40+ So what (vol.7)

  • Viestiketjun aloittaja Ottis
  • Ensimmäinen viesti
Ihanaa oli lukea kaikkia teidän kirjoituksia!

Rominas onnittelut oviksen tikuttamisesta. Täällä varpaat pysyssä!

Jääris helposti alkaa miettiä mitä voi mennä vikaan ja netti on tässä tuskaa helposti lisäämässä. Eiköhän kaikki kuitenkin mene hyvin.

Terri kiva lukea sinun piinailustasi, niin en yksin täällä vaan näissä pyöri.

Emily Paranemista ja kiitos vauvapölystä, sinne teidän seuraan toivon voivani päästä :heart:

Inia niin se juurikin masentaa myös, että ei voi jatkaa...

Mur-Mur kyllä ne tukimusjutu aina jännitää, toivottavasti menee hyvin ja tulokin on hyvä.

Ninni Onnea uuteen kiertoon, eikös tämä pimeä vuoden aika näitä keirtoja voi sekoittaa. Pian kevät ne tasoittaa.

Ottis pääsitkö siitä kasvohoidosta nauttimaan.

Taavi negasta pahoittelut :(

Rinja rankaa on sinulla ollut. Toivottavasti seuraava raskaus jatkuu normaalisti.

Iida-K paljon onnea rktt aikaan.

Onnea ovisksen hyödyntämiseen, oilin ponganneille ja ++++++++++ RKTT:läisille!
 
Awwwww, ootteko nahneet naita aivan ylisulosia vauvahierontavideoita? :heart:
http://www.liberovaipat.fi/Default.aspx?id=3054
Oih kunpa paasis hieroskelemaan omaa vauvaa :heart:

Mulla vaan tosi kankea nettiyhteys aina iltasin niin patkii ihan hulluna noi videot, katson huomenna uudestaan :)
 
Heips ja kiitos tsemppailuista ja myötäelämisestä yms yms :heart:
Ja hihiiii, tää on tän kuumeilun hauskinta vaihetta: pohtia, miten onnistuisimme simppoja tallettamaan. Ja mun osuuteni tänään on tehty. =)
Nauratti, kun mies tuossa kysyi, että mitä kirjoitan: epäili , että kirjoitan, että sain taas seksiä... =) no joo... :whistle:
Sitäpä juuri joo. Vaikka en myöntänyt moista!
Taikakuu
:hug:
I-K ja Rominas, tsempit, kun samoissa asioissa pähkäillään. Ja eikös se Ottiskin.
Elikkä nyt vaan ennenkuin olympialaiset vievät miehemme aivoitukset täysin. ;)
Menox sano Annie Lennox.
 
Ottis
Rinja Sinä siis sait simppoja :)? Vaude :saint:. Tässä vielä Rominaksen kuulumisia vähän varron.

Mulla taisi kasvohoito ja sauna tehdä temput, kun yht'äkkiä tuntui limoja oikein kunnolla. Sen kanssa ei miehellä kuitenkaan ole mitään tekemistä. Taas tossa kun jotain viisasteli , kiukkuisena sanoin, ett eiköhän hänkin opi hyvän päälle ymmärtämään kun löytää itsensä mieron tieltä ku mä sen tästä pihalle nakkaan. Tällaista rakkautta siis täällä. Tänään en ole tuumannut simppoja jahdatakaan ku se gynen käynti huomenna. Onpahan 'paikat' vähän siistimmät ;).

Oivikki Kyllä kasvohoidon sain ja teki tosi hyvää. Oli ihanaa ku hoitsu hieroi kädet perusteellisesti naamion vaikuttaessa. Tsemppiä sulle piinaan. Näin muuten susta toissayönä unta. Kai sä näyit siinä vain 'Oivikki'-nickenä.

Taikakuu :hug: tädin tulosta :headwall:. Onnea lääkelaskukokeeseen!
 
Juu, simppoja sain. Katotaa nyt, oliko ajoitus oikea...vai pitääkö tässä huomenna vielä...
huh huh =)
Voi äly, kun teillä siellä vähän nihkeää...Ottis. Joo, mieron tie ei luulisi miestä kiinnostavan. On kyllä. Sinne sinulle tsemppiä :heart:
 
Ai niin Ottis, saat tärkeää tietoa kiertosi vaiheesta. Se on mukava. Ja jos ovis, niin kipsin kapsin simpan hakuun läheisimmästä kuppilasta =)
No, tämä on tätä mun huumoria. Ei tarvitse ymmärtää. :saint:
 
Jaa..emmää nyt tierä.."tommoonen vaan tavaallinen jäpikkä".. =) ..nyt tällä kertaa meni hommat..ei hanskaan :D vaan sinne, minne pitäähin-miu sisään!!!:p

..vielä mie kuulkaas kerkeen monet kerrat teille valitusvirttä veisata..ei tämä aina näin aivvoista ole laisinkaan.. ;)
 
Anteeksi kun juttelen ihan omiani tassa simpanmetsastyksen valissa (mina raukka kun en saa niita nyt pahemmin metsastaa tassa kuussa, niin pitaa keksia muuta oheistekemista)
Mutta onpa kylla mielenkiintoisia nimia hyvaksytty suomenmaassa, kun kattelee noita listoja...
Oisko vahan siistia olla Elvis nimeltaan! Elvis Pikkarainen (nimi muutettu) :D

Tytön nimet:
1. Katrilli (1)
2. Fauna (1)
3. Uhra (1)
4. Kirma (2)
5. Oliivi (2)
6. Typy (2)
7. Shakira (8)
8. Ambrosia (8)
9. Kleopatra (9)
10. Kalevatar (14)
11. Gaia (17)
12. Floora (23)


Pojan nimet:
1. Rambo (1)
2. Obelix (1)
3. Miekka (1)
4. Zorro (1)
5. Rikki (2)
6. Hiawatha (2)
7. Ridge (3)
8. Zeus (4)
9. Teho (4)
10. Vartti (4)
11. Tex (8)
12. Kössi (18)

Seuraavia nimiä on rekisteröity sekä pojille että tytöille:
One, Roo, Karma, Noa, Oma, Zion, Myrsky, Timjami, Elvis, Ruija, Uni, Nyyrikki, Eden, Simri ja Nasto

Nama siis kopsattu taalta: http://www.liberovaipat.fi/Pages/General/Article.aspx?id=9621
 
Ottis
Kiitos Rinja ja mur-mur:flower:! Jos ei mies hyvän päälle ymmärrä, niin pitää kattoa ymmärtääkö pahan päälle. Harvinaisen hölmöltä hän kyllä vaikuttaa.

Rinja Tuota simppojen hakua baarista olen joskus vakavasti harkinnut, tai ainakin kerran, kun itse karkasin mökille vi****sta pakoon, kun mies ei mulle piliä ajoissa antanut. Baariin lähdinkin lopulta kaverini kanssa, mutt häntä lähtiessä vannotin pitämään huolen, etten tekisi mitään tyhmää. Mutt kyllä se oli sitten su-iltana tosi katkeraa makoilla sohvalla mukamas lukemassa, kun limat holisi korvissa asti ja mahaan nippaili niin maan perusteellisen lupaavasti, ett tiesin oviksen just olevan ja tulevan. Mies sitten vasta seuraavana päivänä heräsi 'jörnimään', kun mahottoman elämän hänelle pidin pihtaamisesta.

Tänä iltana toi ukkeli kuitenkin valvoi peräti kymmeneen asti ja ikäänkuin odotteli, ett mä saunasta tulisin, joten voi olla, ett jos olisin mennyt viereensä kellimään, olisin pippeliä saanutkin, mutt kun olen nyt näin päättänyt, ett hänen pitää vähän enemmän vaivaa asian eteen nähdä, niin siitä myös kiinni pidän. Tietty eri juttu jos huomenna gyne kertoileepi maailman mahtavafimman follin siel odottelevan ja ett limiksetkin on kunnossa, niin voipi olla, etten enää raaskikaan pihtailla. Ja senhän minä jo tiedän, ett jos näin käy, niin minä niitä simppoja vaikka ite pillillä imen tuolta pusseista (p***hana!).
 
Ottis
LB Pojista puuttuu enää Watti :LOL:. Fauna olis musta ihan kiva tytön nimi. Kerran tunsin mummelin, jonka nimi oli Zaida Zuleima ja Zaidasta jäi mulle sellanen kiva maku :). Mulla oli kerran poikakissa, jonka nimi oli Floora ja sen veli tietty Kukka, syntyivät toukokuun 13. päivä :whistle:.
 
Hyvaa yota Oivikki ja muut aikaiset linnut!

Ottis nayta sille miehelle narhen munat! nekin on mehukkaammat ku sen pihistelema pippeli! (..tai mistapa mina tiedan mita kruunukalua se siella pihtaileepi...) :kieh:

Joo Fauna on kiva, mutta kylla tuo poikien nimilista nayttaa lahinna joltain Aku Ankan nimivaannoksilta. Anteeksi jos siella nyt jollain Ridge on just mennyt nukkumaan :whistle:

 

Yhteistyössä