Hakutulokset

  1. K

    Kuunteliko joku eilen...

    kun radiossa puhuttii "palstamammoista" ?? naurettii niin miehen kanssa autossa kun sitä juttua kuunteli.. oli ilmeisesti jonkun "avautuminen" joka siinä luettiin.. ja niiiiiiin totta :D
  2. K

    päänsärky

    Oon nyt 12+ viikolla raskaana ja jatkuva päänsärky vaivaa..onko muilla samaa? en viittis kauheesti noita nappeja popsia ni onks ainoo keino vaan huilata ja koittaa kestää? ihan järkkyä, varsinki tällee iltapäivällä |O
  3. K

    Haluan jo tietää!!!

    ..että kasvaako mun masussa joku vaiko eikö..en jaksa odottaa...argh |O
  4. K

    JEEEH

    mun banni on ohi :laugh:
  5. K

    Uusi yritys, eli, avaa tää jos oon ihana (:

    käykääpä mammat tuolla heittämässä ääni mun suunnittelemalle paidalle (: Tarjoon jätskit kaikille jos voitan :D :D haha. ps. sulje äkkiä tää avaus jos ärsyttää :D kitooooos (: Moderaattori muokkasi viestiä
  6. K

    oppisopimus

    hei kaikki te jotka olette opiskellu/opiskelette oppisopimuksella, kertokaas mulle vähän siitä.. missä opiskelitte, miten hankitte paikan, kauanko kesti, oliko millanen palkkaus ym ym..mitä nyt mieleen tulee.. oon kiinnostunut koulunkäyntiavustajaksi opiskelusta, nimenomaan...
  7. K

    raskaana olen..

    ja painoa ei sais tulla lisää yhtään, auttakaa mua, miten mä selviin ku ruoka on niiiiin hyvää, ja varsinki nyt raskaana tekee mieli vaan syödä syödä.. bmi siis nyt jo 30, ja aivan alussa mennnään raskaudessa.. neuvola täti sano et ei sais tulla painoa lisää, enkä itekkää todellakaan haluais...
  8. K

    voi jumpe...

    on niiiin tylsää..koko päivä maattu himassa ja nyt alkaa kyllä puuduttamaan...plaaaaaah.! kertokaa jotai kivaa ees... :$
  9. K

    taas pahoinvointia...

    Help mii! Eli tää on nyt putkeen kolmas iltapäivä/ilta kun mulla alkaa pahoinvointi..simmonen tosi etova olo..aamut on ihan ok, ei mitää, mut sit illaks tulee järkky olo.. välillä muutenki on ollu, mut ei tällee putkeen montaa päivää... Eikä mikää tunnu auttavan :/ raskaana en tietääkseni...
  10. K

    niin kova,,,

    .....vauvakuume että ihan sattuu :ashamed:
  11. K

    eilen aamulla ja päivällä testit näytti plussaa, tänää illalla negaa??

    eli siinäpä hätäni aihe??mitä ihmettä?
  12. K

    Voiko tämä olla totta???????

    pieni haalea plussa viiva tuli testiin..täti myöhässä ja nyt tuli testiin pieni söpö viiva...apua!!! ei sais iloita vielä mut ... silti!!!!!!!
  13. K

    menkat uupuu ja testi negaa?

    kp 31/28-29... mitä mitä?
  14. K

    Ihana perjantai.

    Molemmat mieheni kanssa lopetettii aikaisemmin työt, haettiin ihana enkelimme kotiin, Käytiin kaupasta ostaa uusi pipo ja palapeli tytölle joka on aivan palapelien lumoissa. Nyt neiti syö omenaa uusi pipo päässä ja isi nukkuu ja minä vaan olen ja ihmettelen. Onpa kiva olo (:
  15. K

    Itku kurkussa...

    kokoajan..olen onnellinen, kaikki on hyvin, mutta silti kaikki iktettää..hyvät ja huonot asiat. itken ilosta tai surusta..aivan sama mistä ni itken. arghhhh!!!! :headwall:
  16. K

    Kyllä mietityttää...

    Olenko vaiko enkö ole..raskaana tai ei. hmm..
  17. K

    Paras mies <3

    ihana kultani kestää mun kiukkuilua ja kaikkee paskaa niin ihanasti ja teki mulle iltapalaks maailman parasta mansikkarahkapirtelöhommaa <3 nammmmmmmm

Yhteistyössä