pinja nimenä

  • Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Siis useimmat nimethän sopivat ihan hyvin, ja varsinkin kun niihin vähän totuttelee. Itse olen vältellyt näitä konventionaalisia 2-tavuinen etunimi ja pidempi ehkä 3-tavuinen toinen nimi -yhdistelmiä. Olen pyrkinyt antamaan nimiä, joissa on jokin merkitys itselleni.
 
ap
just ton tyylisistä pidän. annika, susanna ja amanda. mutta annika ja susanna on mun siskojen toiset nimet ja amanda kuulostais hyvältä mutta en tiedä tuleeko liian "erikoisen" kuuloinen kun yhdistää sukunimeen... tai kun sukunimi on oikein perussuomalaisen kuuloinen ja pinja amanda ei.. en tiiä hankalaa
 
ap
ja pauliina oma toinen nimi. :) mä taas pidän että pidempi toinen nimi kuin ensimmäinen. mutta kolmellekkin nimelle ollaan avoimia ja myös kaks tavuiselle toiselle nimelle kunhan keksis jonkun miköä kuulostais hyvältä
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille piti tulla Pinja Pauliina. Pinjaan kyllä sopii toiseksi nimeksi melkein mikä tahansa kolmitavuinen.
Miksi juuri kolmitavuinen? MUsta tämä on juuri tämmöistä aivotonta toimintaa. Miksei kaksitavuinen sopisi? Se on vaan kun on aina ollut tietyntyyppisiä nimiä, niin sitten ei muka muu sovi.

Esim. Pinja Emmi, Pinja Neea
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
ja pauliina oma toinen nimi. :) mä taas pidän että pidempi toinen nimi kuin ensimmäinen. mutta kolmellekkin nimelle ollaan avoimia ja myös kaks tavuiselle toiselle nimelle kunhan keksis jonkun miköä kuulostais hyvältä
Meillä esikoisella sama toinen nimi kuin mulla.Sama nimi on myös mun mummulla :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille piti tulla Pinja Pauliina. Pinjaan kyllä sopii toiseksi nimeksi melkein mikä tahansa kolmitavuinen.
Miksi juuri kolmitavuinen? MUsta tämä on juuri tämmöistä aivotonta toimintaa. Miksei kaksitavuinen sopisi? Se on vaan kun on aina ollut tietyntyyppisiä nimiä, niin sitten ei muka muu sovi.

Esim. Pinja Emmi, Pinja Neea
Siksi, että se oli mun mielipide. Mun mielestä taas oman mielipiteen toitottaminen ainoana mahdollisena totuutena on aika vitun aivotonta toimintaa.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meille piti tulla Pinja Pauliina. Pinjaan kyllä sopii toiseksi nimeksi melkein mikä tahansa kolmitavuinen.
Miksi juuri kolmitavuinen? MUsta tämä on juuri tämmöistä aivotonta toimintaa. Miksei kaksitavuinen sopisi? Se on vaan kun on aina ollut tietyntyyppisiä nimiä, niin sitten ei muka muu sovi.

Esim. Pinja Emmi, Pinja Neea
Ja noi sun ehdotukset on tosi rumia mikä tekee susta ihan vitun tyhmän idiootin. Mutta se ei kai ole yllätys, jos sulta se aivotoimintakin puuttuu.
 
ap
kaikille ehdotuksille ollaan kyllä yhtä avoimia. mun maku on ehkä vähän tälläinen sanomasi aivoton eli just tuollainen tietyntyyppinen nimi. kakstavunen etunimi ja kolmitavunen toinen. :)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
kaikille ehdotuksille ollaan kyllä yhtä avoimia. mun maku on ehkä vähän tälläinen sanomasi aivoton eli just tuollainen tietyntyyppinen nimi. kakstavunen etunimi ja kolmitavunen toinen. :)
Kalenteti käteen ja sieltä etsimään :)

Josefiina?
 
ap
ärsyttää kun ei löydy taskukalenteria. netistä oon selaillu. iski yhtäkkia paniikki että mun täytyy palauttaa maanantai aamuna ne sairaalan paperit mihin täytyy se hätäkaste nimi olla keksittynä. :D tää on niin vaikeaa keksiä. onneks ollaan etunimestä sentään miehen kanssa yhtä mieltä. :)
 

Yhteistyössä