Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat) uusi yritys kun tuo edellinen ketju ei näköjäs toimi

Eli moi kaikki! =) :wave:

Tässä nyt (taas) uusi pino Pk-seudun mammatreffiläisille. (en tajua mitä tolle eilen perustemalleni pinolle kävi mut en ainakaan saa sitä enää auki :/ )

Elikkäst: Siirryttiin tuolta "odotusaika"-puolelta. Eli shiva, anna, oikukas, vanamo (tilsu, kanelityttö, hjördis kun siirrytte) ja kaikki muut pk-seutulaiset mammatreffailusta kiinnostuneet! Kahvila- ym treffejä ois tarkoitus sopia ja saada uusia lapsellisia kavereita :D

Kaikki (uudetkin siis) tervetuloa mukaan!


...mulle sopii lähes aina ainakin jos keskustassa treffataan.



 
Katotaas sekottaako tää mun teksti tänki pinon... Eilen ku kirjotin niin sivut toimi vielä hyvin, mut sit ku painoin lähetysnappia niin eipä sen jälkeen enää toiminutkaan... :kieh:

Elikkäs... Me voitais myös Adan kanssa tulla treffailemaan muita mammoja ja vaaveja. Tosin, mä en ihan vielä uskalla lähteä neidin kanssa meiltä Helsingin keskustaan bussilla, kun ruuhka aikaan siinä menee n. 45 min, ja neiti ei välttämättä pysy rauhassa niin kauaa (roikkuu tississä aika paljon... ;) ) eikä huvittais bussissa imettää.
Toki kunhan aikaa vähän kuluu ja neiti oppii olemaan pitempään ilman ruokaa niin voin lähteäkin "sinne asti".

Mutta jos jotakuta kiinnostaa, niin myyrmannissa olis yks tilava kahvila minne mahtuis varmasti vaunujen kanssa. Sieltä saa hyviä salaatti ja toast annoksia sekä herkullisia pullia ja leivoksia.

Niin, ja kyllä tänne meillekin voi tulla jos haluaa/uskaltaa... :D Meillä on ihan tilava kolmio minne mahtuis useampikin mamma muksun kera. Jotain hyvääkin voisin leipoa.. :p
 
heips! seuraa tosiaan kaipaan jo nyt mutten ihan vielä viitti vauvan kanssa lähteä kaupungille. Plus mun persus on niin hellä etten pysty istuskelemaan missään kovin kauaa :LOL: toivottavasti se loppuu pian, autossakaan ei voi istua vaikka on tyyny alla.. Rajoittaa kaiken elämisen melkein kodin sisään, kaupassa oon kerran käynyt ja eilen käytiin mutsilla (12min ajomatka) hampaat irvessä kun rupes seinät kaatuu päälle :headwall:

Mutta heti kun takamus kestää ja vauva saa vähän ikää lisää niin oon mukana!
 
vitsit anna, kuulostais hyvältä =) järkkääppäs sitten teille mammatreffit! me voitais ainakin (toistaiseksi nimettömän) pojan kans tulla, mies vois luultavasti tuoda meidät teille autolla :D

...ja tosiaan kaupunkiin kahvilatreffeille lähden kans, eli kiireisemmät ehdotelkoot =)


:muoks: btw, Oikukas, mulla oli persus kipeä kuukauden synnytyksen jälkeen että ei se välttämättä helpolla hellitä :D (sähän vasta reilu viikko (?) sitten synnytit...)
 
Meille voi tulla ihan milloin vain. Jos muita halukkaita löytyy niin ilmotelkaa tänne ja katsotaan sitten mikä päivä ois hyvä. :) (Ja jos ei kukaan muu uskalla, niin saat sä emmi yksinki, tai siis kaksin, tulla :D )
Jonku kevyen salaattilounaankin voisin tehdä...

Mutta meillä on sitten koira (cairnterrieri), että jos joku on pahasti allerginen niin ei varmaan kannata tulla.. ;)
 
Ok, eli sovitaan sitten päiväksi 7.4 ja olisiko klo 12 hyvä?

Onko kenelläkään mitään allergioita/jotain ruoka ainetta mistä ei tykkää? Jos ei niin voisin tehdä tonnikalasalaattia & patonkia ja sit vaikka mokkapaloja?? Vai haluatteko ennemmin pelkät kahvit pullan kera? :)
 
Heips!

Me voitas kanssa Henrin kanssa tulla. Oon 27v äiti tästä Vantaanlaaksosta ja esikoispoika syntyi 14.1.2008. Meillä on kans kolme koiraa joten sen suhteen ei ongelmaa. Täytyy vielä tarkistaa ettei ollu neuvola just 7.4. mutta jos ei niin sit voitas tulla jos sopii. =)
 
Me voitaisiin myös liittyä seuraan joku kerta. =) Oon 25-vuotias helsinkiläisäiti ja esikoispoika syntyi 11.1.2008. Tuolloin 7.4 ollaan Lapissa, mutta katsotaan jos päästäisiin mukaan joukkoon toisella kertaa. :wave:
 
emmie kuukauden :eek: voi helekutti.. joo poika on vasta 11vrk (taino jo :LOL: ) mut että viel jotain pari viikkoa sit jos kestään yhtä kauan ni pitäis pysytellä lähinnä makuuasennossa. Blääh.

Vitsi noi himatreffit kuulostaa tosi kivalta! tähä ei kyl tosiaa viel uskalleta mut sit seuraaviin luultavasti jo :p jei!
 
Hokkis, tervetuloa vain! :)

Iidukka ja Oikukas, tulkaa te mukaan sitten seuraavalla kerralla. :)

Mä tykkään ku käy vieraita, niin meillä voi muulloinkin pitää mammatreffejä jos kiinnostuneita löytyy! Sit on ainaki hyvä syy leipoa jos on vieraita tulossa! :D

Niin piti vielä sanoa, et ne jotka ois tulossa silloin 7.4 niin vois laittaa mulle yv:tä niin annan osotteen. :)
 
kuulostaapa kivalta tää suunnitelma :)

mun pitää katsoa kulkuyhteyksiä, että päästäänkö mitenkään järkevästi sinne, kun julkisilla ollaan liikenteessä. jos näyttää, että matkaan menee yli tunti niin ei välttämättä lähdetä, mutta jos sinne olis joku kätevä yhteys, niin ehdottomasti tullaan myös!

sano sitten vaan mitä syötävää/juotavaa sinne vois tuoda mukana (nyyttärihengessä)). toki on ihanaa, jos jaksat laittaa jotain valmiiksi, mutta ei sun tarvi meiän vuoksi uurastaa :)
 
Mä en pääse omaksi ikäväkseni täältä kovinkaan kätevästi Annalle mutta olisin kiinnostunut kahvittelemaan keskustassa tai itiksessä ensi ma tai ti. Ensi viikon to 3.4. on taas babybio kinopalatsissa, olisko lähitjöitä sinne? Alkaa klo 11, paikalla kannattaa olla aika ajoissa. Perjantaina 4.4. alkaa kanssa lapsimessut messukeskuksessa.
Seuraavalla viikolla kävisi kaikki arkipäivät keskustassa.

Anyone?

BiaBia ja Ian 9,5vko
 
Shiva, kiva jos teki pääsisitte. Toivottavasti löytyis järkevä reitti. :) Mitään ei tarvi tuoda, mutta jos välttämättä haluat niin siitä vaan. Aina lisäherkut mulle kelpaa, ja varmasti muillekin! :D
Jonku salaatin (jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua,tonnikalaa,maissia,raejuustoa?) nyt nopsaan tekasee ja siihen patonkia lisäks. Ja kahville voisin leipoa mokkapaloja valmiiksi sunnuntaina ku arikin on kotona ja voi olla adan kanssa.

Lapsimessuille voisin minäkin lähteä, mutta vain lauantai sopii... :)
 
Heippa! Nyt löytyi tämäkin ja hitauksissani meinasin missata mokkapalat!! :LOL: Ei vaan, olis mukava nähdä taas teitäkin kun vauvatkin on jo ulkoistuneet! Minä pääsen melkein mihin vain kun auto on mun ja lasten käytössä päivisin. Meillä tosiaan tuo Nuutti syntyi 23.2. eli 5vkoa ja rapiat on nyt ikää ja tänään kastettiin kirkonkin kirjoihin. Katsotaan mikäli päästäis silloin maanantaina myös visiitille, josko sopii. Tuota eskarilaista tässä mietin kun pääsee klo 13 koulusta silloin mutta katsotaan jos jotain keksisin.

Vanamo+Nuutti
 

Yhteistyössä