Hakutulokset

  1. M

    Miltä vuodelta tämä Ville Vallaton pussilakana on?

    Mietin tässä et miltähän vuodelta tämä on ja mitähän tästä pussilakanasta vois pyytää huutonetis? Pitäisin muuten itellä, kun on niin ihana, mutta kun ei sovikaan meidän peittoihin :(
  2. M

    Miks tuo kirpparin huuttispino ei toimi??

    Eka sivu aukee, mutta toinen ei.. Koitin ilmoituksen laittaa, mutta en tiedä menikö se sinne, kun en saa auki koko sivua ja olisin samalla katsonu mitä muilla myyjillä on myytävänä. Aukeeko se muilla?
  3. M

    Höh! Mä oon turhaan odottanu parasta tv sarjaa takaisin :(

    Bad girls sarjaa oon odotellu, et koskahan alkaa, kun yleensä tuli pakon kanssa samaan aikaan. Mut ei vissiin tule enää ikinä :( Luin tuolta nelosen palautteista tään: "Bad Girlsistä olemme näyttäneet kaikki tehdyt kahdeksan tuotantokautta eikä meillä oli niihin uusintaoikeuksia...
  4. M

    Joo.. Ei sitten ajella autolla viikonloppuna :(

    Arvakkaa ottaako mua päähän?? Minä ajattelemattomana laitan käsijarrunpäälle. Sit kun autolla ei lähdetty muutamaan päivään mihinkään niin voitte kuvitella lopputuloksen :kieh: Niin tiukasti jäätynyt et, vaikka mies yritti niin auto ei vaan helv***i voi liikkua ja päästää sitä käsijarrua...
  5. M

    Mitä nuo Littlest Pet Shop Little Lovin Playhouset yleensä maksaa?

    Me ei näistä vielä tiedetä mitään, mutta tyttö kovasti toivoo joulupukilta tätä ja ostin sen, mut onko just tosta 29? paljon? http://www.pikkupingviini.fi/index.php?id=2&products_action=view&products_id=1267 tuli 4 bonus eläintä mukana. Siis mitä nuo talot yleensä maksaa? tuolla...
  6. M

    Mies lupas vahtia lapsia.. joten lähtiskö vai ei..

    Meinaan käymäs tuos paikallises. Ehkä joulukuus oon viimeks tossa piipahtanu. Olisko nyt mun vuoro? Mä en osaa päättää :/ Auttakaas! =)
  7. M

    Myydäänkö niitä nalle puh keinu / potkuautoja vielä jossain?

    Haluaisin tuollaisen Nasun tai Ihaan tytölle, mutta mistään ei löydy. Tää siis sellanen esim Nasu jonka saa keinuksi ja kääntämällä pyörille, jolla voi potkutella. Niin ja sitten tulee musiikkia kun painaa korvasta tai jostain.. Vai onkohan nuo oikeesti loppu joka paikasta? Juu huutonetis...
  8. M

    Höh.. Eikö sitä entistä nikkiä saakaan enää takas? :(

    Mä luulin et sen saa takas jos haluaakin takasi.. Tää ei tunnu mun nikiltä ja saman olisin halunnu. Koitin äsken vaihtaa niin tuli et nikki käytös :snotty: Onko sitä vanhaa nikkiä mitenkään mahdollista saada takas?
  9. M

    Nyt sitten pinotaan ketä Särkänniemessä oli tänään metalliliiton päivillä :)

    Mä olin miehen kans :) Kivaa oli, vaikka väkeä paljon! :D
  10. M

    Buzz Junior pelit

    Tykkääkö muiden lapset pelata pleikkarilla noita buzz junior pelejä? Meiltä löytyy viidakkovillitys ja monsterimania. Ne on kyllä hauskoja ja niitä on kiva pelata lasten kans :D Mahtaako se roborieha ja se dino peli olla yhtä hauskoja? Meinaan vaan et kannattaako niitä joskus ostaa..
  11. M

    Minkälaista säätä tänne länteen on luvattu yöks?

    Tuli tuosta ukkosketjusta mieleen.. :ashamed: Viimeyönä, kun oli ukkosta, et ei kai se taas oo tulossa? :snotty:
  12. M

    höh.. Oliko noi mun..

    Vaatepaketit oikeasti noin huonoja et ketään ei kiinnosta? :'( Mä kun toivoin että en ihan turhaan niitä tuonne huuttikseen laittanut.. höh :/ Ei oikein innosta mitään myyntiinkään lisätä, kun edellisiinkään ei huutoja tule. No onneksi on edes yksi huutanut :)
  13. M

    Pitääkö autokoulun kakkos vaiheeseen..

    Siis lopulliseen korttiin uusia passikuva? jos pitää niin montako kuvaa piti olla?
  14. M

    Paljonko tästä vois pyytää ja mitä itse olisit valmis maksamaan? Lasten RETRO kankaasta.

    Eli mulla on tälläinen lasten viidakko aiheinen kangas. Taitaa olla alunperin ikkunaverho, mutta näitä on vaan yksi. Verhon toisessa reunassa lukee näin Printed by E Helenius oy, Tam Tam design Paula Virtanen, Fin - Helen. Eli siis kangas on varmasti kotimainen. Onkohan tää nyt sitten 70...
  15. M

    Katsokaas näitä lasten retro lakanoita :)

    Mulla on tällaisia retro kankaita. Nää on kaikki mun vanhoja. Kolmos kuvan kangas on alunperin ikkunaverhot :) http://www.aijaa.com/v.php?i=2110302.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=2110339.jpg http://www.aijaa.com/v.php?i=2110357.jpg
  16. M

    Voiko tämän päivän jääkiekko matsia katsoa netillä?

    löytyykö tään päivän suomen matsi jostain kokonaan? Mies käski kysyä, kun ei ehtiny suorana katsoa ja haluais tänään vielä katsoa matsin?
  17. M

    Ihanaa :)

    Tuli niin ihana tunne, kun poika tuli kerhosta kotiin ja toi mulle äitienpäivä kortin :D Pojan piti malttamattomana heti kaivaa reppua ja antaa kortti :) Ja vielä kysyi, että onko hieno ja tykkäänkö? :heart: Ensimmäistä kertaa sain kerhossa tehdyn äitienpäiväkortin.. Ihan liikutuin :) :heart:
  18. M

    Tuolla kirppari palstalla vaatteita myyville ja ostajille kysymys? Ei huuttis juttuja nyt :)

    Mä en nyt osaa päättää laitanko pakettina huuttikseen vai kenties erikseen ja tuonne kirppari puolelle myyntiin noita lasten vaatteita.. Eli siis ootteko miten hyvin saanu kaupaksi tuolla kirpparipalstalla lasten vaatteita? Ja käykös tuolla myydään puolella sitte kukaan ostaja kattomas...
  19. M

    Blue Rush Sun kansio on täys!!!

    :wave: Viestiä tulossa sittenkin :)
  20. M

    Huutonetin vaatepaketteja myyneet ja ostaneet teille kysymys

    Ajattelin laittaa vaatepaketteja myyntiin tytöille ja pojille, mutta kannattaako yks iso molempia ja meneekö kaupaks jos laittaa hintavarauksen? mulla koot olis tyttöjen 74cm-104cm. ja poikien paketis 86-110cm. Paljonko vaatepaketissa vois olla yhden vaatteen arvo tais siis hinta että paljolla...

Yhteistyössä