Hakutulokset

  1. B

    Voisko joku suomentaa? Kelan vastaus isäkuukaudesta....

    kysyin yksinkertaisesti että voiko isä pitää isäkuukauden jos jään työttömäksi 2vkoa ennen vanhempainvapaan alkamista, ansiopäivärahalle, niin tälläinen oli vastaus. josta en saa mitään selvyyttä :| Hei! Jos isä jää pois työstä lapsen hoidon vuoksi vanhempainrahakauden ajaksi ja sitä...
  2. B

    Kumman näistä haalareista ostaisit?

    http://www.nallentassu.fi/index.php?cat=72&page=product_details&id=2357 vai http://www.nallentassu.fi/index.php?cat=72&page=product_details&id=2356
  3. B

    Voiko antenni digi-tv:llä katsoa kaapeliboxin kautta telkkua?

    eli siis kattelin kivoja 42 tuuman telkkuja, ne digitelkkuja antenniverkkoon. no me ollaan kyllä kaapelilittymässä mutta on meillä tallentava kaapeliboksi. eli onnistuisko antenni-digitelkun kattominen kaapeliboksilla? kuka tietää? tai vaikka jonkun mies? :D
  4. B

    Miten hoidatte kurkkukipua?

    aivan hirveät kivut vaikka buranaa menee maksimit. strepsils, bafucin ym vaan polttaa kurkkua :( peitteitä ei näy. mutta kipiä on ja kaulalla turvonneita paukkuja. onko teillä jotain poppakonsteja millä helpottaa oloa?
  5. B

    Mitä syöt/juot nyt?

    ässämixejä ja vissyä
  6. B

    Millä kierroksella linkoatte kun pesette haalareita?

    ois tossa menossa reimatec, remu ja 2 lassiee pesuun. mietin vaan että ei ehkä viittis ihan 1400 kierroksella lingota. millasia linkouskierroksia käytätte haalarien pesussa? ja toppahaalareista siis kyse
  7. B

    Mihin autoon mahtuis 6-7 hlöä ja olis myös mukavasti tavaratilaa?

    mikä ois sellanen auto? ainakin 6 pitäis mahtua ja tavaratilaa sais olla ainakin farmarin tavaratilan verran ollaan vaihtamassa kahta yhdeks. tai no ainakin oltava yks sellanen mihin mahtuu koko perhe :) suositelkaa, neuvokaa :flower:
  8. B

    Mitä hinnaksi Bamse toppahaalarille?

    yks tai 2 kertaa ollut vaunussa päällä, liian iso pojalle :/ 74cm on. ostohintaa en tiedä, mummo osti, ja hölmö luulin että kohta se sopii mutta ei mee tänä talvena ja ens vuonna liian pieni. ostin sit sopivan itse. siinä huppu, lapaset ja toppatossut mukana. mä muuten vasta äskettäin...
  9. B

    Mistä saan tietää minkä arvonen muumimuki vois olla?

    siis äitini kaapista löytyi uuden näkönen muumimuki, mutta on ostettu kuulemma joskus 80 luvulla, tai ehkä 90. no vinkkasin äitille että joku vois sen ostaa kerta hän ei sitä tarvii ja on niin siistikuntonenkin. miten mä tietäsin minkä verran siitä vois pyytää? en ole eläissäni yhtään...
  10. B

    Hyviä muffinssiohjeita?

    vuosiin ei ole tehty, nyt lapset haluis niin lupasin. oisko teillä takuuvarmoja maistuvia ohjeita? :) mm. suklaata, banaania, pähkinöitä, omppuja, sitruunoita, rusinoita löytyy...
  11. B

    Miksi meidän vauva on jatkuvasti kipeänä?

    niin, ei kai siihen selitystä ole, harmittaa vaan niin kovasti pienen puolesta! :/ ikää on vasta 4kk ja on sairastanut jo monta flunssaa, rs-viruksen aiheuttaman pahan yskän, vesirokon ja oksennustaudin!! :( nyt oli muutaman päivän terve tuon yskän jälkeen, nyt on taas tosi...
  12. B

    Miks toi meidän vauva on jatkuvasti kipeänä?

    niin, ei kai siihen selitystä ole, harmittaa vaan niin kovasti pienen puolesta! :/ ikää on vasta 4kk ja on sairastanut jo monta flunssaa, rs-viruksen aiheuttaman pahan yskän, vesirokon ja oksennustaudin!! :( nyt oli muutaman päivän terve tuon yskän jälkeen, nyt on taas tosi itkuinen...
  13. B

    Mitä tehdä kohta 8veen huolimattomuuden kanssa?

    meidän ekaluokkailainen, kohta 8v ja mahottoman huolimaton vieläkin :headwall: hävittää kaikkea vähän väliä, oli se sit koulutarvike, sukka, tossu, takki tai mikä vaan. ei muista merkata läksyjä jne. ei muista lähteä kouluun ajoissa vaikka sanottu aamulla satakertaa... siis...
  14. B

    Miten kauan teillä vatsatauti kestänyt?

    oliko enemmän ripuli vai oksutauti? :x tarvitsiko lapset lääkärikäyntiä, sairaalahoitoa?
  15. B

    Auttaako Mobilat tms OIKEESTI?

    hartiat aivan tiukkana ja kipeenä, päähän koskee niin että oksettaa. panadolia jo otin ja löysin tuolta vanhan mobilat tuubin jota läträsin nyt niskat ja hartiat täyteen. auttaako tuo oikeasti, onko kokemusta? miten mä oon niin epäluulonen että se muka tosta pääsis läpi niin menemään että kipu...
  16. B

    G: Koska laitatte kuusen?

    ja onko oikea vai kestokuusi? miten kauan pidätte? meillä nätti tuuhea 2.1-metrinen kestokuusi ja varmaan jo lauantaina laitetaan. en varmaan uutta vuotta pitempään kuitenkaan jaksa sitä katsella :whistle:
  17. B

    Iltaa, olen uus :)

    nyt äitiyslomalla ekaa kertaa tähän palstaan vasta törmänny ja lueskellu teitä ole jo paljon. nyt sit vihdoin ajattelin ittekin rekkautua :)

Yhteistyössä