Hakutulokset

  1. sarbatin

    Nyt rehellisesti: Kuinka monta kertaa viikossa?

    Ennan masuasukin odotusta 3-4 kertaa :p mutta nyt ehkä kerran kun mulla on nii tukalat oltavat siinä puuhassa.. ja yhessä oltu n.2 vuotta :heart:
  2. sarbatin

    Supistuksista

    Kiitokse :flower: Huojentava kuulla B)
  3. sarbatin

    Supistuksista

    Tyhmä kysymys varmaankin mutta; Mistä tiedän milloin mua supistelee tai että onko jo supistellut,mutten vaan ole tajunnut sitä :o :D esikoista odotan ja viikkoja 28+4 ..onko siihen jotain "tuntomerkkejä" et nyt supistaa vai pitääkö vaan päätellä.. rupesi ihan ahdistaan kun en tiedä...
  4. sarbatin

    Mitä mieltä?Liittyen miehen väkivaltaisuuteen(?)

    en kyllä uskaltaisi sellaisen miehen kanssa enään olla :x
  5. sarbatin

    Kellä muulla raskausaikana tullut himo mandariiniin ja appelsiiniin

    jooo :wave: ja ihanat klementtiinit :p niitä menee ihan kamalasti B)
  6. sarbatin

    Muilla unissaan puhuvia lapsia???

    lapsista vielä tiedä kun eka on massussa vasta tuloillaan,mutta mies kyllä hölöttää öiseen aikaan :D välillä jopa ihan keskustellaan, hän siis unessa ja minä hereillä,eikä aamulla muista mitään :D
  7. sarbatin

    keitä vielä täällä??

    :wave: eipä taaskaan oikeen nukuta
  8. sarbatin

    Mikä on lempimausteesi?

    varmaankin yrttisuola
  9. sarbatin

    v......n miehet

    olen joskus tuuminut samaa :D
  10. sarbatin

    Moniko vastaa rehellisesti neuvolan seulontakyselyihin

    kyllä multakin kyseltiin,ja vastasin melko rehellisesti,miehen juomista vähän kaunistelin (ei siis ole juoppo mies tai mitään,mutta neuvola-täti kauhisteli jo sitä jos mies ottaa vaikka joka perjantai 2 kaljaa)
  11. sarbatin

    Muuttaisitko

    en muutetaan 45neliön asunnosta,isompaan kun eka lapsonen tulossa ja tämä olisi jo liian pieni
  12. sarbatin

    Eurovision 2009 karsinnat

    kyllä vain :wave:
  13. sarbatin

    Eurovision 2009 karsinnat

    no ei varmaan pärjää tuollaisella musiikilla :o
  14. sarbatin

    Eurovision 2009 karsinnat

    jokos ne valinnat tuli? siellä oli joku melkein tuttukin :D se osmo i. mites pärjäs?
  15. sarbatin

    Joo, tylsää mutta ajankohtaista eli nyt puhun rahasta!

    neljän äiti neuvoa en osaa(ja eiköhän nuita "neuvoja" ole jo tullutkin) mutta toivottavasti jonkin ratkaisun asiaan saatte :hug:
  16. sarbatin

    Taas yksi huono äiti esittäytyy...

    näin minäkin luulen asian olevan :)
  17. sarbatin

    mein koira lähti tänään viimeiselle matkalleen...

    :hug: tiesin jo etukäteen että koville se ottaa,mutta pakko oli luopua :'( ja olen onnellinen että sain koiralla uuden kodin kun muuten olisi pitännyt mennä se nukuttamaan ja sitä en olisi kestännyt :'( jaksamista ja voimia :hug:
  18. sarbatin

    mein koira lähti tänään viimeiselle matkalleen...

    :'( :'( meillä taas rakas koiruus lähti uuteen kotiin eilen.. ja se ottaa niin koville ettei oo tosikaan :'(
  19. sarbatin

    kerron teille salaisuuden

    :hug:

Yhteistyössä