AVENT ISIS -rintapumpun säilytys?

Onko joku säilyttänyt rintapumppua seuraavaa lasta ja imetystä silmällä pitäen?

Lopettelen tässä esikkoni imetystä ja pumpun kohtalo mietityttää - kestävätkö silikoniosat mahdollisesti muutaman vuoden säilytyksessä? Kun pumpun toiminta perustuu siihen venttiiliin, et ei ois kiva huomata että se ois hapertunu tai jotain ku seuraavaks tarve tulee...

Pumpulla on kuitenkin ihan hyvä jälleenmyyntiarvo, mitä oon ymmärtäny...

Kiitos vastauksista!
 
Miulla on kaverin aventin käsikäytönen pumppu lainassa, se on ostettu 1,5v sitten ja toimii edelleen. Ei oo varaosia tarvinnu vaihtaa ja kohta menee pumppu takas kamulle ku se saa maraskuussa toisen lapsen. Joten kovassa käytössä toi pumppu ollu ja hyvin pelittäny =) sanoisinko et paa talteen vaa jos aijot pikkukakkosta viel ;)
 
Niksuliini mä oon huomannu rintakumeissa saman et keittämisen jälkeen on sameita... kirkastuvat jonkin verran ku huuhtaisee kylmällä vedellä ja kuivaa puhtaaseen pyyhkeeseen. rintakumien säilyttämist en oo ajatellu kyllä...

vaikka seuraavan lapsen kanssa vältän viimeiseen asti rintakumia, käytän sitä aina imettäessä ja inhoan koko ******... luulen kyllä et tarvitsen rintakumia myöhemminkin, kun nännit on niin pienet ja matalat...

mut vielä ois kiinnostusta kuulla pumppua pidempään säilyttäneiltä!!!!
1,5v on jo pitkä aika, mut meillä se säilytysaika menee varmaan 3v.. haluttais toinen lapsi sit ku esikko on yli 2v mut alle 3v
 
Mä ostin Avent Isiksen pumpun elokuussa 2005, kun meidän esikoinen syntyi. Oon käyttänyt sitä aina imetyksen alkuaikoina joitakin viikkoja, ennen kuin maidontulo on tasaantunut normaaliksi. Kakkonen syntyi 11/07 ja nyt kolmas 8/09. Edelleen sama pumppu oli ihan toimintakuntoinen, mutta ne silikoniosat hieman kellastuneet. Oon säilyttänyt sitä keittiönkaapissa siinä pahvilaatikossa, jossa se oli ostettaessakin.
 

Yhteistyössä