Hakutulokset

  1. M

    35+ äidit

    Heissan taasen, kiitokset eemelinäippä ja jade-juulia vinkeistä juomisen suhteen, sain tänään menemään peräti 100 ml maitoa kerralla, kun oli puoli tajuttomana jo unessa. =) Huolestuin kuitenkin sitten eilen illalla sen verran tuosta juomisen vähyydestä, jotta päätin käydä...
  2. M

    35+ äidit

    Heissan taasen, en olekaan tällä viikolla tänne juurikaan kerinnyt, kun typy sai oikein ihanan räkätaudin ja anoppi viihtyi viikon kylässä... Onneksi tänään alkaa viikonvaihde, anoppi suuntasi kohti kotia ja ilmeisesti räkätautikin alkaa typyllä jo vähän talttua. Löysin muuten aivan...
  3. M

    35+ äidit

    Tähän joukkoon minäkin kuulun; eli ikää löytyy itseltä 35 v ja esikoistyttäreltä 6,5 kk. (synt. 31.7.08, 3325 g / 47 cm. ) Nyt kun ensimmäinen puolivuotisjakso on ohi ja uusia tilanteita tulee edelleen vastaan miltei joka päivä, onkin mukavaa turista niistä kaltaistensa joukossa.
  4. M

    30 ja risat - ESIKOISTA ODOTTAESSA (vol.5)

    Heissan kaikille pitkästä aikaa! vauvan kanssa on aika mennyt tosi vauhdilla, en edes muista mitä viimeksi tänne kirjailin... pahoittelut siitä. Nyt tosiaan meillä typy on jo 7vkoa vanha ja neuvolassa lekurilta saatiin terveen paperit sekä mitat 4770 g (3325g) ja 53 cm (47cm) suluissa...
  5. M

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Heissan kaikille, kiitokset kaikille onnitteluista sekä onnittelut myös meiltä anjamaritalle ihanasta tyttökääröstä! Iida-Liinalle onnea ja nautinnollisia "oma-aika hetkiä" vielä pieneksi ajaksi ennen kuin käärö on rinnalla. Kehotan nauttimaan niistä kaikin mahdollisin keinoin, sillä...
  6. M

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Heissan, pikaisesti tulin lueskelemaan ja paljonhan täällä olikin juttuja sattunut ja tapahtunut. Meillekin sattui ja tapahtui; 31.7. meille syntyi 3,325 g & 47 cm prinsessa sektiolla. Kotiin pääsimme eilen ja nyt on sitten vauva-arkea opeteltu oikein urakalla. Synnärillä olimme kaikkiaan 5...
  7. M

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Onnittelut Bellalle vauva-kääröstä! Ja kiitokset tervetulotoivotuksista! Ken kyselikään uimisesta.., minulle lekuri sanoi viikolla 38, että voi uida mikäli tahtoo, vaikka minulla on jo pehmentynyt tuo kohdunkaula ja ulompi osio auki sormelle. Se sisempi juttu sitten lienee se oleellisempi...
  8. M

    Yli 3-kymppiset esikkoa odottavat vol.4

    Lienen vetäväni huiput tästä "kaapista tulossa" ja palstan seurailussa, sillä minulla viikkoja kasassa jo 38! HUI olkoon, miten nopeasti aika hujahtikaan keväästä kesään! Toivottavasti vielä mahtuu mukaan, vaikkakin maha on saavuttanut jo kunnioitettavat mittasuhteet... =) Olen siis 34 v...
  9. M

    <<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

    Heissan kaikille! Ensiaskeleen päätin ottaa ja kirjautua tänne palstalle, liekö se tekisi asiasta todellisemman.. siis että minä raskaana.. jos joku olisi minulle pari vuotta sitten niin maininnut, olisin hommannut sanojan pikaisesti terapeutin pakeille. Mutta niin se näköjään maailma...

Yhteistyössä