höh.. Oliko noi mun..

Vaatepaketit oikeasti noin huonoja et ketään ei kiinnosta? :'(
Mä kun toivoin että en ihan turhaan niitä tuonne huuttikseen laittanut.. höh :/

Ei oikein innosta mitään myyntiinkään lisätä, kun edellisiinkään ei huutoja tule.

No onneksi on edes yksi huutanut :)
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
tytölle sekä pojalle paketit. koot on 80-104cm.
Tiedän et aika iso koko haarukka, mut voihan sitä nyt muutaman vaatteen laittaa säästöön tai jos on sisaruksia niin sitten niille..
nimenomaan just liian iso haarukka mitä ihmiset ei halua.
Kaikki kun ei halua säästöön tai sisaruksia ei ole.
kork. 80-90 tai 90-100cm vaatteet yhteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
tytölle sekä pojalle paketit. koot on 80-104cm.
Tiedän et aika iso koko haarukka, mut voihan sitä nyt muutaman vaatteen laittaa säästöön tai jos on sisaruksia niin sitten niille..
nimenomaan just liian iso haarukka mitä ihmiset ei halua.
Kaikki kun ei halua säästöön tai sisaruksia ei ole.
kork. 80-90 tai 90-100cm vaatteet yhteen.
Mä tuon tiesin, mutta kun meinasin just noin laittaa koot, mutta sitten olis tullu vaan ihan muutama hassu vaate ja postikulut korkeat.
ajattelin et ehkä menis noin paremmin, et sais niille postareille vastinetta paremmin noin kun laitoin :/
 
vieras
HV pois. Laita suoraan se hinta, jolla olet valmis paketeista luopumaan.
Henkilökohtaisesti karsastan myös "en vastaa postin virheistä" teksitä. Kuulostaa vilpilliseltä :whistle:.
Posti kadottaa aniharvoin mitään ja tuo selitettely on minusta moukkamaista. Jos niin käy, että joskus jotain katoaisi tai rikkoutuisi, miks siirtää vahinko ostajalle tuolla tekstillä, vielä vähemmän se sen syy on.
Yhdessä selvittämällä ja mahdollisesti "laittamalla vahinko puoliksi" olet paljon reilumpi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Kattelin yhtä neuletta ja olisin varmaan huutanukin mut 3e paita ja 7,90 pk? Joo eihän se myyjän vika oo mut sillä 10e saa melkein jo uuden :/
Ne postarit mun on pitäny aina tarkistaa, mutta aina unohtunut. tulee maksikirjeenä 6.10?. mutta paljon on silti postarit..
 
Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Kattelin yhtä neuletta ja olisin varmaan huutanukin mut 3e paita ja 7,90 pk? Joo eihän se myyjän vika oo mut sillä 10e saa melkein jo uuden :/
Ne postarit mun on pitäny aina tarkistaa, mutta aina unohtunut. tulee maksikirjeenä 6.10?. mutta paljon on silti postarit..
Millai sit jos huutaa pari paitaa niin kai pistät samaan pakettiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Alkuperäinen kirjoittaja McGarmiwa:
Kattelin yhtä neuletta ja olisin varmaan huutanukin mut 3e paita ja 7,90 pk? Joo eihän se myyjän vika oo mut sillä 10e saa melkein jo uuden :/
Ne postarit mun on pitäny aina tarkistaa, mutta aina unohtunut. tulee maksikirjeenä 6.10?. mutta paljon on silti postarit..
Millai sit jos huutaa pari paitaa niin kai pistät samaan pakettiin?
laitan yvtä kohta :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HV pois. Laita suoraan se hinta, jolla olet valmis paketeista luopumaan.
Henkilökohtaisesti karsastan myös "en vastaa postin virheistä" teksitä. Kuulostaa vilpilliseltä :whistle:.
Posti kadottaa aniharvoin mitään ja tuo selitettely on minusta moukkamaista. Jos niin käy, että joskus jotain katoaisi tai rikkoutuisi, miks siirtää vahinko ostajalle tuolla tekstillä, vielä vähemmän se sen syy on.
Yhdessä selvittämällä ja mahdollisesti "laittamalla vahinko puoliksi" olet paljon reilumpi.
Ei, kun posti vastaa virheistään ja minä omistani!!! ;)
Ei se ole myyjän eikä ostajan vika jos paketti matkalla katoaa. sehän on postin vika!
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Ei, kun posti vastaa virheistään ja minä omistani!!! ;)
Ei se ole myyjän eikä ostajan vika jos paketti matkalla katoaa. sehän on postin vika!
Joo, mutta minussa se ainakin herättää epäluuloisuutta, jos on moinen maininta ilmoituksessa.
Jos lähettämäsi paketti katoaa, et siis korvaa ostajalle mitään, koska se on postin vika?Sinä saat tuotteesta rahan, ostaja ei mitään...
Ei kovin reilua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Ei, kun posti vastaa virheistään ja minä omistani!!! ;)
Ei se ole myyjän eikä ostajan vika jos paketti matkalla katoaa. sehän on postin vika!
Joo, mutta minussa se ainakin herättää epäluuloisuutta, jos on moinen maininta ilmoituksessa.
Jos lähettämäsi paketti katoaa, et siis korvaa ostajalle mitään, koska se on postin vika?Sinä saat tuotteesta rahan, ostaja ei mitään...
Ei kovin reilua...
En tuota tarkoittanut!

tottakai yritetään selvittää paketin katoaminen ja niin että vastaanottaja sen saa.. tai vaihtoehtoisesti voin rahan palauttaa, jos paketti ei perille mene, koska se ei ostajan vika ole..
Mutta nämä tällaiset katoamiset ja muut on ihan tapauskohtaisia, joten tässä niitä on turha setviä!
ja eiköhän mun palautteet kerro enemmän kun tuo viesti :)
 

Yhteistyössä