eilen aamulla ja päivällä testit näytti plussaa, tänää illalla negaa??

vieras
Mikä kierron päivä sulla on menossa? Olisitko tehny testin liian aikaisin ja herkemmällä testillä näyttäis plussan ja toisella ei? Vai olisko sit vaan kemiallinen raskaus eli hedelmöittynyt munasolu on yrittänyt tarrautua kiinni?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ei mitään hajua, mut minkä ihmeen takia kolme raskaustestiä kahdessa päivässä????
no jos kovasti vauvaa toivoo, niin sillonhan sitä saattaa tehdä. itse tein 2 vko ensimmäisen plussa testin jälkeen vielä testin, ennen kuin uskalsin neuvolaan soittaa :)
 
Noppis
No oliko se saman merkkinen testi, tai olitko juonut paljon?

Tietenkin alkuraskauden keskenmeno tulee mieleen, mutta toivotaan, että siitä ei olisi kyse.

:hug: Yritä olla rauhassa ja testaa uudelleen joku muu päivä aamupissasta.
 
siks monta testii ku tahon oikeesti tietää et voiks olla totta et oisin raskaana.. apteekin raskaustesti näytti eilen plussaa, sit se rfsu tms eilen näytti plussaa ja tänää ei mitää.. tosin noi plussat ollu ihan haaleita..eli jos vaan sit onki joku kemiallinen juttu.. ja iloitsin liian aikaisin... :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Ei mitään hajua, mut minkä ihmeen takia kolme raskaustestiä kahdessa päivässä????
no jos kovasti vauvaa toivoo, niin sillonhan sitä saattaa tehdä. itse tein 2 vko ensimmäisen plussa testin jälkeen vielä testin, ennen kuin uskalsin neuvolaan soittaa :)
Mä oon sit varmaan ihan epänormaali tapaus, kun yks testi/raskaus on riittänyt...

 
me on niin kauan tätä vauvaa haluttu.. oon testannu monesti monesti ja aina näyttäny negaa, eilen tuli ekaa kertaa elämässäni viivat testiin. toiseen tuli ihan hyvin näkyvä ja toiseen haaleampi..eri testit siis.. jos nyt jaksaisin oottaa vielä muutamii päivii ja testata sit.. nyt on siis kp 33/29.. tahtoisin vaan jo iloita tästä miehen kanssa, mutta kurjaa jos iloitaanki turhaan... huokaus...
 
kaks testii jäljellä, clearblue ja sit predictor tms... äh...miks pitää olla näin malttamaton!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!pää täynnä kysymyksiä kysymyksiä kysymyksiä...mieski jo ehti innostuu ja halus heti tilaa mulle simmosen ihanan mamma hupparin jossa masun päällä lukee baby inside <3<3<3
 
Nyt tehdään niin, että testaat ammupissasta sillä clearbluella, se on paljon herkempi kuin predicotr. Eikö? Ja sitten huomenna on uusi päivä ja katsotaan miten asiat on. :hug:

Ollaan näköjään Noppiksen kanssa samoilla linjoilla. :D
 

Yhteistyössä