Pk-seudun mammatreffit (kevään -08 mammat)

Moi kaikki!

Laitan tälle puolelle uuden mammatreffi-ketjun!

Eli shiva, anna, oikukas, vanamo, (tilsu, kanelityttö, hjördis sitten kun siirrytte :) ) ja muut "odotusajasta" siirtyneet mammatreffiläiset, jatketaan nyt sitten tällä puolella! =)

Uudet saa toki tulla mukaan! Olis mukavaa saada (mahd. paljon tietty) :D lapsellisia kavereita ja kahvi- yms seuraa! Eikä ole pakko olla tän kevään mamma =)



Millon sopis tavata? Huhtikuun eka tai toka viikko joku päivä?

Niin joo ja olen itse siis (ihan kohta) 27 v ja Helsingistä ja esikoispoika:heart: syntyi 17.2.
 
Moikka

Voisin liittyä mukaan! Yritin tuossa syksyllä tavata tätä kautta muita mammoja, mutta silloin oli niin kamalan kiireiset aikataulut, että eihän siitä tullut sitten mitään. Nyt ei ole muuta kuin aikaa... =)

Vauveli syntyi 5.2.2008 ja on nyt siis pian 8 viikoa vanha. Itse olen 24-vuotias opiskelijatyttö Helsingistä. Lapsellisia ystäviä ei vielä ole, mutta toivióttavasti asia pian korjaantuu!
 
Heips!

Me voitais kans Adan kanssa tulla treffailemaan muita mammoja ja vaaveja!
Tosin, mä en kovin mielelläni vielä lähtis Helsinkiin asti bussilla, sinne kun menee meiltä ruuhka-aikaan 45min ja Ada ei välttämättä pysy tyytyväisenä niin kauaa... Neiti on aika kova tississä roikkuja ja bussissa ei huvittais imettää... :D
Toki sitten kun nuo syöntivälit pitenee niin uskaltaa pidemmällekin lähteä.

Mutta kiinnostaisko ketään treffata myyrmannissa? Siellä on yksi iso hyvä kahvila minne varmasti mahtuu vaunujen kanssa. Sieltä saa hyviä salaatti ja toast annoksia sekä hyviä leivonnaisia.
Tänne meidän kotia martinlaaksonkin saa tulla jos haluaa.. =) Meillä on 80 neliön kolmio minne mahtuu useampikin mamma muksujen kera, ja jopa kaffileipää voisin tehdä (leipominen on ihanaa! :) ). Varsinkin sitten kun muksut oppii vähän "leikkimään" niin olisi kiva jos olisi saman ikäistä leikkiseuraa.

Niin ja tulipa vaan mieleen... Jos jotain kiinnostaa aloe vera tuotteet (rasvat, juomat, hygieniatuotteet ym) niin serkkuni on jälleenmyyjä ja tulisi mielellään pitämään kutsun (tyyliin tupperware kutsut) meillä jos kiinnostuneita löytyy...
 

Yhteistyössä