Hakutulokset

  1. O

    mikä mun koiral mahtaa olla?

    koirani on alkanu tänään ulatelemaan selittämättömästi. ensin ajattelin että tassussa vaikka ruusun piikki. pieni hipaisu sai aikaa ulahduksen. sitten koira kulki olohuoneessa siten että kylki hipaisi polveeni, taas ulahti. nyt ulahti kun mieheni koski poskeen. mistä voisi johtua? mikään...
  2. O

    mitäs joutuu käteisel maksaa 2cnt sipulista??

    jos menet kauppaa ja ostat kaupan pienimmän sipulin joka maksaa 2cnt. miten kassa menettelee jos sinulla on vain käteistä maksuvälineenä? 2cnt ei saa pyöristää silloin isommaksi eli 5cnt, onko sipuli silloin ilmainen? eilen pöhnäs päitte mietittiin tällasta... eihän myyjä voi vaatia muuta...
  3. O

    msn suljetaan..

    http://news.bbc.co.uk/1/hi/business/1189119.stm
  4. O

    ketä sairastaa??

    menieren tautia? infotkaa mua vähän sairauden kulusta ja miten lääkkeet on auttanu vointiin.
  5. O

    menieren tauti

    onks teil kellään menieren tautii? ois kiva kuulla miten oireisiin auttaa lääkitys ja miten asian kaa oppii elämään? mul todettiin tänään olevan kyseinen sairaus, oireillu oon helmikuusta. ootan vain pääsyä tyks:n korvapolille keskustelee hoidosta.
  6. O

    kummallisia ihmisiä maa päällään kantaa.

    menee hermot ku yks mut täältä bongannut nainen kerjää rahaa tosi usein mesen välityksellä ja sit suuttuu ku en lainaa. koskaan en oo häntä nähnyt.
  7. O

    auttakaa mua!!

    kertokaa mitä teillä on kokemusta kissan keskenmenosta? meillä kisu alkoi aboroida tovi sitten enkä edes vielä huomannut olevan kantava. epäilykset oli mutta mitään ei vielä näkyny tiineydestä. kissa on nyt kolmannella neljännellä viikolla... olen yrittänyt saada päivystävää eläinlääkäriä kinni...
  8. O

    öitä!!

    mä lähden nyt nukkumaan. jatkakaa vain keskustelua tyyliin " koirani makaa lattialla, oikun se on söpö" mistään asiasta tällä palstalla ei voi keskustella kun tulee joku ihminen jota asia koskettaa liikaa henkilökohtaisesti. kyllä ihmiset asiat eestään löytää. toivottavasti joskus asiat...
  9. O

    subjektiivinen oikeus päivähoitoon

    Mitä ajatuksia tämä herättää sinussa? mielestäni on aika kinkkinen asia. meillä tämä on hyvästä kun pari kertaa vuodessa tulee mentyä hautajaisiin tms niin ei tarvitse ottaa lapsia mukaan, ihan heitä itseään ajatellen.
  10. O

    tarviiko viroon mennessä passia?

    tarviiko viroon mennessä passia? kiitti vastauksista.
  11. O

    Munapeli aamun ratoksi!

    http://www.dickshouse.com/games/donger/donger.htm :laugh:
  12. O

    jelppikää. yv viestit..

    vaikka olen kirjautunu niin en pääse yksityisviesteihin... mitä mun pitää tehdä?
  13. O

    minkä pituisia 3.5 vuotiaita?

    mun tyttö oli tänään 102cm. ikää nyt 3.5v. ihan mielenkiinnolla utelen että minkä pituisia muiden. me vanhemmat ollaan tappeja, tuntuu että geenit on tullut jostain muualta.:)
  14. O

    kuinka paljon kävelet päivässä?

    paljonko teillä tulee askelia työpäivän aikana? otin tänään mukaan töihin askelmittarin, taisi ekan tunnin aikana tulla 2500 askelta. puolilta päivin oli jo yli 5000 ja kotiin tultaessa melkein 11000.:D kotona en ole mitään tehny. reippaasti kunto kohenee ku tuohon päälle koirien kanssa lenkkeilyt.
  15. O

    homeopatiasta...

    onko jollain tietämystä homeopaattisista valmisteista lapsen immunitason nostamisessa?
  16. O

    tahtoo tietää!!!

    kertokaas miten voin selvittää etunimen ja syntymäpäivän mukaan missä ihminen asuu?
  17. O

    kertokaa mielipiteenne!!!

    http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/product/realties/common/public/search/item/item.jsp?portal=eo&.pkg=12008157115740&.pkg=12008163660480&.pkg=12008162732460&.pkg=12008163751920&.pkg=12008163660450&.pkg=12008162732570&list_id=12008163780300&itemcmd=move2&itemgroup_id=50.1&itemgroup_id=50.7&item...
  18. O

    Plääh

    sulle yv!! =)
  19. O

    kiire!

    mikä se sähköön liityvä maksu on ku pitää maksaa ku ostat talon? maksoin jotain 1700e jonnekin suuntaan muutama vuosi aikaa. kertokaa ku en osaa selittää siskolleni asiaa! kiitti vastauksista
  20. O

    miten käytän vapaa ajan??

    kertokaas mitä vois tehdä tälläi arkipäivänä? huusholli siivottu, kaapissa tarpeeksi ruokaa, eläimet hoidettu. lapset hoidossa :) kaverit ovat töissä ettei voi kyläillä enkä viitsi enää istuu koneellakaan. :wave:

Yhteistyössä