Ovistesti raskaustestinä - aamu- vai päiväpissa?

Siinähän se tulikin. Te, jotka ootte testannu ovistikulla raskautta, mitä pissaa käytitte? Mun ovistikuis lukee että päiväpissa 10-20, päteeks tää raskauttaki testattaes.

Ihan vaan mielenkiinnosta, ku en keksi parempaakaa tekemist niille :D
 
Tietty aamupissasta näkee varmaan paremmin raskaushormonin, kun sitä on aamupissassa eniten kun taas aamupissassa ei oon niinkää LH:ta, jota taas on vasta myöhemmin päivällä. Eli jos teet myöhemmin päivällä pidätetystä pissasta niin voi siinä olla raskaushormonia yhtälailla kun aamullakin jos oot kauan pidätellyt ja ollut juomatta, mut jos LH:ta erittyy myös niin sitäkin on päivällä enemmän..mistä sitten tiedät kummanko hormonin vaikutuksesta plussa tulee...olipas sekavaa!
 
heipsan....

oon jo plussannut raskauden 4pvä ennen menkkoja...:) mut sit yks kerta ajattelin kun mul oli jääny ovistestejä et testaanpa ton raskausteorian... nii mulla näytti 4+1 ovistesti plussaa ja vahvaa sellaista ja aamu pissaan tein..:) ja silloin kun plussasin raskaustestin 4pvä ennen menkkoja nii ovistesti näytti haaleampaa kuin kontrolli viiva mut oli paljon voimakkaampi kuin viikko sitten kun olin sillon jo pissannut ovistestiin siinä toivossa et se näyttäis raskauden...:D


 
oukei... kiitos vastauksista!! en mäkään oo tosikkomielellä testaamassa raskautta ovistikuilla, mut en haluis et jää kokeilematta, miltä näyttää... r-testejä on mennyt, ja pari säästän tuonne myöhempään viikkoon =)
 
Ohoh,mitä ihmettä... En oo ikinä moisesta kuullukkaa.. :LOL: "menee kokeilee" No ei vainiskaa :D hmm olishan tuo kiva kokeilla ja käyttää nuo testit ku en enää tikuttele.Jätän tikuttelut pois seuraavassa kierrossa jos ei nyt ole tärpännyt :heart:
 
Niin minä testasin eka kerran , kun luulin, että ehkä olen raskaana iltapissasta , ollut rakossa 2 tuntia kp 30 ja kun se näytti plussaa, samantien myös babyplussan rtestillä ja plussaahan se oli ja on! :heart: Perjantaina varhaisultraan rv 7+2 :heart:

Rva Pikkumyy ja Pirpana :heart: rv 7 tänään
 
Utelias kokeilee: mulla tänään menossa kp24/28 ja kävin tuhlaamassa yhden ovistikun 3 tuntia rakossa muhineesta pissasta: tuli vahva viiva. Pitäiskö tästä päätellä jotain...? Täytynee tehdä seuraavaksi ihan oikea raskaustesti =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Maisa75:
Utelias kokeilee: mulla tänään menossa kp24/28 ja kävin tuhlaamassa yhden ovistikun 3 tuntia rakossa muhineesta pissasta: tuli vahva viiva. Pitäiskö tästä päätellä jotain...? Täytynee tehdä seuraavaksi ihan oikea raskaustesti =)
ehrottomasti kandee päätellä jotain....mä en kyl pysyis enää pöksyissäni vaan juoksisin jo testaamaan raskaustestillä..... ja versinkin jos tuli vahva plussa ovistestillä.... tuu kertoon sit miten kävi =)

 
Törmäsin tähän keskusteluun tänään ja en ollut aikaisemmin tajunnutkaan että ovistestilläkin voi raskautta testata. :p No kun mulla on noita ovistikkuja läjä kaapissa niin päätin piruuttani kokeilla ja sain tooosi hailakan viivan kp 25/28. Tuo ei lieneen mitään tarkoita?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Markka84:
Törmäsin tähän keskusteluun tänään ja en ollut aikaisemmin tajunnutkaan että ovistestilläkin voi raskautta testata. :p No kun mulla on noita ovistikkuja läjä kaapissa niin päätin piruuttani kokeilla ja sain tooosi hailakan viivan kp 25/28. Tuo ei lieneen mitään tarkoita?
Hei, muitakin uteliaita! :LOL: :LOL: :LOL:
 
Maisa: Ainakin viivan pitää nyt vahvistua päivittäin jos teet uudestaan, lopulta se on niin tumma, kuin sinula olisi ovis! :heart:

Linkkinä tästä kuva minun testailuista! :D

Ylimmäinen siis ovulaatiotesti ja alimmainen raskaustesti! :heart:

http://vauvakuumeiset.suntuubi.com/?cat=5&img=77

Kp 30/30 tehty

Minä ja Pirpana rv 7 :heart:
 
Kyllä nyt täytyy käydä hakemassa tuollainen ovistesti. Oireet on tosi vahvat, samat kun ekassa raskaudessa....eikä taida raskaustesti vielä kp 24/27-28 näyttää mtn. Mutta jospa ovistestissä jotain jo näkyisi.... :saint:
 
AAM
aamulla tein ja hailakka haamu ja sit tein iltapäivällä 14 aikaan selkee plussa =)
ja molemmissa tapauksissa oli kusi seissyt sisällä vähintään sen 3 tuntia... :whistle:

enkä ollut juonut tuntiin mitään nesteitä ennen heittoa..

että eroja on !! kokeilkaa eri kellonaikoja..
 
Tein tänään kp25/28 aamulla raskaustestin (herkkyydellä 25) ja se oli selkeä nega. Ovistestiin siis tuli eilen yhtä tumma viiva kun kontrolliviiva on, mutta täytyy kokeilla vielä tänään uudelleen, kun muutama tikkukin on vielä jäljellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Pikkumyy:
Juu ja tänään nuo testaukseni ja raskaana oloni todettiin varhaisultrassa tuulimunaraskaudeksi, ei ole Pirpanaa , eli sikiötä, kaikki muu on. :ashamed:
ei ole totta!!!!!! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voi RPM :'( en osaa muuta sanoa kuin että voimia ja paljon haleja,mä en voi uskoa tätä!!!!!!!!!!!!!!!!! :'( :'( :'( :'( :'(

 

Yhteistyössä