Hakutulokset

  1. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Käynpä nyt vielä raapustamassa tänne jotain, vaikka eipä täällä taida kukaan enää käydä... Meille syntyi kolmas tyttö kesäkuussa ja nyt on lapsiluku täynnä :) Olen siis taas kotona ja isommatkin on tauolla päiväkodista vuoden loppuun. Hulinaa on riittänyt ja nyt voi sanoa ettei luppoaikaa...
  2. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Hyvää Uutta Vuotta hippusille! Jos joku on vielä kuulolla... ;) MB ja tytöt
  3. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    :wave: Höh oli sit sivujen layout menny uusiks et piti vähän aikaa opetella miten täällä nyt toimitaankaan ;) En mä enää pysy perässä näissä jutuissa. Saati sit ku tytöt on teinejä!! Mähän oon ihan mummo sitten! Jotkut mun iässä olevat on jo nyt isoäitejä :| No anyway, nyt kun oon vielä...
  4. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Muistinpas tulla tänne!! Oon pitkään jo ajatellu, että pitää tulla kurkkaamaan mitä tänne kuuluu, mutta aina tuntuu olevan jotain muuta ja sit ei muista kun olis aikaa :headwall: Ihan ensin onnittelut vauvautuneille joita tässä mun 4kk palstailutauon jälkeen on ainakin Hysteerinen, baby...
  5. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Onnea plussasta Viljaliina! Hysteeriselle tsemppiä loppuodotukseen! Käytiin 2v-neuvolassa ja tytsin mitat oli 89cm ja 11,9kg. Mun puolesta siirrytään vaan, jos joku on halukas tekemään uuden pinon... MB ja tytsi viikon päästä 2v (ja viikko enää lomaa töiden alkuun..)
  6. M

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Nyt kun sattuu olemaan aikaa niin ehdinpä lukeakin muutaman rivin :) Solmulle onnea plussasta! Kesäpukemisesta sen verran, että meidän nyt 2v neiti oli viime kesän kyllä ihan pitkähihaisessa, kun en tykkää näin pienille laittaa aurinkorasvaa olkoonkin vaikka jotain fysikaalista. Tarpeeksi...
  7. M

    Lokakuun 2009 Mahanpyöriäiset ******Huhtikuussa 2010******

    Jospa minäkin jotain raapustaisin, kun molemmat tytöt nukkuu. Onnittelut täältäkin kaikille 6kk täyttäneille! 6kk tuli meillä täyteen tänään. Oltiin "sen kunniaksi" nukketeatterissa ;) Luulin, että esikoinen (2v) viihtyisi siellä, mutta päinvastoin, nuorempi neiti oli paljon enemmän...
  8. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Liljalle pikainen viesti: ollaan ilmeisesti nyt vihdoin ja viimein tulossa huomenna teidän puistoon, että tulkaa tekin jos pääsette. Tuossa jo kyselin muitakin tuttuja paikalle ja kaikki tuntuis pääsevän, joten kiva nähdä kaikkia pitkästä aikaa!
  9. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    :wave: Onnittelut taas raskautuneille (teitähän alkaa olla vino pino :) ) ja tervetuloa uusille! Kiva kuulla teistä vanhoista! Kyllä mä ainakin muistan teidät Marika, elzibelzi (varsinkin kun samassa muskarissa oltiin) ja Puella. Hysteerinen joo sitä mäkin ihmettelen, että mihin tää...
  10. M

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    Kuulostaa tutulta tuo paapelon päläpäläpälä :laugh: Mäkin höpötän koko ajan joka paikassa mm. kaupassa selitän kaikki mitä ostan. Ihmiset aina vähän kattoo et kelle toi eukko tossa höpöttää. Tosin esikoinen on kohta 2v, joten enää eivät niin ihmettele kun en enää yksinpuhele ;) Esikoisen kanssa...
  11. M

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    Heh, kun kävin kaupassa ni olitte jo yhden sivun kirjoittaneet :D Eihän täällä mitenkään pysy mukana. Itun emo me ollaan toteutettu molemmille unikoulu about samalla tavalla eli tyttö nukkuu samassa huoneessa isin kanssa pinniksessään ja isi hoitaa yöt tyttöä rauhoitellen, jos alkaa itkemään...
  12. M

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    :wave: 5,5kk neuvolaterveisiä 7090g/67cm. Paulah tyttö oli kuitenkin jo 5kk kun aloitettiin noi soseet, että syytäkin tietää mistä on kyse ;) Olihan se eka viikko aika kielellä muljuttamista, mut sen jälkeen on suu auennu tosi nätisti. Mä oon kyl vähän hätähousu näitten mun lasten...
  13. M

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    Sen verran sain luettuakin, että monien vauvat jo kohta varmaan kävelee, kun ovat niin liikkuvia! paapelon Iinakin siellä jo kohta konttailee! Vautsi! Meillä ei edes käännytä vielä, tullut siskoonsa ilmeisesti joka kääntyi vasta 7kk iässä eli en edes odota vielä moista "ihmettä" ;) Kyljelleen...
  14. M

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    Ja kiinteistä vielä, että meillä aloiteltiin ne 2 viikkoa sitten, kun tyttö täytti 5kk ja nyt on otettu kehiin kasviksien lisäksi naudanliha, broileri ja kaurapuuro. Hyvin tuntuu uppoavan vähän paksumpikin puuro. Teen puuron Nallen minuuttihiutaleista. Otin vieläkin nopeamman tahdin tän toisen...
  15. M

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    Huomenta! Pakko tulla hehkuttamaan kun meillä on nyt 2 yötä unikoulua takana, kun tämä mamma saa VIHDOINKIN nukkua B) Mies on siis pitäny tytölle unikoulua kaksi yötä ja on menny kuulemma tosi helposti (verrattuna esikoisen unikouluun silloin kun oli 6kk). Ekana yönä neiti jaksoi puolen...
  16. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Tervetuloa Houtten! Hysteerinen mites sä jakselet, kun sulla alkaa toi h-hetki näköjään lähestyä pikkuhiljaa? :) Haettiin päiväkotipaikkaa tytölle elokuun alusta. Meillä mies on kyllä kotona, mutta haluttiin että tyttö pääsis vähän harjoittelemaan ryhmässä toimimista ja saisi paljon...
  17. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Maville hirmusti onnea! Tervetuloa miinuliinu ja onnittelut toisesta tulokkaasta! Meillä ei mitään ihmeitä myöskään. Harjoitellaan tytön kanssa pikkuhiljaa oloa ilman vaippaa, mut ei tässä kiirettä, kesällä sitten on helpompaa. Ollaan oltu mummilassa viime viikko ja kävelty joka päivä...
  18. M

    *Lokakuun `09 Mahanpyöriäisistä Vauvautuneet Maaliskuussa 2010*

    :wave: pitkästä aikaa. Multa on jäänyt palstailu melkeinpä kokonaan, kun ei vaan aika riitä. Osasyynä on facebook, joka vie mun "koneajasta" nykyään suuren osan, vaikka kovasti sitä pitkään "vastustinkin" ;) Ja ensi kuussa alkais työtkin. Yritän toki täälläkin käydä aina välillä, mutta tänne...
  19. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Maville suosittelen lämpimästi Phil&Tedsin sisarusrattaita. Meidän Vibet on ainakin olleet tosi hyvät. Mulla oli kriteerinä 3-pyöräiset eikä missään nimessä leveät kaksosrattaat, että mahdun esim. bussiin ja kaupan hyllyjen väliin. Noi on vieläpä aika kevyet, 10kg.
  20. M

    »»» Huhtihiput 2008 - Osa 1 «««

    Lilja ok! Just kuulin et pari tuttua, jotka olis myös puistoon olleet tulossa ni ovatkin kipeitä, että kattoo nyt saadaanko me aikaiseksi tulla, jos tekin ootte kerhossa. Mut mietitään vielä... Todennäköisesti tullaan joku toinen kerta.

Yhteistyössä