Hakutulokset

  1. E

    Kiitti vaan teille jotka ootte mainostanu vaippakakkujanne *mä laitoin kuvankin*

    Kyllä toi vaippakakku on vaan aika ihana. Mulla on nyt ajatuksena tehdä miehen siskolle kestoista toi vaippakakku. Osan kestoista aion jopa ommella itse. Tiedän että vaipat tulevat käyttöön ja saaja on enemmän kuin otettu tuosta kakusta.
  2. E

    G: sijaissynnyttäjäksi sinusta lähiomaiselle/hyvälle ystävälle??

    Mä saattaisn sen puolesta että rasakudet sujuneet ongelmitta (tosin muutama keskenmeno) ja synnyksetkin menneet kohtuu helposti ryhtyä sijasisynnyttäjäksi, toki lapsen biologisten vanehmpien soluilla. Mutta en oikeesti tiedä pysyisinkö mä luopumaan siitä lapsesta. Ja siksi toisekseen mulla ei...
  3. E

    Meinasitko tänään leipoa?

    Lauantaina tein 1l:n vehnästakinan, joten eiköhän ne riitä vähäksi aikaa.
  4. E

    leikki keittiö

    Ihanan värinen on ainakin.
  5. E

    Muita päivänsankareita?

    Näin on päässyt käymään :o
  6. E

    Muita päivänsankareita?

    :saint:
  7. E

    Menkka galluppi :)

    Ihan tarpeeksi vuotaa, välillä tuntuu ettei mikään riitä. Muutaman päivän tiputtelee, kestää hyvinkin sen viikon. Pahimmillaan kierto on 21 vrk, kuten esim. juuri nyt oli :headwall: Eli olisin enemmän kuin mielelläni raskaana tai jotain hormonaalista ehkäisiyä tai jotain joak hillitsis näitä...
  8. E

    Sain eilen kaulaketjun ja nyt sitä n 12 tuntia (allergiaako?)

    Kutina oli yöllä aika mahdoton, rupea/muutakaan jölkeä en vielä nähnyt. Ihmeellisintä oli se että kun olin tuota korua pitänyt käsissäni ja sitten jo varmaan silmiäni hieronur niin silmät kutisi. Kutina nousi tuonne ohimoille...
  9. E

    "Äiti, sinusta tulee isi."

    Ei ole munkaan tullut mieleen piilottaa tuota narua. Kuvittelin olevani tyhmä kun en ole sitä ymmärtänyt piilottaa...
  10. E

    pinja nimenä

    Tääkin kuulostaa kivalle
  11. E

    Sain eilen kaulaketjun ja nyt sitä n 12 tuntia (allergiaako?)

    Mulla ei tietääkseni oo nikkeliallergiaa... On kait hopeeta, merkki vaikuttais hopean merkiltä, mutta kun en näe sitä kunnolla (se vanheneminen alkoi sit kunnolla :headwall: )
  12. E

    pinja nimenä

    Toi Pinja Peppi Pauliina kuulostaa ihanalle
  13. E

    Öitä,

    Kiitti :)
  14. E

    Öitä,

    Jeps, tänään on tosin jo illalla vaihdooin tuon iän oikeaksi kun pelkäsin dementian iskevän yön aikana...
  15. E

    Öitä,

    kait se on jo käytävä nukkumaan...
  16. E

    Palstailetteko kännissä?

    No tänään en ole kännissä, onneks. Viimeeksi kun olin niin olin kait kirjoittanut kaikkee tosi outoo... Kirjoitusvirheitä ja mitä kaikkee lie. Muilla oli hauskaa :ashamed:
  17. E

    pinja nimenä

    Pinjaan joku vähän pidempi nimi toiseksi, siihen varmaan löytyy ihan kiva nimi kaveriksi. Tuossa ylläpuolella onkin monta kivaa ehdotusta
  18. E

    tekeekö kukaan näin?

    Ei oo tullut tuollainen mieleenikään
  19. E

    Sain eilen kaulaketjun ja nyt sitä n 12 tuntia (allergiaako?)

    pitäneenä kaulani kutisee... Hitsi kun harmittaa että ei voi yhtä korua kaulassa pitää... Ja mikä avuksi? On kuitenkin niin kaunis koru...

Yhteistyössä