tulin näin etukäteen tiedustelemaan täältä ehkä jo kokemusta omaavilta, että kumpi kannattaa hankkia, kantoliina vaiko rintareppu, ja jos jotain perusteluja toisen "paremmuudesta" olisi? =) Itse aion...
  7. emmie

    x

    x

Yhteistyössä