Hakutulokset

  1. Talvis

    Eroahdistus ja nukkumaanmeno

    Moi. Onkos muilla ollu vastaavanlaista ja miten siitä on selvitty? Eli neidillä on ikää 7,5kk ja nyt lieneepi jonkinlaista eroahdistusta ilmassa. Nukkumaanmeno on kuukausia hoidettu niin, että iltapalan jälkeen on laitettu omaan sänkyynsä tutti suussa ja annettu möyriä siellä niin kauan...
  2. Talvis

    AVENT ISIS -rintapumpun säilytys?

    Onko joku säilyttänyt rintapumppua seuraavaa lasta ja imetystä silmällä pitäen? Lopettelen tässä esikkoni imetystä ja pumpun kohtalo mietityttää - kestävätkö silikoniosat mahdollisesti muutaman vuoden säilytyksessä? Kun pumpun toiminta perustuu siihen venttiiliin, et ei ois kiva huomata että...
  3. Talvis

    Kantoliinoja Turusta?

    Saako mistään??
  4. Talvis

    Lapsivettä vai valkovuotoa?

    Sisältää ällöjuttuja, EI HERKILLE!! Mistä tietää että housuun lirahtava neste on lapsivettä, eikä valkovuotoa? Kummastuttaa, kun vähän väliä on märkää housuissa.. (kyllästyin tietty housujen vaihtoon ja pidän ph-suojaa) Että kun ohjeena on että jos epäilee lapsiveden tihkumista, niin tulee...
  5. Talvis

    KESÄVAUVAN VAATETUS??

    Heippa!! Tässä odotellaan esikoista syntyväksi kesäkuussa ja ongelma onkin, että mitäs vaatteita semmoselle muksulle pitäis sit hommata? Yritän siis ehkäistä sitä, että kaappi tursuis vaatteita, jotka eivät oo käytännönmukasia.. Miehen kanssa jo mietittiin body-asiaa, lyhyt- vai...
  6. Talvis

    onko vauvakuumepuolella clomilaisten pinoa?

    siin se kysymys olikin... mun mielest tääl joskus oli, mut en löydä sitä?
  7. Talvis

    CLEARBLUE RASKAUSTESTI

    Tiedättekös arvon neidit/rouvat, mikä on tuon kyseisen testin herkkyys? Apteekissa oli erittäin vaikea tätä tietoa saada.. Ja sitten testiä käyttäneille kysymys, onko testi-ikkunassa pystyviivalle viivanpaikkaa?
  8. Talvis

    MODET, ei pysty muokkaa omii tietoja!!

    end of story
  9. Talvis

    ** TOUKOKUUN 2009 TUHISIJAT ** <33<3

    heipsis!! meinasin että kyhään tällasen kasaan tähän, kun alkaa pikkuhiljaa plussaajat olla toukokuisia. itse olen huhtikuinen, mutta hyvin loppupäässä. tehdään sitten semmonen perinteinen listakin tähän etusivulle :heart: laskettu...
  10. Talvis

    Ovistesti raskaustestinä - aamu- vai päiväpissa?

    Siinähän se tulikin. Te, jotka ootte testannu ovistikulla raskautta, mitä pissaa käytitte? Mun ovistikuis lukee että päiväpissa 10-20, päteeks tää raskauttaki testattaes. Ihan vaan mielenkiinnosta, ku en keksi parempaakaa tekemist niille :D
  11. Talvis

    alkuraskauden vuoto

    Moikka. Kyselisin, että mistä syistä ihan raskauden alussa tapahtuva vuoto johtuu. Kun joillain tulee siinä vaiheessa kun menkat olisivat tulossa. Itselläni tuli hiukan ruskeaa tuhrua, ja kyseessä tuskin on mikään kiinnittymisvuoto. Jostain oon tän lukenu, mutta en muista :headwall...
  12. Talvis

    Hoitaja perheessä

    Kertokaas minulle hieman yksityisestä hoitajasta perheessä. Kun siis itse olin menossa yhteen perheeseen hoitamaan lapsia vuosi sitten. He olisivat tarjonneet minulle kk-palkaksi n. 1000e ja kilometrikorvaukset tulisivat päälle. Sanoivat siis, että antaisivat minulle sen rahan suoraan, minkä...
  13. Talvis

    Porsasta uunissa???

    auttakaas mua. mä oon jo tunnin pläränny nettiä, mut en vaan löydä... eli mulla on tommone klöntti porsaan sisäfilettä maustamatonta. haluaisin kypsentää sen uunissa, mut en kokonaisena, vaan pihveinä. meillä ei kotona oo paistomittaria siinä syy. en löydä siis mistään possun pihveille...
  14. Talvis

    Reissuruokaa

    Moikka!! Lähdetään huomenna miehen kanssa reissuun ja mietinkin, mitä ostais evääks... Tarkoituksena siis ajella ympäri Suomee autolla viikon verran. Mitä me syödään kun ei ole minijääkaappia? :| aina ei viittis mättää huoltsikkasämpylöitäkään.. Mielessä oli jo leipää, kasviksia...
  15. Talvis

    ***Viikko 28 - piinailua***

    Moikka :) Tämmöne pino taas vaihteeks! Jengiä mukaan vaan!! Talvis..................kp 2/30-31 (-46)..........yk 3.....................esikoinen
  16. Talvis

    Tuttuja 2+:ssa?

    hehe... kyyläkerho kokoontuu.. oletko tunnistanut jonkun palstalaisen oikeesta elämästä? ootko kertonu hänelle :b
  17. Talvis

    miten kertoa miehelle

    ...plussasta? oon ihan varmaan tästä lukenu jotain pinoa, mut pistettäiskö uutta pystyyn? Mä en kuollaksenikaan keksi mitään kivaa keinoa. Mies sanoi että ois kiva kun jossain lauseessa nimittäisin häntä isukiks ja hän sitä kautta sais tietää... Mutta miten? :) tässä on kierto vasta alkanu...
  18. Talvis

    VIIKOT 13 JA 14 JÄNNÄYKSESSÄ :)

    No nih, täällä olis meille viikkojen 13 ja 14 jännääjille oma pinonsa... Teretulemast, ja jos haluat "listalle", annathan kp:si ja yk:si seka kuinka mones lapsi toiveissa... Lauantai 15.3.2008 Talvimamma 08-09........kp 16/30-31.........yk 1........... 1. lapsi haaveissa
  19. Talvis

    Mammaksi.fi: Erittäin herkkä raskaustesti

    jäi semmone pieni asia siitä käyttöohjeesta häiritsemään... "hcg-hormoni voidaan havaita virtsasta tai verestä niinkin pian kuin 6-15 päivää hedelmöittymisen jälkeen" siis tarkoittiko tää nyt hedelmöityshetkeä jollon simppa sukeltaa munasoluun, vai kiinnittymishetkeä. hcg.hän oli...
  20. Talvis

    ainaiset kysymykset oviksesta...

    ... mutta kun en oo mistään löytäny vastausta. Eli mulla on meneillään kp 11/30-31?, joten en uskoisi ovista vielä tulevan, vasta loppuviikosta. Tää on mun eka kierto ilman pillereitä. Koko viikonlopun mulla oli semmone kipeä olo, vilu ja köhä, ei meinannu henkee saaha. Tänää alko nippailee...

Yhteistyössä