Hakutulokset

  1. T

    40+ So what!! (vol.10)

    Moikka! Minun täytyy ilmoittaa että jään taustalle..Nyt on niin kiire opiskelun kanssa yms..Kaikkea hyvää kaikille ja mukavaa kevättä ja kesän odotusta kaikille..! :heart: -Taikakuu-
  2. T

    40+ "So what"!! (vol.9) =)

    No hei,ei ole kukaan kaipaillut eikä huomannut kun olin eilen kirjoitellut täällä ja ilmoitellut kp:t..siis tänään kp 4.. :ashamed:
  3. T

    40+ "So what"!! (vol.9) =)

    Moikka pitkästä aikaa! Täällä väsynyt opiskelija ilmoittautuu..=( Lääkelaskut eivät menneet ekalla läpi,mutta toisella sitten jo meni..Maanantaina ajattelin kuitenkin mennä korottamaan..=) Minulla menossa kp3..ostin pitkästä aikaa ovistestejä seuraavaa kiertoa varten.. Oikein mukavaa iltaa...
  4. T

    40+ So what (vol.7)

    taavi166 tervetuloa mukaan! :wave: Matematiikkaa on pitänyt harjoitella, kun lääkelaskukoe on perjantaina.. :kieh: :kieh: Täällä kp 1 taas tällä erää.. :(
  5. T

    40+ So what (vol.7)

    Oikein mukavaa ystävänpäivää kaikille! :heart:
  6. T

    40+ So what (vol.7)

    Terry64 minäkin olen thyrox-lääkityksellä.Toukokuussa tulee kaksi vuotta kun aloitin lääkityksen. Silloin kaksi vuotta sitten arvot oli TSH 3,94 ja T4V 12,3. Vuosi sitten arvot olivat TSH 2,33 ja T4V 11,8.Nyt pitäis joku päivä mennä kokeisiin (kontrolliin).Minä otin aluksi vain puolikasta...
  7. T

    40+ So what (vol.7)

    Emily67 ihana uutinen,minultakin näin myöhässä isot,isot onnittelut! :heart: Opiskelun takia ei aina ehdi kommentoimaan.. :ashamed: Nytkin pitäis olla kertailemassa vielä kokeeseen.. :o Nyt sitten vaan kertailemaan kokeeseen.. :kieh: Parin tunnin päästä koe.. Pitäkää peukkuja! Oikein...
  8. T

    Päivitetty kaikki palstailijat lista

    Moikka Ellida! Minä en ole enään oikein kärryillä näistä,kun pitkään aikaan en ole käynyt täällä..Opiskelu vienyt niin aikaa.. :(
  9. T

    40+ So what (vol.7)

    Paljon kiitoksia Inia! Kierto on 27-32,yritystä on varmaan noin kolme vuotta,milloin enemmän ja milloin vähemmän.. :( Mies ei asu edelleenkään samalla paikkakunnalla,mutta pikkusen lähempänä. Ennestää minulla on yksi lapsi (tyttö,täyttää ylihuomenna 17v) =) Kyllä sitä on miettinyt mihin päänsä...
  10. T

    40+ So what (vol.7)

    Hei pitkästä aikaa! :wave: Oletteko menneet laittamaan Taikakuun pois listoilta...? :( :ashamed: Syksy oli raskasta aikaa sairasteluneen ja opiskeluneen..Ensimmäinen tutkinto on suoritettu (kasvun tukeminen ja ohjaus). Ja hohua on aloitettu.. Stressiä on ollut.. :ashamed: Luulin jo että...
  11. T

    Päivitetty kaikki palstailijat lista

    Ja minä myös... :wave:
  12. T

    Työkkärin "täti" tyrmäsi heti kättelyssä mun haaveet päästä lähihoitajakoulutukseen

    Kesäloma 5pv ja normaali joululoma... =) Ilmanmuuta kannattaa hakea..Meidän ryhmässä alanvaihtajakin.
  13. T

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Hei! Täällä edelleen sairastelen,menin aamulla kouluun,mutta ei siitä mitään tullut..Olen yrittänyt nukkua...joka ei ole minun tapaista,siis nukkua päivällä.. Alkaa todella tympästä tämä sairastelu..Huomenna aika lääkärille (mahakivun takia). mur-mur minäkään en nykyjään jaksa paljon...
  14. T

    40+ so what!!! (vol 5.)

    mur-mur oliko mukavat juhlat? =)
  15. T

    40+ so what!!! (vol 5.)

    mimmimamma olen kovasti pahoillani! :hug: Sariella09 paranemisia kovasti toivottelen sinulle!Minun neiti toivoo joululahjaksi tuota the baseballin cd:t. wiara niin eihän sitä koskaan tiedä vaikka tuo lämpöjensahailu olisi raskausoire.. =) Mukavaa Sunnuntai-illan jatkoa!
  16. T

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Hei! Ihan omaa napaa pikaseen vaan... :ashamed: Edelleen sairastelen..On sahannut 37-37,7 välillä kuume..Tämä ei ole enään tosikaan..Ihan outoa! |O Oikein mukavaa illanjatkoa kaikille! :wave:
  17. T

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Huomenta! Minä täällä sairastelen kotona.. :( Ei kyllä olisi aikaa sairastella,mutta terkkari sanoi että ei missään nimessä kouluun jos on kuumetta.Eli sairastelen kotona ainakin tämän päivän vielä.Kuumetta ja kurkkukipua on ollut.Koko vkl oli maha kipeä,sen takia sain lääkärillekkin ajan...
  18. T

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Hyvää iltaa! :wave: Ihan pikaseen tulin käymään...ollut taas niin kiirettä tuon opiskelun kanssa.. :headwall: Nyt on menossa kp16. Ovisplussan sain kp13.Ja sitä hyödynnettiin kp9,10,11 ja 15.Tulen käymää joku päivä paremmalla ajalla.. -Taikakuu-
  19. T

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Amatille :heart: Onnittelut plussan johdosta! :heart: Hei pitkästä aikaa! Tulin vaan kertomaan että minut saa poistaa listalta..Toivotan kaikille kaikkea hyvää ja paljon plussia+++++.Vauva saa edelleen tulla jos on tullakseen.. -Taikakuu- :wave:
  20. T

    40+ so what!!! (vol 5.)

    Hei kaikille pitkästä aikaan! Netti avautui vasta tänään..Ollut jo kauheita vieroitusoireita.. :laugh: Koulua on käyty nyt...tuota,tuota kolmas viikko oli tämä.. Rankkaa on ollut koulun käynti..Pitkiä päiviä,jonkun verran on hyväksi lukuja.Muutto oli raskas.. :headwall: Miesystävänkin...

Yhteistyössä